Հայաստանի ատենախոսությունների բաց մատչելիության պահոց = Open Access Repository of the Armenian Electronic Theses and Dissertations (Armenian ETD-OA) = Репозиторий диссертаций Армении открытого доступа

ՀՀ հումանիտար մասնագիտությունների համար նախատեսված ռուսերենի էլեկտրոնային դասագրքերի ստեղծման լեզվադիդակտիկական հիմունքները

Սարգսյան, Գայանե Ռուբենի (2015) ՀՀ հումանիտար մասնագիտությունների համար նախատեսված ռուսերենի էլեկտրոնային դասագրքերի ստեղծման լեզվադիդակտիկական հիմունքները. PhD thesis, ՀՀ կրթության եվ գիտության նախարարություն երեվանի Վ. Բրյուսովի անվան պետական լեզվահասարակագիտական համալ.

[img] PDF (Thesis)
Available under License Creative Commons Attribution.

Download (1759Kb)
    [img]
    Preview
    PDF (Abstract)
    Available under License Creative Commons Attribution.

    Download (545Kb) | Preview

      Abstract

      Глобальные изменения, происходящие в системе образования в конце XX века - начале XXI, связанные с активным внедрением компьютерных технологий, оказывают заметное влияние на обучение иностранным языкам, в том числе и русскому языку как иностранному. Расширение границ экономического и культурного сотрудничества привело к необходимости в быстром и эффективном овладении русским языком. В результате к обучению русскому языку предъявляются новые требования. Это находит отражение в разработке новых концепций обучения русскому языку, создании государственных образовательных стандартов по русскому языку как иностранному, во введении государственной системы сертификационного тестирования, в концепциях новых типов учебников. Все это открывает новые направления в методике использования компьютерных технологий, обеспечивающих вариативность и дифференцированность обучения иностранному языку, максимально приближающих технологию обучения к индивидуальным особенностям учащихся, создающих новую мотивационную базу для успешного изучения иностранного языка. По мере совершенствования коммуникативной методики обучения технические средства обучения РКИ приобретают все большее значение для создания и обеспечения интерактивности обучения, а также моделирования специальной обучающей среды. Это, с одной стороны, реализуется в новых требованиях к существующим средствам обучения (это относится прежде всего к учебникам и учебным пособиям), с другой, в наибольшей степени реализуется с помощью такого интерактивного и моделирующего по своей природе средства обучения, каким является компьютер. Интерактивность, самостоятельность, индивидуализация и как следствие всего этого коммуникативно-ориентированный и личностно-ориентированный на студента подходы к обучению предъявляют новые требования к характеру использования компьютерных учебных материалов на уроке. Հետազոտության արդիականությունը պայմանավորված է նոր տիպի էլեկտրոնային դասագրքերի, ձեռնարկների, համացանցի հենքի վրա հեռավար կրթության, ինչպես նաև ռուսաց լեզվի ուսուցման համար նախատեսված էլեկտրոնային կրթական ռեսուրսների ստեղծման և կիրառման գիտականորեն հիմնավորված լեզվադիդակտիկ համակարգի մշակման անհրաժեշտությամբ: Հետազոտության նպատակը ՀՀ բուհերի հումանիտար մասնագիտությունների համար նախատեսված ռուսերենի էլեկտրոնային դասագրքի/ձեռնարկի կառուցվածքի, ինչպես նաև էլեկտրոնային ուսուցողական նյութերի ստեղծման և գնահատման հիմքում ընկած լիարժեք չափանիշների համակարգի տեսական հիմնավորումն ու գիտամեթոդական մշակումն է: Ընդհանուր նպատակից բխում են հետևյալ խնդիրները. 