Հայաստանի ատենախոսությունների բաց մատչելիության պահոց = Open Access Repository of the Armenian Electronic Theses and Dissertations (Armenian ETD-OA) = Репозиторий диссертаций Армении открытого доступа

Կազմակերպության գովազդային գործունեության մոդելավորման հիմնահարցը

Կարապետյան, Ժենյա Արմենակի (2013) Կազմակերպության գովազդային գործունեության մոդելավորման հիմնահարցը. PhD thesis, ԵՊՀ.

[img]
Preview
PDF (Abstract)
Available under License Creative Commons Attribution.

Download (404Kb) | Preview

    Abstract

    Ատենախոսությունը նվիրված է կազմակերպության գովազդային գործունեության ուսումնասիրությանը, վերլուծությանը և տնտեսագիտամաթեմատիկական մոդելների մշակմանը, որոնց նպատակներն են գովազդային ծախսերի օպտիմալ բաշխման եղանակների հայտնաբերումը կազմակերպության առավելագույն շահույթ ստանալու համար: Գովազդն այն ներդրումային լծակներից է, որը պետք է ծառայի կազմակերպության մարքեթինգային նպատակներին հասնելուն՝ նպատակային լսարանի ռացիոնալ և էմոցիոնալ վարքագծի վրա ներազդելու միջոցով: Գովազդային գործունեությունը, որը զուգորդվում է գովազդային ծախսերով, իր հետքն է թողնում կազմակերպության գործունեության բոլոր բնագավառներում.եկամտիստացման, շահույթի, ապրանքների մատակարարման, արտադրանքի, վաճառքի, ֆինանսական միջոցների տեղաբաշխման և այլն: Գովազդիթողարկմանքանակի, հաճախականության բարձրացումը միկողմիցբարձրացնումէկազմակերպությանճան աչելիությունը, իսկմյուսկողմիցպատճառէհանդիսանումգովազդայինծախսերիծավալիմեծացման: Շուկայում կազմակերպության դիրքի պահպանման ու զարգացման հարցում մեծ դեր է խաղում գովազդը: Գովազդը հանդիսանում է առևտրի շարժիչ ուժերից մեկը: Ցանկացած կազմակերպության առջև խնդիր է դրված իր կողմից ներկայացվող ապրանքների ու ծառայությունների իրացումը, և այդ պատճառով էլ, որպես գովազդի հիմնական նպատակ համարվում է իրացման մեծացումը կամ գոնե պահպանումը հին մակարդակի վրա: Այս առումով կազմակերպության խնդիրն է ճիշտ կազմակերպել առկա ֆինանսական միջոցների օգտագործումը աճող գովազդային ծախսերի համար: Այսինքն՝ պետք է կատարի գովազդային տարբեր պարամետրերի խորքային ուսումնասիրություն և վերլուծություն`հիմնված տնտեսագիտամաթեմատիկական մոդելների վրա: Այս հանգամանքներով էլ պայմանավորված է թեմայի արդիականությունը: Настоящая диссертация посвящена изучению и анализу рекламной деятельности фирмы на основе разработки и применения экономико-математических моделей. В настоящее время возрослo значение рекламы для организации эффективной деятельности фирмы, что обуславливает необходимость поиска путей моделирования рекламы, способствующей оценить прибыль за счет реализации продукции и услуг. Исследования показали, что реклама влияет на результативность деятельности фирмы и следовательно проблема оценки эффективности рекламы и ее влияния на процесс принятия решений потребителями продукции и услуг фирмы обосновывает актуальность темы диссертационной работы. Цели и задачи диссертационной работы. Цели и задачи диссертационной работы можно сформулировать следующим образом. изучить понятие эффективности рекламы, привести ее экономическую интерпретацию и роль в повышении эффективности деятельности организации, изучить современные методы и подходы оценки эффективности рекламной деятельности и оценку ее влияния на процесс принятия решений потребителями продукции и услуг фирмы, представить роль рекламы в разработке альтернативных методов медиа планирования, а также принятия стратегических решений, связанных с определением оптимального уровня финансовых затрат фирмы на рекламу, решить проблему анализа рекламных расходов, совокупного показателя, оценивающего количество зрителей, ознакомленных с рекламой, потока потребителей продукции фирмы и в результате этого определить зависимости и взаимовлияние между изучаемыми факторами, разработать динамическую модель для оценки факторов, характеризующих рекламу и на ее основе предложить многошаговый процесс принятия решений фирмой, направленных на достижение состояния, заранее запланированное в результате стратегического медиа планирования. Present dissertation is devoted to the study and analyzing of the firm advertising activity based on the development of mathematical economic models. Currently the significance of the advertisement providing efficiency of the firm activity has been raised. Therefore, the need to seek ways and develop methods of the advertisement modeling targeted for providing an assessment of the profit of the firm increased. Investigations showed that the advertisement influences on the efficiency of firm activity and consequently the problem of the assessment of the efficiency of advertisement and its impact on the process of customers decision making substantiated the actuality of the theme of the dissertation. Goals and problems of the dissertation. Goals and problems of the dissertation could be stated as follows: to study the concept of the advertisement efficiency, present its economic interpretation and the significance targeted to the increase of the efficiency of firm’s activity, to study contemporary methods and approaches of the assessment of the efficiency of advertisement activity and the assessment of its impact on the process and behavior of firm’s production and services, to present the significance of the advertisement for the development of alternative methods of media planning and the strategic decision making related to the definition of optimal level of firm’s advertisement expenses, to solve the problem of the analyzing of advertisement expenses, Gross Rating Point(GPP), Opportunity To See,(OPS),Cost Per Point (CPP) customers flow and mutual impact existing between considered factors, to develop dynamic model providing assessment of factors, characterizing the advertising activity and using this model to present multiple stage process of firm’s decision making targeted for the achievement of the state planned according to the media planning.

    Item Type: Thesis (PhD)
    Additional Information: Проблема моделирования рекламной деятельности фирмы. Problem of the modeling of the advertising activity of the firm.
    Uncontrolled Keywords: Карапетян Женя Арменаковна, Karapetyan Zhenya A.
    Subjects: Economy
    Divisions: UNSPECIFIED
    Depositing User: NLA Circ. Dpt.
    Date Deposited: 03 Feb 2017 15:20
    Last Modified: 03 Feb 2017 15:20
    URI: http://etd.asj-oa.am/id/eprint/4142

    Actions (login required)

    View Item