Հայաստանի ատենախոսությունների բաց մատչելիության պահոց = Open Access Repository of the Armenian Electronic Theses and Dissertations (Armenian ETD-OA) = Репозиторий диссертаций Армении открытого доступа

Լատիներենի ուսուցման բովանդակության արդիականացումը օտար լեզուների ֆակուլտետում

Դերմոյան , Լուսինե Աղասու (2016) Լատիներենի ուսուցման բովանդակության արդիականացումը օտար լեզուների ֆակուլտետում. PhD thesis, Խաչատուր Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան.

[img] PDF (Thesis)
Available under License Creative Commons Attribution.

Download (29Mb)
    [img] PDF (Abstract)
    Available under License Creative Commons Attribution.

    Download (806Kb)

      Abstract

      Հայաստանի Հանրապետության բուհական համակարգի վերակառուցման շրջանակում առաջնորդվելով բոլոր առարկաների ուսուցումը բարելավելու հրամայականով, հարկ եղավ անդրադառնալ օտար լեզուների ֆակուլտետում լատիներենի ուսուցմանը, որի բովանդակությունը հիմնականում չի բավարարում մերօրյա պահանջներին: Տվյալ խնդրի իրականացման հիմքում ընկած է լատիներենի դասավանդման ավելի արդյունավետ մեթոդական համակարգի մշակումը, որն ինքնին ենթադրում է այդ առարկայի ուսուցման բովանդակությունն արդիականացնելու հետազոտական աշխատանք: Սույն հետազոտությունն իր ուրույն առանձնահատկությունն ունի, որը կապված է լատիներենի հաղորդակցական խիստ սահմանափակ գործածության ներկայիս պահանջարկի հետ: Երբեմնի առաջատար այդ դասական լեզվի դասավանդումը, որը հարուստ ավանդույթներ է ունեցել, ինչպես արտասահմանում, այնպես էլ մեզանում, այժմ բարձիթողի վիճակում է, քանի որ, ի համեմատ ժամանակակից օտար լեզուների, լատիներենի ուսուցման բովանդակությունը բարելավելու ուղղությամբ հայկական մանկավարժական իրականության մեջ մեթոդական հետազոտական աշխատանք գրեթե չի իրականացվել: Լատիներենի ուսուցումը հանդիսանում է պարտադիր դասընթաց թե́ մանկավարժական, և թե́ բանասիրական ուղղվածության օտար լեզվի մասնագետների պատրաստման գործընթացում: Ռոմանագերմանական լեզուների ֆակուլտետներում լատիներենի ուսուցման առկա դրվածքի մեր նախնական ուսումնասիրությունները ցույց են տվել, որ մի շարք օբյեկտիվ և սուբյեկտիվ պատճառներով այդ դասընթացի առջև դրված ո́չ գործնական, ո́չ էլ կրթադաստիարակչական և մշակութային նպատակներն ըստ հարկին չեն իրականացվում: Ուստի խնդիր դրվեց նախ` ուսումնասիրել լատիներենի դասավանդման միջազգային առաջավոր և օրինակելի փորձը, այնուհետև համադրաբար վերլուծել մեզանում այդ լեզվի ուսուցման և յուրացման հետ կապված համալիր գործոնները, որոնք հնարավոր դարձրին կաղապարել ավելի արդյունավետ դասընթաց մշակելու հիմնադրույթները: Որպես առաջադրված հիմնախնդրի իրականացման կարևորագույն գործառույթներ անհրաժեշտ էր` համակողմանի հետազոտել օտար լեզուների մասնագիտական, մասնավորապես` մանկավարժամեթոդական ուղղվածության ֆակուլտետում լատիներենի ավանդական ուսուցման բովանդակությունը, հստակեցնել լատիներենի ուսուցման և յուրացման արդյունավետության բարձրացման հիմնական լծակները` նպատակները, մոտեցումները, սկզբունքները, մեթոդները, եղանակները և միջոցները, մշակել լատիներենի ուսուցման բովանդակությունը բարելավելու համալիր միջոցներ և կազմակերպել համապատասխան գիտափորձ: В современных условиях реорганизации и реформирования системы вузовского образования Республики Армения традиционное содержание обучения латинскому языку на факультете иностранных языков уже не соответствуют новым требованиям. К числу задач, требующих безотлагательного решения, относится разработка более продуктивной методической системы обучения предмету, что предполагает модернизацию структуры и содержания этой системы, а также применение новейших технологий преподавания, изучение и внедрение передового и образцового опыта обучения. Обучение латинскому языку является обязательным курсом в процессе подготовки специалистов иностранного языка как с педагогическим, так и с филологическим уклоном. Нынешняя организация обучения латинскому языку в аспекте его общего содержания на факультетах романо-германской филологии не дает возможности реализовывать ни практические, ни образовательно-воспитательные и культурные цели, поставленные в настоящее время перед курсом. Таким образом, возникает необходимость создания такой методической системы, которая предоставила бы возможность проанализировать и подытожить все факторы, связанные с обучением латинскому языку и его усвоением, а затем моделировать основные положения для разработки более эффективного курса. В качестве важнейших компонентов реализации сказанного мы выделили следующие составляющие: изучение и анализ организации обучения латинскому языку на факультете иностранных языков, имеющего специализированную, в частности, педагогико-методическую направленность; уточнение