Հայաստանի ատենախոսությունների բաց մատչելիության պահոց = Open Access Repository of the Armenian Electronic Theses and Dissertations (Armenian ETD-OA) = Репозиторий диссертаций Армении открытого доступа

ԶԼՄ-ների դերը Հայաստանի Հանրապետության իմիջի ձևավորման գործում

Բաբուխանյան, Զարուհի Հայկի (2016) ԶԼՄ-ների դերը Հայաստանի Հանրապետության իմիջի ձևավորման գործում. PhD thesis, ԵՊՀ.

[img]
Preview
PDF (Abstract)
Available under License Creative Commons Attribution.

Download (157Kb) | Preview

    Abstract

    Ատենախոսությունը նվիրված է Հայաստանի Հանրապետության իմիջի ձևավորման գործում ԶԱՄ-ների դերին: Այսօր տեղեկատվական և հեռահաղորդակցական տեխնոլոգիաների բուռն զարգացման հետևանքով' երկրների իմիջի ձևավորման գործընթացը տեղեկատվական ոլորտում գլոբալ բնույթ է կրում: Եթե հզոր գերտերությունների նպատակը մնում է անփոփոխ' համաշխարհային գերակայության հասնելը, ապա մնացած երկրների համար դրական իմիջի ձևավորումն ունի ներքին և արտաքին հարթակներում սեփական ազգային շահերի առաջխաղացման նպատակ: Պայմանավորված ԶԱՄ-ների հնարավորությունների աննախադեպ զարգացմամբ, բազմաթիվ հանրային գործընթացների վրա ազդեցությամբ և երբեմն ուղղորդմամբ' ներկա փուլում երկրների իմիջների ձևավորման և մրցակցության գործում դրանք ստանձնել են առաջատար և երբեմն որոշիչ դեր: Ներկայումս մենք ականատես ենք լինում հայրենական և միջազգային լրատվական դաշտում հուժկու տեղեկատվահոգեբանական պայքարին, որն իր ազդեցությունն է թողնում Հայաստանի իմիջի վրա' դրանից բխող բազմաթիվ հետևանքներով: Ատենախոսության մեջ քննվել են Հայաստանի իմիջի առանձնահատկությունները, դրա ձևավորման հիմնական օրինաչափությունները և միտումները հայրենական ու միջազգային լրատվադաշտում: Տեղեկատվական ոլորտում Հայաստանի դրական իմիջի ձևավորմանը նպաստող գործոնների բացահայտումը և գիտական հիմնավորումը նախևառաջ կարևորություն է ներկայացնում ազգային ինքնության պահպանման, ազգային շահերի առաջխաղացման և ազգային անվտանգության տեսանկյունից: Ուստի' ներկայացվող աշխատանքում ուսումնասիրվել է ոլորտը, նախանշվել Հայաստանի իմիջին սպառ- նացող վտանգները և տեղեկատվական ոլորտում ձեռք բերված հաջողությունները, գիտականորեն հիմնավորվել երկրի իմիջի զարգացմանը նպաստող գործոնները, մշակվել Հայաստանի դեմ ուղղված քարոզչության հակազդեցության արդյունավետ մեխանիզմները, նախագծվել արդյունավետ աշխատանքի կարճաժամկետ և երկարաժամկետ ծրագիր: При последовательном раскрытии данной проблематики в двух главах работы, обозначены опасности, угрожающие имиджу Армении, а также имеющиеся успехи в медиапространстве, научно обоснованы факторы, влияющие на развитие имиджа страны в медиасфере, разработаны эффективные механизмы противодействия пропаганде, направленной против Армении, спроектированы кратко и долгосрочные программы по эффективной работе. Научная новизна работы состоит в изучении возможностей и влияния СМИ на формирование имиджа Армении на современном этапе, а также в обнаружении способов развития их потенциала в данной сфере. Научной новизной является также тот фактор, что исследование проводится по отношению к продолжающемуся процессу. Во вступлении описаны актуальность выбора темы, степень её научной разработки, объект, цели, задачи, методологические основы и методы исследования, научная новизна, теоретическое и прикладное значения. Диссертация состоит из двух глав, выводов, рекомендаций, списка использованной литературы. В первой главе “СМИ Армении и особенности формирования государственного имиджа” описаны возможности, особенности и закономерности формирования имиджа государства и роль СМИ в этих процессах. Выявлены факторы, формирующие имидж Армении, и влияние СМИ на них. Показано, что СМИ участвуют во всех этапах формирования имиджа страны. Проанализированы механизмы воздействия СМИ на общественное мнение, чем обусловлены их возможности формирования имиджа страны. The dissertation is devoted to the study of the media's role in formation of the image of Armenia. The sequential disclosure of this problem in two chapters of the work describes the dangers threatening the image of Armenia, as well as existing successes in the mediasphere. Also it scientifically substantiates the factors influencing the development of the country's image in the mediasphere, developes effective mechanisms to counter propaganda against Armenia and designes the short and long-term program for effective work. The scientific meaning of this dissertation consists of studying the possibilities and the influence of mass media on the formation of the image of Armenia at the present stage, as well as finding ways to develop their capacities in this area. The scientific novelty is also the factor that the research is conducted in relation to the ongoing process. The introduction describes the actuality of the topic, the review of scientific references, research object, goals, issues, methodological foundations and research methods, its scientific novelty, theoretical and practical usage. The dissertation consists of two chapters, conclusions, recommendations and bibliography. In the first chapter, "The mass media of Armenia and the peculiarities of the formation of the state's image" the features, characteristics and regularities of formation of the state's image and role of the mass media in these processes are described. There are identified factors shaping the image of Armenia, and the influence of the mass media on them. It is shown that the mass media are involved in all stages of formation of the country's image. It analyzes the mechanisms of mass media influence on the public opinion than is due to their ability to form the country's image.

    Item Type: Thesis (PhD)
    Additional Information: Роль СМИ в формировании имиджа Республика Армения. The role of the mass media in the formation of the image of the Republic of Armenia.
    Uncontrolled Keywords: Бабуханян Заруи Айковна, Babakhanyan Zaruhi
    Subjects: Literature
    Divisions: UNSPECIFIED
    Depositing User: NLA Circ. Dpt.
    Date Deposited: 31 Jan 2017 09:21
    Last Modified: 19 May 2017 10:58
    URI: http://etd.asj-oa.am/id/eprint/4113

    Actions (login required)

    View Item