Հայաստանի ատենախոսությունների բաց մատչելիության պահոց = Open Access Repository of the Armenian Electronic Theses and Dissertations (Armenian ETD-OA) = Репозиторий диссертаций Армении открытого доступа

Գովազդային տեքստի լեզվի և ոճի ուսուցման հիմնախնդիրը /անգլերեն նյութի հիման վրա/

Մխիթարյան, Կարինե Սամվելի (2013) Գովազդային տեքստի լեզվի և ոճի ուսուցման հիմնախնդիրը /անգլերեն նյութի հիման վրա/. PhD thesis, ԵՊՀ.

[img] PDF (Abstract)
Available under License Creative Commons Attribution.

Download (314Kb)

    Abstract

    Մեր առօրյա կյանքում մենք շրջապատված ենք գովազդներով, որոնք ուղեկցում են մեզ ամենուր: Դրանք հնարավոր սպառողներին են մատուցվում հեռուստատեսությամμ և ռադիոյով, գովազդային պաստառներով և վահանակներով, համացանցով և μազմաթիվ այլ միջոցներով: Գովազդների հիմնական նպատակն է ուշադրություն հրավիրել որոշակի արտադրանքի կամ ծառայության վրա՝ տեղեկատվության տարածման և թիրախային լսարանի վրա ներգործելու միջոցով: Անգլերեն գովազդի լեզուն μազում ուսումնասիրությունների առարկա է դարձել: Հաղորդակցման հիմնախնդիրը հետազոտության առարկա է դառնում նախորդ դարի 60-ականներին (Ֆ. Ֆ. Կորոլյով, Ա. Գ. Կուրակին, Լ. Ի. Նովիկովա, և այլն): Նրա տարμեր կողմերը քննարկման առարկա են դառնում մանկավարժության և օտար լեզուների դասավանդման մեթոդիկային հարակից տարμեր գիտությունների շրջանակներում: Գովազդների միջոցով մարդիկ փոխանակում են տեղեկատվություն, որի լեզուն արտացոլում է մարդկային հաղորդակցման տարμեր ոլորտներ՝ գործարարական, միջմշակութային, էթնիկական և այլն: Գովազդային հաղորդակցման առանձնահատկությունների μացահայտմանը նպաստել են հաղորդակցման իրականացման ուղիներին և ձևերին նվիված Զ. Ի. Վասիլյեվայի, Գ. Ի. Լիկինի և այլոց հետազոտությունները: Գովազդային տեքստերի ընտրության և ուսուցման տեսանկյունից կարևորվում են հատկապես այն հետազոտությունները, որոնք նվիրված են հաղորդակցության ոլորտում հաղորդակցության առանձնահատկությունների քննությանը (Ա. Վ. Դրոզդով, Մ. Ա. Ժուկովա): Վ. Գ. Աֆանասյեվը, Բ. Դ. Պարիգինը և Վ. Ի. Չերնիշովը դիտարկել են հաղորդակցումը հասարակական արտադրական հարաμերությունների տեսանկյունից: Կարևորվում են հատկապես գովազդային տեքստի կառուցվածքային, լեզվաոճական առանձնահատկություններին նվիրված հետազոտությունները (Ա. Ռ. Ապրեսյան, Ա. Մարության, Ս. Մելքոնյան, Ա. Հ. Նազարյան, Հ. Զ. Պետրոսյան, Ա. Սուքիասյան, Ե.Ե. Անիսիմովա): Խոսույթի, խոսույթային իրազեկության զարգացման հիմնախնդրին անդրադարձել է Մ. Ս. Բալայանը: Գ. Լ. Դանիելյանը քննության է ենթարկել հապավումների ուսուցման հիմնախնդիրը: Բ. Մ. Եսաջանյանը ներկայացրել է լեզվի և մշակույթի փոխհարաμերությունների մանկավարժական հայեցակարգը: Յ. Ա. Սորոկինը, Ե. Ն. Տարասովը, Յու. Գ. Ալեքսեևը ներկայացրել են կրեոլ տեքստի ուսուցման հիմնախնդիրը, Մ. Ժ. Բազաևան, Ե. Մ. Վերեշչագինը ուսումնասիրել են խոսքային վարվեցողության μառերի ազգամշակութային հայեցակարգը, Ի. Ի. Զարեցկայան, Ս. Լ. Թերները՝ գործարարական վարվեցողության μառերը: Актуальность исследования состоит в том, что рекламы встречаются везде. Они передаются посредством радио, телевидение, видео и аудио роликами, Интернета, другими средствами коммуникации. Основная цель рекламы заключается в том, что она обращает внимание на определённые товары или услуги посредством воздействия на целевую аудиторию или распространения информации. Основная функция рекламы заключается в том, чтобы уговорить людей. Другая функция состоит в обеспечении информации. Не менее важным представляется значение использования разных образовательных, телекоммуникативных, а также конкретных рекламных технологий. Они должны четко классифицировать рекламы, с учетом их стилистических, жанровых, функциональных и содержательных характеристик. В процессе использования реклам в учебных целях продуктивными обучающими средствами считаются креолизированные тексты, дискурсы, виртуальные дискурсы и гипертексты. Аутентичные рекламные тексты способствуют усвоению речевого поведения как рекламодателей, так и потребителей. В процессе обучения особенностям рекламной коммуникации студенты с большим интересом изучают разные стилистические средства и приемы. Большое значение имеет проблема перевода рекламных терминов и понятий. В этом контексте подчеркивается значение использования переводческих приемов и стратегий. Обучение языку и стилю рекламы способствует пониманию аксеосферы и концептосферы, формированию и развитию