Հայաստանի ատենախոսությունների բաց մատչելիության պահոց = Open Access Repository of the Armenian Electronic Theses and Dissertations (Armenian ETD-OA) = Репозиторий диссертаций Армении открытого доступа

Միջանձնային հարաբերությունների և ուսումնական մոտիվացիայի հարաբերակցության դինամիկան միջին դպրոցում

Վարդանյան, Լիլիթ Թորգոմի (2016) Միջանձնային հարաբերությունների և ուսումնական մոտիվացիայի հարաբերակցության դինամիկան միջին դպրոցում. PhD thesis, Խաչատուր Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան.

[img]
Preview
PDF (Thesis)
Available under License Creative Commons Attribution.

Download (34Mb) | Preview
    [img]
    Preview
    PDF (Abstract)
    Available under License Creative Commons Attribution.

    Download (3174Kb) | Preview

      Abstract

      Ժամանակակից դպրոցը գտնվում է վերակառուցման փուլում. մշտապես տեղի են ունենում ուսուցման բովանդակության, ուսումնական գործունեության կազմակերպման բարեփոխումներ, որոնք մի շարք պրոբլեմային իրավիճակների առջև են կանգնեցում թե’ ուսուցիչներին, և թե’ աշակերտներին, ինչի արդյունքում տուժում է ուսումնական գործունեությունը: Միաժամանակ փոխվում է աշակերտների ներընտանեկան, համադասարանցիների, ինչպես նաև ուսուցիչների հետ միջանձնային փոխհարաբերությունների բնույթը: Այս ամենն օրինաչափորեն ազդում է աշակերտների սովորելու ցանկության՝ դրդապատճառների բարդ համակցության վրա: Հիմնախնդրի ուսումնասիրության հրատապությունը թելադրված է նաև դպրոցում աշակերտ-աշակերտ, աշակերտ-ուսուցիչ փոխհարաբերություններում առաջացող տարբեր դժվարությունների հաղթահարման, կանխարգելման և սովորողների միջանձնային հարաբերությունները ուսումնական գործընթացին ի նպաստ օգտագործելու, այն որպես սովորելու ձգտման, ուսումնական մոտիվացիան խթանելու միջոց դարձնելու անհրաժեշտությամբ: Այսպիսով, հիմնախնդրի կարևորությունն ու հրատապությունը պայմանավորված են ուսումնական ներդաշնակ մոտիվացիայի ու միջանձնային արդյունավետ փոխազդեցության, միջին դպրոցում հոգեբանական ուղեկցության դերի կարևորության և համապատասխան հիմնարար ու կիրառական հետազոտությունների սակավությամբ: Ատենախոսական աշխատանքը հնարավորություն կտա. բարելավել միջին դպրոցի աշակերտների հոգեբանական աջակցության գործընթացը, բարձրացնել կրթադաստիարակչական գործընթացի կազմակերպման հոգեբանական ապահովման միջոցառումների արդյունավետությունը, ընդլայնել և խորացնել հիմնախնդրի շուրջ առկա հայեցակարգային մոտեցումների շրջանակը: Актуальность исследования: обусловлена необходимостью преодоления и предотвращения трудностей во взаимоотношениях школьников со сверстниками и учителями, а также использовании межличностных отношений в интересах учебы и превращения в стимулирующие факторы для учебной мотивации. Обьектом исследования является соотношение межличностных отношений и учебной мотивации в средней школе. Предметом исследования являются социально-психологиеские факторы эффективного взаимoдействия межличностных отношений и учебной мотивации учеников средней школы. Цель исследования: выявить социально-психологические факторы динамики соотношения межличностных отношений и учебной мотивации учеников средней школы. проанализировать научные интерпретации понятий “учебная мотивация”, “межличностные отношения”, выделить теоретико-методологические основы исследования;, представить психологические характеристики учебной мотивации и межличностных отношений; выявить и охарактеризовать динамику связей межличностных отношений и учебно-познавательной, социальной мотивации учеников средней школы; исследовать соотношение учебной мотивации и межличностных отношений учеников средней школы с помощью обобщения проблемных ситуаций и кейсов; разработать комплексную программу методических рекомендаций направленную на развитие межличностных отношений и учебной мотивации. Actual relevance of the research stems from the necessity to overcome and prevent the respective difficulties in schoolchildren’s relations with teenagers and teachers. The research area has embraced also the major issues of the use of interpersonal relations to ignite the learning interests considering them as invigorating factors for learning motivation. The object of the research is the correlation dynamics between interpersonal relationship and learning motivation at middle school. The subject of the research is social-psychological factors that provide an effective interaction between middle school pupils’ interpersonal relationships and learning motivation. The aim of the research is to explore into the variety of social and psychological factors observed among middle (secondary) school pupils from the perspectives of the dynamics of correlation between the respective interpersonal relationships and learning motivation. For the fulfillment of the principal aim the following have been put forward. to analyse the scientific interpretations of the “interpersonal relationship”, “learning motivation” concepts, distinguish theoretical and methodological basisoft he research; to present psychological characteristics of middle (secondary) school pupils’ interpersonal relationship and learning motivation; to find out and characterize correlation dynamics between middle (secondary) school pupils’ interpersonal relationship and cognitive-social motivation to investigate characterize correlation dynamics between middle (secondary) school pupils’ interpersonal relationship and learning motivation; through case study methodology; to develop complex programm of psychological methodological reccomendations for developing interpersonal relationship and learning motivation.

      Item Type: Thesis (PhD)
      Additional Information: Динамика соотношения межличностных отношений и учебной мотивации в средней школе. The correlation dynamics between interpersonal relationship and learning motivation at middle school.
      Uncontrolled Keywords: Варданян Лилит Торгомовна, Vardanyan Lilit T.
      Subjects: Psychology
      Divisions: UNSPECIFIED
      Depositing User: NLA Circ. Dpt.
      Date Deposited: 24 Oct 2016 15:07
      Last Modified: 24 Oct 2016 15:07
      URI: http://etd.asj-oa.am/id/eprint/3676

      Actions (login required)

      View Item