Հայաստանի ատենախոսությունների բաց մատչելիության պահոց = Open Access Repository of the Armenian Electronic Theses and Dissertations (Armenian ETD-OA) = Репозиторий диссертаций Армении открытого доступа

Հերոսի և հակահերոսի խնդիրը աբսուրդի դրամայում

Յուսեֆ Ասգյար, Աֆարինի (2013) Հերոսի և հակահերոսի խնդիրը աբսուրդի դրամայում. PhD thesis, ԵՊՀ.

[img]
Preview
PDF (Abstract)
Available under License Creative Commons Attribution.

Download (254Kb) | Preview

    Abstract

    Ատենախոսությունը նվիրված է աբսուրդի դրամայում հերոսի և հակահերոսի հիմնախնդրին: Փորձ է արվում ուսումնասիրել ավանդական, ժամանակակից ու պոստմոդեռնիստական մշակութային տարբերությունները, վեր հանել աբսուրդի դրամայի կերպարները դիտարկելու և դրանք առավել դյուրըմբռնելի դարձնելու միջոցները: Աշխատանքի ընթացքում ըստ հարկի ուսումնասիրվում են ավանդական, ժամանա-կակից և պոստմոդեռնիստական դրամայի սկզբունքները, մասնավորապես «հերոս», «հակահերոս» և «ոչ-հերոս» հասկացությունները: Քանի որ հերոսի նկարագիրը պատմության յուրաքանչյուր ժամանակահատվածում համընկնում է հասարակության հիմ-նական պահանջներին ու պայմաններին, ուստի անհրաժեշտաբար ծագում է նաև պոստմոդեռնիստական սոցիալական վիճակի մանրամասն ուսումնասիրության խնդիրը, որտեղից սկիզբ է առնում աբսուրդի դրաման: Ի հավելումն այս ամենի աշխատանքում բնութագրվում են նաև աբսուրդի դրամայի կերպարների բնավորության հատկանիշները' վեր հանելով ավանդական դրամայի ու աբսուրդի դրամայի կերպարների տարբերությունները: Քանի որ աբսուրդի դրաման առավելապես հայտնի է որպես հակադրամա, ուստի, որպես հաջորդ քայլ, աբսուրդի դրամայի դրական և բացասական կերպարները բնութագրելու նպատակով առաջարկվում է կիրառել «ոչ-հերոս» եզրույթը' որն ավելի ճշգրիտ է դարձնում կերպարի փիլիսոփաւիայական և գեղագիտական նկարագիրը աբսուրդի դրամայում:Данное исследование посвящено анализу драмы абсурда через драматические персонажи и освещению вопроса присутствия в драме абсурда не только героя и антигероя, но и образов, совершенно отличных от героев предыдущих драм. В настоящем исследовании приводится термин "не-герой” с целью определения этих образов в драме абсурда, на основании их пассивности, бесцельности существования, безнадежности и отсутствия веры в определенные ценности и критерии. Представления об этих литературных образах возникли в постмодернистских условиях, распространившихся на западную цивилизацию во второй половине XX века. В диссертации исследуются условия, результатом которых является выход из драмы абсурда, с целью осознания действий и идеологии образов этой драмы. В данной работе представлены многочисленные отличия образов драмы абсурда от образов предыдущих драм, а детальное изучение этих отличий приводит к более глубокому пониманию их природы, на примере произведений таких драматургов, как Сэмюэль Бэккет, Эжен Ионеску, Гарольд Пинтер и Артур Адамов. Диссертационная работа состоит из введения, трех основных глав, где проводится анализ постмодернистских условий драмы абсурда и понятия "не-герой”. Результаты исследования представлены в заключении.In the present research we cover upon the notion of absurd drama through examining its characters in order to reveal that in the absurd drama there are not only hero and anti-hero but also characters who have none of the traits of the hero in the previous dramas. This thesis also implements the term “Non-hero” to allocate the characters of the absurd drama as these characters, are passive, aimless, hopeless and have no belief in any certain criterion and value. Figures of these characters are derived from postmodern conditions, which covered the western civilization in the second half of the twentieth century. This study shows that the society is the source of drama and the characters of drama in each period of history are intertwined with attitudes and approaches of the individual of the same period. Thus it deals with the conditions of the society that lead to absurd drama, i.e. postmodern conditions. In this thesis we have also touched upon the postmo¬dern conditions so that to understand and perceive the context in which this drama has been formed. In other words, it explores the conditions as a result of which the absurd drama emerged in order to perceive the characters’ actions and ideology. As we already stated the present study also shows that the characters of the absurd drama have a lot of differences from the characters of the pervious dramas and after examining some absurd dramas by Samuel Beckett (1906-1989), Eugene Ionesco (1909-1994), Harold Pinter (1930-2008) and Arthur Adamov (1908-1970) we have come to a deeper understanding of the nature of characters of the absurd drama. Consequently this study presents that these differences are derived from the collapse of human reason, depres¬sion after the World Wars and genocides in the climax of Modernity, which are the traits of the postmodern conditions.

    Item Type: Thesis (PhD)
    Additional Information: Проблема героя и не-героя в драме абсурда. Problem of Hero and Anti-Hero in Absurd Drama.
    Uncontrolled Keywords: Юсеф Асгер Афарини,Yousef Afarini Asghar
    Subjects: Literature
    Divisions: UNSPECIFIED
    Depositing User: NLA Circ. Dpt.
    Date Deposited: 02 Feb 2017 13:36
    Last Modified: 08 Feb 2017 15:57
    URI: http://etd.asj-oa.am/id/eprint/4129

    Actions (login required)

    View Item