1)ուսումնասիրել ժամանակակից տեղեկատվական տեխնոլոգիաների առաջացման և զարգացման հիմնական փուլերը; 2)վերլուծել, վեր հանել ռուսաց լեզվի գործող էլեկտրոնային նյութերի առավելությունները և թերությունները` հայալեզու ուսանողական լսարանում դրանց կիրառման նպատակահարմարությունը որոշելու նպատակով ; 3)դիտարկել հումանիտար ֆակուլտետներում գործող ռուսաց լեզվի ծրագրերը և առարկայական նկարագրերը, որոշել ուսուցման ընթացքում էլեկտրոնային ուսուցանող նյութերի կիրառման հաճախականությունը ; 4)ձևակերպել ՀՀ բուհերի հումանիտար ֆակուլտետների ուսանողների համար նախատեսված էլեկտրոնային դասագրքի/ձեռնարկի ստեղծման լեզվադիդակտիկ սկզբունքները ; 5)անցկացված փորձարարական ուսուցման հիման վրա վեր հանել տեղեկատվահաղորդակցական տեխնոլոգիաների կիրառմամբ ռուսաց լեզվի ուսուցման արդյունավետությունը: Հետազոտության գիտական վարկածն է. էլեկտրոնային դասագրքի/ձեռնարկի կիրառումը կնպաստի ՀՀ բուհերի ուսանողների ռուսալեզու հաղորդակցական կոմպետենցիայի ձևավորմանը, եթե, 1)մշակվեն էլեկտրոնային դասագրքի/ձեռնարկի գնահատման հատուկ չափանիշներ, 2)էլեկտրոնային դասագրքի/ձեռնարկի կառուցվածքը և բոլոր բաղադրիչները համապատասպանեն չափանիշների՝ մեթոդաբանորեն հիմնավորված համակարգին, 3)էլեկտրոնային դասագրքի/ձեռնարկի ստեղծման ընթացքում հաշվի առնվեն ուսանողների մայրենի լեզվի և ապագա մասնագիտության առանձնահատկությունները: Հետազոտության օբյեկտը ժամանակակից էլեկտրոնային դասագրքերի/ձեռնարկների ստեղծման գործընթացն է՝ ուղղված ՀՀ ուսանողների՝ ռուսալեզու հաղորդակցական կոմպետենցիայի և դրա առանձին բաղադրիչների ձևավորմանը: The relevance of the research is determined by the necessity to work out a scientifically justified linguodidactic system of creation and use of up-to-date electronic textbooks, manuals as well as electronic and Internet based resources aimed at teaching/learning Russian. The main goal of the research is to justify theoretically and methodologically and to work out the structure and criteria for creation of Russian e-textbooks/e-manuals for Humanities of higher educational institutions of RA. In accordance with the goal the following tasks have been outlined: 1) to investigate the main stages of creation and development of modern informative technologies; 2) to analyse the advantages and disadvantages of the existing electronic materials on Russian language in order to reveal advisability in terms of their use in the Armenian audience; 3) to make an analysis of the existing Russian language curricula and course descriptions for Humanities, to determine the frequency of the use of electronic learning/teaching materials during the educational process; 4) to work out the linguodidactic principles of e-books/e-manuals for Humanities of the higher educational institutions of Armenia; 5) based on the experimental teaching to find out the effectiveness of teaching/learning Russian with the use of informative communicative technologies.

      Item Type: Thesis (PhD)
      Additional Information: ՀՀ հումանիտար մասնագիտությունների համար նախատեսված ռուսերենի էլեկտրոնային դասագրքերի ստեղծման լեզվադիդակտիկական հիմունքները, Linguodidactic basics of creation of Russian electronic textbooks for Humanities of RA.
      Uncontrolled Keywords: Սարգսյան Գայանե Ռուբենի, Sargsyan Gayane R.
      Subjects: Pedagogy
      Divisions: UNSPECIFIED
      Depositing User: NLA Circ. Dpt.
      Date Deposited: 07 Sep 2016 11:37
      Last Modified: 08 Sep 2016 15:27
      URI: http://etd.asj-oa.am/id/eprint/3368

      Actions (login required)

      View Item