Հայաստանի ատենախոսությունների բաց մատչելիության պահոց = Open Access Repository of the Armenian Electronic Theses and Dissertations (Armenian ETD-OA) = Репозиторий диссертаций Армении открытого доступа

Բառակազմական միջոցների գործաբանական և ոճական արժեքը Շեքսպիրի պիեսներում

Մարտիրոսյան, Անի Հովհաննեսի (2013) Բառակազմական միջոցների գործաբանական և ոճական արժեքը Շեքսպիրի պիեսներում. PhD thesis, ԵՊՀ.

[img] PDF (Abstract)
Available under License Creative Commons Attribution.

Download (688Kb)

    Abstract

    Սույն ատենախոսությունը նվիրված է Շեքսպիրի պիեսներում μառակազմական միջոցների գործաμանական և ոճական առանձնահատկությունների ուսումնասիրությանը: Աշխատանքում ուսումնասիրվում են Շեքսպիրի օգտագործած μառակազմական միջոցների` փոխարկման, ածանցման և μառաμարդման հիմքում ընկած գործաμանական և ոճական գործառույթները, ինչպես նաև փոխարկման, ածանցման և μառաμարդման μառախաղային հայեցակերպը: Փորձ է արվում վեր հանել Շեքսպիրի պիեսներում գործածված μառակազմական միջոցների գործաμանական և ոճական արժեքը: Շեքսպիրի ստեղծագործությունների վերաμերյալ կատարվել են շատ ավելի խորը ուսումնասիրություններ առավելապես թատերական, պատմական, մշակութային և գրականագիտական ոլորտներում: Լեզվաμանների և գրականագետների վերջին աշխատությունները շեքսպիրագիտության մեջ նշանակալի և հեռանկարային են (D. Crystal (2004, 2008), P. Canning (2012), S. Adamson et al. (2001), T. Nevalainen (2001, 2006), A. Thompson (2001), L. Magnusson (2001), L. Maguire (2007), L. Maguire and E. Smith (2013), J. Hope (2007), R. MacDonald (2006), V. Salmon (2007), P. Parker (1996), M. Ravassat (2011)) : Աշխատանքի արդիականությունը պայմանավորված է այսօր շեքսպիրագիտության մեջ նախընտրելի μազմահեռանկարային հետազոտությունների պահանջարկով: Աշխատանքն ուրույն փորձ է լրացնել μազմամյա ավանդույթներ ունեցող շեքսպիրագիտությունը ոճագործաμանական ուսումնասիրությամμ` այս կերպ հարստացնելով այս ոլորտում արդեն իսկ առկա հետազոտությունները նորաμանություների μազմակողմանի դիտարկմամμ: Սույն հետազոտության նպատակն է ուսումնասիրել Շեքսպիրի ստեղծագործություններում կիրառված μառակազմական միջոցները` μացահայտելով դրանց դերը Շեքսպիրի ստեղծագործությունների գործաμանական ազդեցության համատեքստում: Աշխատանքի նպատակն իրագործելու համար առաջադրվել են որոշակի խնդիրներ. հնարավորինս համակարգված ձևով ներկայացնել μառակազմության դերը, հետազոտման մեթոդները և մոտեցումները սովետական և եվրոպական լեզվաμանության մեջ; վեր հանել Շեքսպիրի լեզվի և ոճի յուրահատկությունները` դրանք դիտարկելով իրենց գրական, թատերական, հասարակական և պատմական համատեքստում; հատկորոշել μառակազմական այն միջոցները, որոնց Շեքսպիրը μավականին ճկուն կիրառություն է տվել: Այդ նորաμանություններն իրենց հերթին կամ սահմանափակվել են տվյալ իրավիճակով, կամ մեծ մասամμ մասսայական կիրառություն են ստացել լեզվակիրների կողմից և ներգրավվել առօրյա μառապաշար: Реферируемая диссертация посвящена исследованию прагмастилистических особенностей словообразовательных средств в пьесах У. Шекспира. Актуальность темы исследования определяется тем, что в работе осуществляется междисциплинарный подход, предполагающий комплексное рассмотрение изучаемых отрезков текстов в различных лингвистических аспектах, что позволяет полнее и всестороннее раскрыть сущность анализируемых явлений и выявить их непосредственное влияние на восприятие и интерпретацию текста. Целью настоящей работы является выработка принципов прагмастилистической интерпретации языковых единиц на уровне словообразования и определение стратегии их использования в произведениях У. Шекспира. В соответствии с поставленной целью определены следующие задачи исследования: исследовать труды, посвященные рассмотрению стилистического и прагматического аспектов словообразования английского языка советских и зарубежных лингвистов; выявить особенности языка и стиля произведений У. Шекспира в литературном, театральном, социальном и историческом контексте эпохи Шекспира; проанализировать функционирование словообразовательных средств на разных уровнях языка и провести дифференциацию между стилистическими окказионализмами и авторскими новообразованиями; рассмотреть примеры реализации и специфику функционирования языковой игры в пьесах У. Шекспира; разработать основные прагмастилистические функции словообразовательных средств, которые обеспечивают прагматический эффект окказионализмов и неологизмов в произведениях Шекспира; выявить прагмастилистический потенциал словообразовательных средств и проанализировать примеры конверсии, аффиксации и словосложения во всех 39 пьесах Шекспира. The thesis explores the pragmastylistic dimension of conversion (functional shifts), affixed and compound words in Shakespeare’s plays. The topicality of the research is that it meets the needs of the multi-perspective scholarly directions which today are recognisably preferable in approaching Shakespeare’s texture and is a relevant contribution to the linguistic-literary studies of Shakespeare’s lexical innovations. The aim of the present research is to explore Shakespeare’s word-formation techniques in order to understand how single powerful instances contribute to the pragmatic effect of his language. To attain this aim, we have set out the following objectives: To review the methods of investigation and the approaches to word-formation in linguistic theories by Soviet and Western linguists; To comment on Shakespeare’s texture, language and style within his original framework of literary, theatrical, social and historical import; To identify the language levels in word-formation techniques as manipulated by Shakespeare and ranging from situational creativity to high productivity across the canon; To expand on the ludic dimension of Shakespeare’s word-formation techniques as a language means serving Ludic Linguistics on the one hand, and performing a ludic function for a playful effect in the context, on the other hand; To work out the main functions of Shakespeare’s word-formation techniques which guarantee the pragmatic effect of Shakespeare’s innovative formations; To expose the pragmastylistic dimension of Shakespeare’s word-formation techniques through an interdisciplinary analysis of conversion, affixed and compound words excerpted from Shakespeare’s canon of the whole of 39 plays. The research subject is Shakespeare’s use of word-formation techniques as viewed from a pragmastylistic perspective, with a focus on the language levels, pragmastylistic functions and the ludic dimension of Shakespearean word-formation. Accordingly, the research source data is Shakespeare’s rich texture. For the purposes of the present research, we analyse 811 creative formations as occurred in Shakespeare’s plays.

    Item Type: Thesis (PhD)
    Additional Information: Прагмастилистические особенности словообразовательных средств в пьесах У. Шекспира. The pragmastylistic dimension of word-formation techniques in Shakespeare’s plays.
    Uncontrolled Keywords: Мартиросян Ани Оганнесовна, Martirosyan Ani Hovhannes
    Subjects: Linguistics
    Divisions: UNSPECIFIED
    Depositing User: NLA Circ. Dpt.
    Date Deposited: 28 Dec 2016 14:37
    Last Modified: 28 Dec 2016 14:37
    URI: http://etd.asj-oa.am/id/eprint/3946

    Actions (login required)

    View Item