целей, подходов, принципов, методов, способов и средств для повышения продуктивности изучения и усвоения латинского языка; организация и проведение опытного обучения для подтверждения эффективности предложенной системы обучения. Цель исследования – разработка теоретических положений для улучшения содержания обучения предмету “Латинский язык” и выявление их фактической продуктивности путем эксперимента. Изучение педагогико-методической, лингвистической, психолингвистической, лингвокультурологической литературы, относящейся к латинскому языку и особенностям его изучения. Выявление особенностей содержания обучения латинскому языку на современном этапе, его отрицательных сторон, анализ тех концепций и подходов, которые служат основой для существенного улучшения этого курса. Уточнение и актуализация основных компонентов методической системы обучения латинскому языку, а именно: целей, принципов, методов, способов, средств обучения, а также определение минимума языкового материала, грамматики и коммуникативных способностей. Under the circumstances of the restructuring, in particular, current overwhelming reforms in the education system of the Republic of Armenia, the traditional content of teaching Latin to the students of faculties of foreign languages is no longer apt of complying with present-day requirements. The problem of developing a more efficient system of teaching this subject, as an issue among the ones that require the most urgent solutions, presupposes the adjustment of its structure and content, as well as the implementation of modern technologies together with the research and localization of the most progressive and exemplar experience. Teaching Latin is a compulsory course integrated within the curriculum aimed at both pedagogical and philological specializations. At Faculties of Romance and Germanic Languages the currently determined settings for teaching Latin, namely its general content, does not enable to tackle the present-day practical, educational or cultural objectives. Subsequently, an urging necessity occurs in designing a new methodological structure that would facilitate to summarise and analyse all the factors of teaching and assimilating Latin, developing thus pattern-based conceptual premises for a more effective teaching. As a set of the most primary constituents deriving from the basis set forth above we have singled out the following specific objectives: Investigating and analysing the current situation in teaching Latin within the curriculum of specialization of foreign languages, particularly, at faculties of pedagogical-methodological specialization; Gaining further in means of increasing the efficiency of teaching and assimilating Latin, more precisely – further meticulousness of objectives, approaches, principles, methods, ways and means; Designing and carrying out experimental and relevant experiments aimed to improve the content of teaching Latin. The research tends to develop the necessary theoretical background for improved content of teaching Latin as an academic subject, and to reveal the factual efficiency of the background through relevant experiments. To study the bibliographic sources and preceding scholarly experience stated in Pedagogy, Linguistics, Psycholinguistics, Linguocultural Studies and all the merging and adherent domains – with special reference to Latin and the peculiarities of teaching Latin; To uncover the characteristics of the current content determined for teaching Latin revealing the drawbacks and suggesting specific perspectives and approaches that would serve as bases for noticeable improvement of the course of Latin; To attribute more precision to the basic components of the methodological system of teaching Latin, i.e. the aims, principles, methods, ways, means of teaching, as well as the required minimum of the linguistic material, grammar and communicative skills.

      Item Type: Thesis (PhD)
      Additional Information: Актуализация содержания обучения латинскому языку на факультете иностранных языков. Modernisation of the content of teaching latin at faculties of foreign languages.
      Uncontrolled Keywords: Дермоян Лусине Агасиевна, Dermoyan Lusine Aghasi
      Subjects: Pedagogy
      Divisions: UNSPECIFIED
      Depositing User: NLA Circ. Dpt.
      Date Deposited: 26 Oct 2016 10:53
      Last Modified: 26 Oct 2016 10:53
      URI: http://etd.asj-oa.am/id/eprint/3692

      Actions (login required)

      View Item