Սարգսյան, Գայանե Ռուբենի (2015) ՀՀ հումանիտար մասնագիտությունների համար նախատեսված ռուսերենի էլեկտրոնային դասագրքերի ստեղծման լեզվադիդակտիկական հիմունքները. PhD thesis, ՀՀ կրթության եվ գիտության նախարարություն երեվանի Վ. Բրյուսովի անվան պետական լեզվահասարակագիտական համալ.
![]() | PDF (Thesis) Available under License Creative Commons Attribution. Download (1759Kb) | |
![]()
| PDF (Abstract) Available under License Creative Commons Attribution. Download (545Kb) | Preview |
Abstract
Глобальные изменения, происходящие в системе образования в конце XX века - начале XXI, связанные с активным внедрением компьютерных технологий, оказывают заметное влияние на обучение иностранным языкам, в том числе и русскому языку как иностранному. Расширение границ экономического и культурного сотрудничества привело к необходимости в быстром и эффективном овладении русским языком. В результате к обучению русскому языку предъявляются новые требования. Это находит отражение в разработке новых концепций обучения русскому языку, создании государственных образовательных стандартов по русскому языку как иностранному, во введении государственной системы сертификационного тестирования, в концепциях новых типов учебников. Все это открывает новые направления в методике использования компьютерных технологий, обеспечивающих вариативность и дифференцированность обучения иностранному языку, максимально приближающих технологию обучения к индивидуальным особенностям учащихся, создающих новую мотивационную базу для успешного изучения иностранного языка. По мере совершенствования коммуникативной методики обучения технические средства обучения РКИ приобретают все большее значение для создания и обеспечения интерактивности обучения, а также моделирования специальной обучающей среды. Это, с одной стороны, реализуется в новых требованиях к существующим средствам обучения (это относится прежде всего к учебникам и учебным пособиям), с другой, в наибольшей степени реализуется с помощью такого интерактивного и моделирующего по своей природе средства обучения, каким является компьютер. Интерактивность, самостоятельность, индивидуализация и как следствие всего этого коммуникативно-ориентированный и личностно-ориентированный на студента подходы к обучению предъявляют новые требования к характеру использования компьютерных учебных материалов на уроке. Հետազոտության արդիականությունը պայմանավորված է նոր տիպի էլեկտրոնային դասագրքերի, ձեռնարկների, համացանցի հենքի վրա հեռավար կրթության, ինչպես նաև ռուսաց լեզվի ուսուցման համար նախատեսված էլեկտրոնային կրթական ռեսուրսների ստեղծման և կիրառման գիտականորեն հիմնավորված լեզվադիդակտիկ համակարգի մշակման անհրաժեշտությամբ: Հետազոտության նպատակը ՀՀ բուհերի հումանիտար մասնագիտությունների համար նախատեսված ռուսերենի էլեկտրոնային դասագրքի/ձեռնարկի կառուցվածքի, ինչպես նաև էլեկտրոնային ուսուցողական նյութերի ստեղծման և գնահատման հիմքում ընկած լիարժեք չափանիշների համակարգի տեսական հիմնավորումն ու գիտամեթոդական մշակումն է: Ընդհանուր նպատակից բխում են հետևյալ խնդիրները. 1)ուսումնասիրել ժամանակակից տեղեկատվական տեխնոլոգիաների առաջացման և զարգացման հիմնական փուլերը; 2)վերլուծել, վեր հանել ռուսաց լեզվի գործող էլեկտրոնային նյութերի առավելությունները և թերությունները` հայալեզու ուսանողական լսարանում դրանց կիրառման նպատակահարմարությունը որոշելու նպատակով ; 3)դիտարկել հումանիտար ֆակուլտետներում գործող ռուսաց լեզվի ծրագրերը և առարկայական նկարագրերը, որոշել ուսուցման ընթացքում էլեկտրոնային ուսուցանող նյութերի կիրառման հաճախականությունը ; 4)ձևակերպել ՀՀ բուհերի հումանիտար ֆակուլտետների ուսանողների համար նախատեսված էլեկտրոնային դասագրքի/ձեռնարկի ստեղծման լեզվադիդակտիկ սկզբունքները ; 5)անցկացված փորձարարական ուսուցման հիման վրա վեր հանել տեղեկատվահաղորդակցական տեխնոլոգիաների կիրառմամբ ռուսաց լեզվի ուսուցման արդյունավետությունը: Հետազոտության գիտական վարկածն է. էլեկտրոնային դասագրքի/ձեռնարկի կիրառումը կնպաստի ՀՀ բուհերի ուսանողների ռուսալեզու հաղորդակցական կոմպետենցիայի ձևավորմանը, եթե, 1)մշակվեն էլեկտրոնային դասագրքի/ձեռնարկի գնահատման հատուկ չափանիշներ, 2)էլեկտրոնային դասագրքի/ձեռնարկի կառուցվածքը և բոլոր բաղադրիչները համապատասպանեն չափանիշների՝ մեթոդաբանորեն հիմնավորված համակարգին, 3)էլեկտրոնային դասագրքի/ձեռնարկի ստեղծման ընթացքում հաշվի առնվեն ուսանողների մայրենի լեզվի և ապագա մասնագիտության առանձնահատկությունները: Հետազոտության օբյեկտը ժամանակակից էլեկտրոնային դասագրքերի/ձեռնարկների ստեղծման գործընթացն է՝ ուղղված ՀՀ ուսանողների՝ ռուսալեզու հաղորդակցական կոմպետենցիայի և դրա առանձին բաղադրիչների ձևավորմանը: The relevance of the research is determined by the necessity to work out a scientifically justified linguodidactic system of creation and use of up-to-date electronic textbooks, manuals as well as electronic and Internet based resources aimed at teaching/learning Russian. The main goal of the research is to justify theoretically and methodologically and to work out the structure and criteria for creation of Russian e-textbooks/e-manuals for Humanities of higher educational institutions of RA. In accordance with the goal the following tasks have been outlined: 1) to investigate the main stages of creation and development of modern informative technologies; 2) to analyse the advantages and disadvantages of the existing electronic materials on Russian language in order to reveal advisability in terms of their use in the Armenian audience; 3) to make an analysis of the existing Russian language curricula and course descriptions for Humanities, to determine the frequency of the use of electronic learning/teaching materials during the educational process; 4) to work out the linguodidactic principles of e-books/e-manuals for Humanities of the higher educational institutions of Armenia; 5) based on the experimental teaching to find out the effectiveness of teaching/learning Russian with the use of informative communicative technologies.
Item Type: | Thesis (PhD) |
---|---|
Additional Information: | ՀՀ հումանիտար մասնագիտությունների համար նախատեսված ռուսերենի էլեկտրոնային դասագրքերի ստեղծման լեզվադիդակտիկական հիմունքները, Linguodidactic basics of creation of Russian electronic textbooks for Humanities of RA. |
Uncontrolled Keywords: | Սարգսյան Գայանե Ռուբենի, Sargsyan Gayane R. |
Subjects: | Pedagogy |
Divisions: | UNSPECIFIED |
Depositing User: | NLA Circ. Dpt. |
Date Deposited: | 07 Sep 2016 11:37 |
Last Modified: | 08 Sep 2016 15:27 |
URI: | http://etd.asj-oa.am/id/eprint/3368 |
Actions (login required)
View Item |