Հայաստանի ատենախոսությունների բաց մատչելիության պահոց = Open Access Repository of the Armenian Electronic Theses and Dissertations (Armenian ETD-OA) = Репозиторий диссертаций Армении открытого доступа

Անգլերենի ակադեմիական գրագրության ուսուցման տեխնոլոգիաները լեզվական մասնագիտությունների համար

Բարսեղյան, Զորի Լեռնիկի (2018) Անգլերենի ակադեմիական գրագրության ուսուցման տեխնոլոգիաները լեզվական մասնագիտությունների համար. PhD thesis, Խ. Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան.

[img] PDF (Thesis)
Available under License Creative Commons Attribution.

Download (34Mb)
    [img] PDF (Abstract)
    Available under License Creative Commons Attribution.

    Download (3820Kb)

      Abstract

      Արդի փուլում ակադեմիական գրագրությանը` որպես գրավոր հաղորդակցության միջոցի, տրվում է առանձնահատուկ կարևորություն: «Ակադեմիական գրագրություն» դասընթացն ընդունված է միջազգային չափանիշներով: Այն բազում տարիներ դասավանդվել է Եվրոպայի և Ամերիկայի առաջավոր երկրների ուսումնական հաստատություններում, նրա տարրերը մասամբ ուսումնասիրվել են ՀՀ բուհական համակարգում: Արդի փուլում օտարալեզու ակադեմիական գրագրության ուսուցման հիմնական թերությունն այն է, որ այն իրականացվում է առավելապես քերականական որոշակի կառույցների յուրացման նպատակով: Մասնագիտական գրականության ուսումնասիրությունը ցույց է տալիս, որ ակադեմիական գրագրության ուսուցման տարբեր խնդիրները մշտապես եղել են լեզվաբանների, մեթոդիստների տեսադաշտում: Որոշ մեթոդիստներ հավասարության նշան են դնում օտարալեզու ակադեմիական գրագրության և քերականության ուսուցման միջև: Հիմնական պատճառն այն է, որ օտարալեզու ակադեմիական խոսքի ուսուցումը ենթադրում է հստակ պատկերացում տալ օտարալեզու ակադեմիական գրավոր խոսքի գործառական ոճերի մասին: Այստեղ խոսքը նաև ոճաժանրային փոխներթափանցման մասին է, քանի որ ուսանողները կամա-ակամա համեմատում են մայրենի և օտար լեզուների գրավոր խոսքը ոճաժանրային կտրվածքով: Ավանդաբար օտար լեզվի ապագա ուսուցիչների համար կարևորվում է ընթերցելու, խոսելու և ունկնդրելու հմտությունների ձեռքբերումը: Ակադեմիական գրագրությունը ևս պետք է իր հիմնավոր տեղը գտնի նշված լեզվական հմտությունների շարքում: Ակադեմիական գրագրությունը կատարվում է գիտական ոճի ենթաոճով, որին բնորոշ են գիտական ոճի հիմնական բնութագրերը: Գիտական ոճը բավականին լայն հասկացություն է: Ըստ էության, այն ներառում է տարատեսակ նշանակությամբ և բովանդակությամբ ժանրերի մի ամբողջ շարք` գիտական հոդված, ատենախոսություն, ռեֆերատ և այլն: Մեր դեպքում խոսքը օտարալեզու ակադեմիական գրագրության կոմպետենցիայի ձևավորման և զարգացման, ինչպես նաև ակադեմիական գրագրական կարողություններին ուղղված վարժությունների, տեխնոլոգիաների մշակման ու գործադրման մասին է, որոնց նպատակն ու խնդիրները տարբեր դասընթացներում փոփոխվում են: Курс «Академическое письмо» проектируется и организуется в передовых странах Европы и Америки. Разные его аспекты изучаются в вузовской системе РА. Однако, как обязательный предмет он преподается в РА в рамках послевузвовского образования. С учетом необходимости совершенствования методической системы формирования и развития умений и навыков академической письменной речи в профессиональном курсе английского языка, ставится задача разработать соответствующие программы и новые модели; использовать современные технологии и стратегии; проектировать конкретные курсы по продолжительному развитию академической компетенции. Отмеченными задачами обусловлена актуальность данного исследования. Разработать модель отбора и применения технологий, направленных на обучение академическому письму. Проанализировать научно-методическую литературу по данной проблеме. Прогнозировать возможные трудности при усвоении академического письма. Определить современные стратегии и технологии обучения академическому письму на этапах его планирования, проектирования, пересмотра и контроля. Выявить стилистические и жанровые особенности академической речи. Разработать упражнения по формированию академической компетенции и методическую систему обучения академическому письму. Установлены типичные трудности обучения академическому письму в национальной аудитории. Разработана методическая система обучения академическому письму, в основе которой лежит четырехступенчатая модель отбора академических текстов и дискурсов, упражнений и задач. Каждый метод и методический прием, средства и формы рассматриваются в качестве неотъемлемой части предлагаемой методической системы. Проведено поэтапное обучение академическому письму с использованием альтернативных методов и технологий. Путем опытного обучения обоснована эффективность упражнений, направленных на усвоение академического письма. The course "Academic Writing" is being designed and organized in the developed countries of Europe and America. Various aspects of it are studied in the RA system of higher education. However, as a compulsory subject, it ends up in the Republic of Armenia in the framework of a post-graduate education. Taking into account the need to improve the methodological system of forming and developing academic writing skills in the professional English course, the task is formulated to develop appropriate programs, new models, use modern technologies and strategies, and design specific courses on the continued development of academic competence. The above tasks determine the relevance of this study. The aim of the research is to develop an effective model of selecting and applying technologies that can be effectively used in academic writing course. To study and analyze the relevant scientific and methodological literature on this issue. To reveal and identify peculiarities and common difficulties encountered in teaching academic writing. To specify the purpose and objectives of teaching academic writing, taking into account the features of its theoretical and practical courses. To identify modern strategies and technologies for teaching academic writing at the stages of its planning, projecting, reviewing, monitoring. To identify the stylistic and genre features of academic speech and create a system of exercises for developing academic competencies. A typical set of common difficulties connected with teaching academic writing in the national setting has been revealed. A methodological system for teaching academic writing is developed, which is based on a four-stage model for selecting academic texts and discourses, exercises and tasks. The methods and methodological devices, tools and forms are considered as an integral part of the proposed methodological system. Stage-by-stage academic writing teaching with an employment of alternative methods and technologies has been carried out. Through skillful experimental teaching the efficacy of the exercises aimed at the acquisition of academic writing has been proved.

      Item Type: Thesis (PhD)
      Additional Information: Технологии обучения английскому академическому письму по языковым специальностям. Teaching English academic writing for language specialties.
      Uncontrolled Keywords: Барсегян Зори Лерникович, Barseghian Zori Lernik
      Subjects: Pedagogy
      Divisions: UNSPECIFIED
      Depositing User: NLA Circ. Dpt.
      Date Deposited: 08 May 2019 12:04
      Last Modified: 10 May 2019 10:28
      URI: http://etd.asj-oa.am/id/eprint/10094

      Actions (login required)

      View Item