Հայաստանի ատենախոսությունների բաց մատչելիության պահոց = Open Access Repository of the Armenian Electronic Theses and Dissertations (Armenian ETD-OA) = Репозиторий диссертаций Армении открытого доступа

Պոստմոդեռնիզմը և ժամանակակից հայ դրամատուրգիան

ֆատեմեհ Ռաջաբ Ալի, Ռահիմի Բալաեի (2013) Պոստմոդեռնիզմը և ժամանակակից հայ դրամատուրգիան. PhD thesis, ԵՊՀ.

[img]
Preview
PDF (Abstract)
Available under License Creative Commons Attribution.

Download (259Kb) | Preview

    Abstract

    Ներկայացվող ատենախոսության մեջ ժամանակակից հայ դրամատուրգիայի քննադատությունն իրականացվել է առանձնահատուկ տեսանկյունից: Ուսումնասիրության սկզբնական փուլում ուսումնասիրվել է պոստմոդեռնիզմը փիլիսոփայության, գրականության և հետո միայն դրամայի բնագավառներում, որպեսզի ընթերցողին ներկայացվի այն իրավիճակի ընդահանուր և համապարփակ պատկերը, որը կոչվում է պոստմոդեռնիստական: Այնուհետև ներկայացվել է տեսական հատված աբսուրդիզմի մասին, որը պոստմոդեռնիստական թատրոնի ուսումնասիրման հիմնական աղբյուրն է: Այն փուլում, երբ սկսվել են պիեսների քննադատության և վերլուծության աշխատանքները, տպագրվել են երեք հոդվածներ, որոնք վերաբերում են հայ պոստմոդեռնիստ դրամատուրգ¬ների' Կարինե Խոդիկյանի, Գուրգեն Խանջյանի, Զորայր Խալափյանի երկերին: Նրանց պիեսների ուսումնասի¬րության ընթացքում փորձ է արվել այդ ստեղծագործություններում գտնել պոստմոդեռնիստական տարրեր: Հայկական արվեստի ժամանակակից փուլը համարվում է պոստմոդեռնիստական: Այդ իսկ պատճառով այս բնագավառում պոստոդեռնիզմի թողած ազդեցության ուսումնասիրությունն արդիական է դառնում: Ներկայացվող ատեխանոսության միջոցով փորձ է բնութագրել հետխորհրդային շրջանի հայ դրաման: Պոստմոդեռնիզմը հստակ սահմանված դպրոց չէ, ուստի դրա սահմանումը ներկայացնելու համար ես նպատակ ունեմ նախ սահմանել' ինչ է էքզիստենցիալիզմը, աբսուրդի թատրոնը, ժամանակակից դրաման, նիհիլիզմը և որոշ այլ դպրոցներ, քանի որ պոստմոդեռնիզմը մեկն է այդ ուղղություններից, այն ըստ էության դրանց բոլորի միախառնումն է: Իմ նպատակն է ներկայացնել ժամանակակից հայ դրամայի ընդհանուր պատկերը պոստմոդեռնիզմի և աբսուրդի թատրոնի տեսանկյունից:После Второй Мировой Войны постмодернисткий театр стал новым течением в 20-м веке вызвав новые формы выражения и в постановках и в текстах. Постмодернисткий театр более позднее явление появившися в постмодернистской философии в половине 20-ого века. Постмодернистский театр появился в противовес современному театру. Большинство постмодернистких действий существуют и освещают ошибочность определенной правды вместо того, чтобы дать публике возмозность составить свое индивидуальное понимание. Постмодернистский театр больше задает вопросы чем отвечает на них. Постмодернисткий театр равно как и другие формы постмодернистского искусства отрицает многие современные идеи. Теория современного театра предлагает возможную правду путем художественного показа жизни. Постмодернисткий театр отрицает значение правдоподобности и использует спектакль как событие реальной жизни или случай в котором принимает участье публика. Характерные черты театра как сюжет образы минимализированы. Постмодернисткий театр признав человеческий опыт в разных своих проявлениях и чертах вдохновение из культуры, истории и социальних явлений. Современный театр основан на концепции Аристотеля, предпологающей, что драматическое произведение может показать универсальную правду. Теория современного театра предпологает, что подход к универсальной правде должен быть достигнут признаными характерными чертами как причина и следствие, сюжет и действующие лица (образы). Постмодернизм в театре имеет много возможностей правды, которая зависит от точки зрения. Драматурги, публика и актеры выражают свою точку зрения по поводу этого созидательного процесса. Среди постмодернистских фолософов Георг Вильгельм, Фридрих Г егель, Фридрих Ницше, Сорен Киркегоард и Мартин Хейдегер.Postmodern theatre is new movement in the 20th century after World War II and causes new forms of expression in both performances and texts. Postmodern theatre is a late phenomenon in theatre and come out of the postmodern philosophy that brought in Europe in middle of the 20th century. Postmodern theatre is a reaction against modern theatre. Most postmodern acts are existed and highlighted the fallibility of certain truth instead of making audiences brave to have their own individual realization. Postmodern theatre works with questions rather than answers. Postmodern theatre, like other postmodern art’s forms, throws away many of the modern ideas. Theories of modern theatre offer the availability to truths could be achieved through artistic display of life. Postmodern theatre rejects the meaning of making believe and uses performance as an event in real life or happening that audiences participate in. Theatrical features like plots and character are minimized. Postmodern theatre accepts human experiment in different forms and gets inspiration from culture, history, and social issues.Modern theatre based on Aristotle’s concepts which offered that drama could specify universal truths. Modern theatre’s theories suggest the access to universal truths should be achieved through formal features like cause and effect, plot, and character. Postmodern theatre has many possible truths which depend on this point of view. Playwrights, audience, and actors put their views to this creative process. Postmodern philosophers include Georg Wilhelm Friedrich Hegel, Friedrich Nietzsche, Soren Kierkegaard, and Martin Heidegger.

    Item Type: Thesis (PhD)
    Additional Information: Postmodernism and armenian contemporary drama. Постмодернизм и современная армянская драма.
    Uncontrolled Keywords: Rahimibalaei Fatemeh Rajabali, Рахимибали Фатеме Раджабели
    Subjects: Literature
    Divisions: UNSPECIFIED
    Depositing User: NLA Circ. Dpt.
    Date Deposited: 02 Feb 2017 14:57
    Last Modified: 08 Feb 2017 15:46
    URI: http://etd.asj-oa.am/id/eprint/4132

    Actions (login required)

    View Item