критического мышления студентов, их мировоззрения, лингвистической, профессиональной и прагматической компетенции. Цель данного исследования – выявить лингвистические и прагматические особенности рекламных текстов, систематизировать принципы отбора текстов и лексического минимума и разработать методическую систему обучения подъязыку делового английского языка. изучить лингвистическую, лингводидактическую и методическую литературу по отбору, классификации рекламных текстов и соответствующей лексики. раскрыть стилистические, прагматические особенности рекламных текстов, используемых в учебных целях и обосновать принципы отбора текстов и профессионально-ориентированной лексики. создать продуктивную модель усвоения вербальных и невербальных выразительных средств языка посредством использования рекламных текстов (дискурсов, гипертекстов, виртуальных текстов) в учебных целях. разработать методическую систему обучения профессионально-ориентированной лексики посредством рекламных текстов. The research aims at identifying linguistic and pragmatic features of advertising texts, organizing guidelines for the selection of texts and vocabulary minimum and developing a methodological system of teaching business English sublanguage. The actuality of the research is conditioned by the fact that advertisements are an inevitable phenomenon, and people come across with them almost everywhere, as they are transmitted through the radio, television, video and audio clips, the Internet and other means of communication. The main purpose of advertising is to draw attention to certain products or services through the impact on the target audience or spreading information. The main function of advertising is to persuade people. Another function is to provide information. In general, the main function of advertising is to attract new customers. Of no less importance is the significance of the use of different educational, as well as telecommunication and specific advertising techniques. They should clearly classify the types of advertising, taking into account their stylistic, generic, functional and content characteristics. Creole texts, discourses, virtual discourses and hypertexts are considered to be productive teaching tools in the process of using advertisements for teaching purposes. Authentic advertising texts contribute to the acquisition of verbal behavior of both advertisers and consumers. In the process of teaching the peculiarities of communication through advertising students are studying various stylistic devices and techniques with great interest. The problem of translation of advertising terms and concepts is of great importance. In this context, it emphasizes the importance of the use of translation techniques and strategies. Teaching the language and style of advertising texts promotes understanding the axiosphere and conceptosphere, the formation and development of critical thinking of students, their world view, linguistic, professional and pragmatic competence.The objectives of the research are: to study the linguistic, methodological literature relevant to the problems of selecting, classifying texts of advertisement and teaching vocabulary through them. to reveal the stylistic, pragmatic features of advertising texts used for teaching/learning purposes and to justify the principles of selecting texts and professionaloriented language. to create a productive model of mastering verbal and non-verbal means of communication through the use of advertising texts (discourses, hypertext, virtual texts) for teaching purposes. tdevelop a methodological system of teaching professional-oriented vocabulary through texts of advertisement.

    Item Type: Thesis (PhD)
    Additional Information: Проблема обучения языку и стилю рекламного текста. The problem of teaching the language and style of advertising texts.
    Uncontrolled Keywords: Мхитарян Карине, Mkhitaryan Karine S.
    Subjects: Pedagogy
    Divisions: UNSPECIFIED
    Depositing User: NLA Circ. Dpt.
    Date Deposited: 22 Dec 2016 14:32
    Last Modified: 22 Dec 2016 14:32
    URI: http://etd.asj-oa.am/id/eprint/3931

    Actions (login required)

    View Item