Հայաստանի ատենախոսությունների բաց մատչելիության պահոց = Open Access Repository of the Armenian Electronic Theses and Dissertations (Armenian ETD-OA) = Репозиторий диссертаций Армении открытого доступа

Կոմպոզիցիոն նյութերի մշակումը բիտումացեմենտային կապակցողների հիման վրա

Բաղդագյուլյան, Արմինե Սերժիկի (2016) Կոմպոզիցիոն նյութերի մշակումը բիտումացեմենտային կապակցողների հիման վրա. PhD thesis, Ճարտարապետության և շինարարության հայաստանի ազգային համալսարան.

[img] PDF (Abstract)
Available under License Creative Commons Attribution.

Download (716Kb)
    [img] PDF (Thesis)
    Available under License Creative Commons Attribution.

    Download (1553Kb)

      Abstract

      Բոլոր պետությունների տնտեսության ոլորտների զարգացումը զգալիորեն կապված է ավտոմոբիլային ճանապարհների հետ: Ուստի ճանապարհային ծածկերի որակի բարելավման խնդիրը միշտ եղել և մնում է արդիական: Համաշխարհային պրակտիկայում ճանապարհային և աերոդրոմային շինարարության համար հիմնական շինարարական նյութերն են ասֆալտբետոնը և ճանապարհային ցեմենտաբետոնը: Դրանք իրենց կառուցվածքով պատկանում են բարդ շինարարական նյութերին, որոնց բնորոշ են շինարարատեխնիկական և շահագործողական հատկություններ` ամրություն, դեֆորմատիվություն, կոռոզիոն կայունություն, լարման ռելաքսացիա և այլն: Մյուս կողմից՝ ճանապարհային ցեմենտաբետոնը, ունենալով բարձր մեխանիկական ամրություն, բնորոշվում է որոշ ցածր դեֆորմատիվությամբ: Ճանապարհային ծածկերի որակի բարձրացման հիմնախնդիրներին են նվիրված մի շարք արտասահմանյան և հայրենական գիտնականների` մասնավորապես Ա. Մ. Բոգուսլավսկու, Վ. Վ. Կոլբանոսովի, Լ. Բ. Գեզենցվեյի, Ի. Վ. Մարդիրոսովայի, Վ. Գ. Տեր-Սիմոնյանի, Կ. Ա. Գասպարյանի, Հ.Հ. Գյուլզադյանի և այլոց աշխատանքները: Նշված աշխատանքների վերլուծությունը ցույց է տալիս, որ ջերմաստիճանի և խոնավության տատանման դեպքում ասֆալտբետոնի բաղադրիչները ենթարկվում են տարբեր ծավալային փոփոխությունների, որն էլ բերում է դեստրուկտիվ պրոցեսների առաջացմանը և ճանապարհային ծածկերի վաղաժամ քայքայմանը: Նշված խնդիրը լուծելու ուղիներից մեկը կարող է լինել բնույթով տարբեր երկու նյութերի` բիտումի և ցեմենտի համադրմամբ կոմպոզիցիոն կազմի մշակումը: Առաջարկվող կոմպոզիցիաներում ջերմային լարումների ռելաքսացիան և ճաքակայունությունը պետք է ապահովի բիտումի մատրիցան, իսկ արտաքին մեխանիկական բեռնվածքների դիմակայունությունը` ցեմենտի հիդրատացման նորագոյացումների բյուրեղային կառուցվածքը: Работа посвящена разработке асфальтобетонных композиционных составов на основе битума модифицированного клинкерным цементном для дорожных и аэродромных покрытий, характеризующихся улучшенными строительно-техническими и эксплуатационными свойствами. Известно, что используемый в дорожных и аэродромных покрытиях асфальтобетон и цементобетон характеризуются рядом положительных и отрицательных свойств. Компоненты асфальтобетона при колебании влажности и температуры подвергаются различным объемным изменениям, которые приводят к развитию деструктивных процессов. Цементобетон же имея высокую механическую прочность, характеризуется низкой деформативностью. Для исключения указанных недостатков предполагается их совмещение: получение композиционных составов имеющих высокую тепло-, трещиностойкость а также сопротивляемость к механическим нагрузкам, обеспечиваемые образующей сложной структурой композита, т.е. в аморфной структуре битума развитие кристаллической структуры цементного камня. Рентгенофазовыми исследованиями полученных композиционных составов доказано, что введение в расплавленный битум определенного количества клинкерного цемента и воды, за счет температуры расплава, способствует частичной гидратации клинкерных минералов. The article is dedicated to the development of asphalt-concrete composite compounds based on bitumen modified by cement clinker for road and airfield pavements, featured by improved constructional and technical, and operational characteristics. It is known that bituminous concrete and cement concrete used in road and airfield pavements are characterized by a number of positive and negative properties. Components of bituminous concrete at the temperature and humidity fluctuations are exposed to different volume changes that lead to the development of destructive processes. And cement-concrete, having high mechanical strength is characterized by low deformability. For exclusion of the mentioned disadvantages their combination is supposed, obtaining of composite compounds having a high heat-, crack resistance, as well as resistance to mechanical stress, provided by forming a complex composite structure, i.e. development of crystal structure of cement stone in the amorphous structure of bitumen. X-ray-phase analyzes of the obtained composite compounds prove that the introduction of the certain amount of cement clinker and water into the molten bitumen contributes to the partial hydration of the clinker minerals due to the melt temperature.

      Item Type: Thesis (PhD)
      Additional Information: Разработка композиционных материалов на основе битумо-цементных вяжущих.Development of composite materials on the basis of bitumen and cement bindings.
      Uncontrolled Keywords: Багдагюлян Армине Сержиковна,Baghdagyulyan Armine Serzhik
      Subjects: Earth Science
      Divisions: UNSPECIFIED
      Depositing User: NLA Circ. Dpt.
      Date Deposited: 21 Oct 2016 14:10
      Last Modified: 21 Oct 2016 14:10
      URI: http://etd.asj-oa.am/id/eprint/3660

      Actions (login required)

      View Item