Հայաստանի ատենախոսությունների բաց մատչելիության պահոց = Open Access Repository of the Armenian Electronic Theses and Dissertations (Armenian ETD-OA) = Репозиторий диссертаций Армении открытого доступа

Մարքեթինգային ռազմավարությունների ներդրման արդյունավետության հիմնախնդիրները (ՀՀ վարկային կազմակերպությունների օրինակով)

Մուրադյան, Արթուր Կարենի (2014) Մարքեթինգային ռազմավարությունների ներդրման արդյունավետության հիմնախնդիրները (ՀՀ վարկային կազմակերպությունների օրինակով). PhD thesis, ԵՊՀ.

[img]
Preview
PDF (Abstract)
Available under License Creative Commons Attribution.

Download (309Kb) | Preview

    Abstract

    Շուկայական տնտեսության պայմաններում ՀՀ տնտեսությունը չի կարող զարգանալ առանց կայուն, զարգացած ֆինանսաբանկային համակարգի, իսկ այդ համակարգը` առանց մարքեթինգի և արդյունավետ ներդրված մարքեթինգային ռազմավարությունների: Առավել արդիական է դարձել մարքեթինգային ռազմավարությունների ներդրումը և իրագործումը, թեկուզ մարքեթինգի համապատասխան μաժնի բացակայության դեպքում, ինչում մենք համոզվել ենք աշխատանքի ընթացքում` վերլուծելով ՀՀ վարկային կազմակերպությունների օրինակը: Նման աշխատելաոճը թերևս հասկանալի է այն վարկային կազմակերպություններում, որոնք նպատակահարմար չեն գտնում խոշոր ծախսեր իրականացնել մարքեթինգի ոլորտում և ունենալ մարքեթինգի առանձին բաժին, սակայն առանց մարքեթինգային գործողությունների չեն կարող ծավալել կազմակերպության արդյունավետ գործունեություն: ՀՀ շատ վարկային կազմակերպություններ դասվում են հենց այս շարքը և այստեղ առավել նպատակային է մարքեթինգային ռազմավարությունների ներդրման նման մոտեցումը: Զարգացած շուկայական տնտեսություն ունեցող բոլոր երկրներում վարկային կազմակերպությունները մարքեթինգն ընդունում են որպես կառավարման կարևոր գործառույթ և առանձնահատուկ տեղ են տալիս մարքեթինգի ծառայության ձևավորմանն ու գործունեության խթանմանը: Վերոնշյալ կազմակերպություններում մարքեթինգի հիմնական ուղղվածությունը վարկավորման և ծառայությունների մատուցման համապատասխանեցումն է պահանջարկին: Այսինքն` դա շուկայի ուսումնասիրության, հաճախորդների իրական պահանջմունքների բացահայտման միջոցով նոր վարկատեսակների ու ծառայությունների մշակման համալիր միջոցառումների համակարգ է, որի վերջնական նպատակը ստացվող շահույթի ավելացումն ու շահութաբերության մակարդակի μարձրացումն է` վարկառուների առավելագույն բավարարվածության զուգորդմամբ: Ֆինանսաμանկային գործունեությունը, որպես գործունեության յուրահատուկ ոլորտ, μավականին տարμերվում է տնտեսության զարգացման շատ ոլորտներից և այստեղ մարքեթինգի տեղն ու դերը շատ ավելի կարևոր է: Վերոնշյալ համակարգի ղեկավարների գործունեության ուղղվածությունը և նպատակը հաճախորդների ներգրավումն է, առաջարկվող ծառայությունների ոլորտի ընդլայնումը, ֆինանսական շուկայի գրավումը, որն առանց մարքեթինգի գրեթե անհնար է: Ատենախոսության ընթացքում փորձ է արվել ամփոփել և համակարգված ձևով ներկայացնել մարքեթինգային ռազմավարությունների ներդրման հիմնական մոտեցումները և դրանց հիման վրա կատարել տեսական և գործնական առաջարկներ: В обстоятельствах рыночной экономики экономика РА не может развиваться без стабильной, развитой финансовой системы, а эта система-без маркетинга и эффективных маркетинговых стратегий. В наш время, даже при отсутствии отдела маркетинга, болеe важным стало внедрение маркетинговых стратегий, в чем мы убедились в течении диссертации при анализе структуры кредитных учреждений РА. Основной целью диссертации является выявить эффективность реализации маркетинговых стратегий и проблем на кредитном рынке Армении, на основе международного опыта и теоретических подходов, предложить наиболее подходящие маркетинговые стратегий для этих организации. Реализация этих целей предполагает решение конкретных проблем, которые обеспечивают логику и структуру диссертации. Для достижения предлагаемых целей, важно решить следующие проблемы: представить современность маркетинговых стратегий и их важность в процессе развития кредитных организаций изучить опыт международных маркетинговых стратегий, определить маркетинговые проблемы на кредитном рынке Армении, оценить возможность внедрения современных подходов маркетинговых стратегий в кредитных организациях Армении, разработать маркетинговые стратегии, которые являются наиболее эффективными в кредитных организациях Армении. In circumstances of market economy, the economy of RA can't develop without the stable, developed financial system, and this system without marketing and effective marketing strategy. In our time introductions of marketing strategy has become important even in the absence of department of marketing of which we got convinced during the analysis of structure of the RA credit institutions. Main objective of the thesis is the detection of efficiency of marketing strategy realization and the problem in the credit market of Armenia; on the basis of the international experience and theoretical approaches, to offer the most suitable marketing strategy for these organization. Realization of these purposes assumes the solution of specific problems providing logical and structural organization of the dissertation. For achievement of the offered purposes, it is important to solve the following problems: to present the modernity of marketing strategy and its importance in the development of the credit organizations, to study experience of the international marketing strategy, to define marketing problems in the credit market of Armenia, to estimate possibility of modern approaches introduction to marketing strategy in the credit organizations of Armenia, to develop marketing strategy which are the most effective in the credit organizations of Armenia. The object of research is the RA credit market, and the subject of the research is the relevance and the efficiency of marketing strategy introduction in the credit organizations.

    Item Type: Thesis (PhD)
    Additional Information: Проблемы эффективности внедрения маркетинговых стратегий (на примере кредитных компаний Армении). Problems of efficiency of introduction marketing strategy (on the example of the credit companies of Armenia).
    Uncontrolled Keywords: Мурадян Артур Каренович, Muradyan Artur K.
    Subjects: Economy
    Divisions: UNSPECIFIED
    Depositing User: NLA Circ. Dpt.
    Date Deposited: 09 Feb 2017 11:49
    Last Modified: 09 Feb 2017 11:49
    URI: http://etd.asj-oa.am/id/eprint/4168

    Actions (login required)

    View Item