Հայաստանի ատենախոսությունների բաց մատչելիության պահոց = Open Access Repository of the Armenian Electronic Theses and Dissertations (Armenian ETD-OA) = Репозиторий диссертаций Армении открытого доступа

Գրքի գովազդի լեզվագործաբանական առանձնահատկությունները ժամանակակից անգլերենում

Գրիգորյան, Զարուհի Խաչիկի (2013) Գրքի գովազդի լեզվագործաբանական առանձնահատկությունները ժամանակակից անգլերենում. PhD thesis, ԵՊՀ.

[img] PDF (Abstract)
Available under License Creative Commons Attribution.

Download (359Kb)

    Abstract

    Սույն ատենախոսությունը նվիրված է անգլալեզու գիրքը գովազդող տեքստերի լեզվագործաբանական առանձնահատկությունների քննությանը։ Գրքի արդյունավետ գովազդ ստեղծելու համար հարկ է, որ գովազդագիրները լավ ճանաչեն ոչ միայն գովազդվող գիրքը և շուկայում առկա մրցակից այլ գրքերը, այլև գովազդի նպատակային լսարանը, որպեսզի նրա լեզվին և մտածելակերպին համահունչ լեզվագործաբանական միջոցներով համոզիչ կերպով նկարագրեն գովազդվող գրքի արժանիքները։ Ատենախոսության թեմայի արդիականությունը պայմանավորված է ժամանակակից տեղեկատվական միջավայրում թե՛ գրքի արդյունաբերության, գրքի վաճառքի, և թե՛ ընթերցանության խթանման հարցում գրքի գովազդի (այսուհետ՝ ԳԳ) կարևորությամբ, ինչպես նաև ատենախոսության բուն նպատակով՝ ուսումնասիրել զանազան միջավայրերում (մամուլ, համացանց, բուն գովազդային հրատարակություններ) ժամանակակից անգլալեզու գիրքը գովազդող տեքստերը (ԳԳՏ)՝ դրանց լեզվագործաբանական առանձնահատկությունների տեսանկյունից։ Տվյալ ուսումնասիրության գիտական նորույթը պայմանավորված է այն հանգամանքով, որ առաջին անգամ փորձ է արվում գործաբանական մոտեցմամբ ուսումնասիրել ժամանակակից անգլալեզու ԳԳՏ-երը, մասնավորապես՝ խոսքային ակտերը, իմաստային, շարահյուսական և գործաբանական կանխենթադրույթները, ինչպես նաև խոսքային կառավարման եղանակները և հասցեագրման կարգը։ Ատենախոսության հիմնական նպատակն է բացահայտել ժամանակակից անգլալեզու ԳԳՏ-ի լեզվագործաբանական առանձնահատկությունները և դրանց դերը՝ համոզման ընդհանուր գործաբանական նպատակադրության սահմաններում։ Նշված նպատակին հասնելու համար աշխատանքում առաջադրվել և լուծում են ստացել հետևյալ խնդիրները. դասակարգել ԳԳ տեքստերը և դրանց բաղադրիչները, լուսաբանել ԳԳՏ-ի առանձնահատկությունները՝ ըստ խոսքային ակտերի և կանխենթադրույթի տեսությունների, բացահայտել ԳԳՏ-ի առանձնահատկությունները՝ հասցեատիրոջ վրա ունեցած ազդեցության տեսակետից և դասակարգել ԳԳՏ-ում առավել տարածված խոսքային կառավարման եղանակները, լուսաբանել հասցեագրման կարգի առանձնահատկությունները ԳԳՏ-ում, բացահայտել լեզվաոճական հնարների գործաբանական առանձնահատկությունները ԳԳՏ-ում։ Диссертация посвящена анализу лингвопрагматических особенностей книжной рекламы в современном английском языке. Исследование выполнено в русле таких научных парадигм, как теория речевых актов, теория коммуникации, теорий речевого манипулирования и фактора адресата, а также стилистики и теории рекламы. Материалом для исследования послужили рекламные тексты книг разной тематики (книги об архитектуре, о самосовершенствовании, об армянской кулинарии, словари и справочники, художественная литература, детская литература), которые были изданы в электронном и печатном версиях журнала The Bookseller, на сайтах Amazon.com, Ebay.com, Barnesandnoble.com и других интернет-магазинах, в каталогах некоторых издательств и т. д. В целом было изучено около 460 современных англоязычных книжных рекламных текстов. Актуальность исследования обусловлена ролью современной книжной рекламы в книжной индустрии, при продаже книг и при стимулировании чтения, а также с тем, что несмотря на многочисленные исследования, посвященные языку рекламы в рамках лингвистики и других дисциплин, современная англоязычная книжная реклама еще не была исследована должным образом в рамках лингвопрагматики. Новизна работы заключается в комплексном рассмотрении англоязычных книжных рекламных текстов с помощью компонентов лингвопрагматики. В теоретическом плане диссертационное исследование вносит определенный вклад в развитие теории рекламы и прагмалингвистики. Практическая значимость диссертации состоит в том, что результаты данного исследования можно использовать при создании грамотных и эффективных рекламных текстов книг и других товаров, а также при проведении практических занятий и спецкурсов по языку рекламы и прагматике. Целью данного диссертационного исследования является выявление и описание тех лингвопрагматических особенностей, которыми обусловлена эффективность современной англоязычной книжной рекламы . The dissertation is devoted to the study of the peculiarities of the pragmalinguistic peculiarities of contemporary English-language book advertisements. The research was conducted according to such scientific approaches as speech act theory, communication theory, theories on manipulation and on the addressee factor, as well as stylistics and advertising theory. The data for study included texts from advertisements of various kinds of books (those on architecture, on personal development, on the Armenian cuisine, dictionaries and reference-books, fiction, children’s books), published electronically and in print in The Bookseller , on Amazon.com, Ebay.com, BarnesandNoble.com and in other online stores, as well as in the catalogues of several publishing companies. The topicality of the dissertation is based on the role of contemporary book advertising in the book industry in general, as well as in book sale and in the stimulation of reading in particular. Besides, in spite of numerous studies of the language of advertising from the point of view of linguistics and other disciplines, contemporary English-language book advertisements have not yet been duly researched within the frameworks of pragmalinguistics. The novelty of the work lies in the systemic analysis of the pragmalinguistic features of contemporary English-language book advertisements. The theoretical value of the thesis consists in the fact that its results contribute to the development of the theory of advertising and of pragmatics. The practical significance of the work lies in the fact that the results can be used in creating effective advertising texts for books and for other goods, as well as in courses on advertising language and on pragmatics. The dissertation aims at discovering and analysing the pragmatic and stylistic peculiarities which contribute to the creation of effective book advertisements in English. In the first chapter “Advertsing as an object of pragmalinguistic study” the peculiarities of the notions of advertising discourse and advertising text, as well as the pragmatic and structural peculiarities of advertising communication are disclosed. A classification of book advertising texts, as well as their components is given.

    Item Type: Thesis (PhD)
    Additional Information: Лингвопрагматические особенности книжной рекламы в современном английском языке. The pragmalinguistic peculiarities of book advertisements in contemporary english language.
    Uncontrolled Keywords: Григорян Заруи Хачиковна, Grigoryan Zaruhi
    Subjects: Linguistics
    Divisions: UNSPECIFIED
    Depositing User: NLA Circ. Dpt.
    Date Deposited: 21 Dec 2016 13:07
    Last Modified: 21 Dec 2016 13:07
    URI: http://etd.asj-oa.am/id/eprint/3923

    Actions (login required)

    View Item