Հայաստանի ատենախոսությունների բաց մատչելիության պահոց = Open Access Repository of the Armenian Electronic Theses and Dissertations (Armenian ETD-OA) = Репозиторий диссертаций Армении открытого доступа

Հայաստանի Հանրապետության, Գերմանիայի և Ֆրանսիայի բարձրագույն կրթության համակարգերի կառավարման համեմատական վերլուծություն

Ավետիսյան, Մերի Բաբկենի (2013) Հայաստանի Հանրապետության, Գերմանիայի և Ֆրանսիայի բարձրագույն կրթության համակարգերի կառավարման համեմատական վերլուծություն. PhD thesis, ԵՊՀ.

[img]
Preview
PDF (Abstract)
Available under License Creative Commons Attribution.

Download (217Kb) | Preview

    Abstract

    В современном мире увеличивается значение образования как важнейшего фактора формирования нового общества, сильнее проявляется ведущая роль умственной деятельности, а значит, приоритетным становится образование высокого уровня. Роль образования на современном этапе развития Республики Армения определяется задачами ее перехода к демократическому и правовому государству, развития рыночной экономики, необходимостью преодоления отставания страны от мирового уровня. Модернизация образования разворачивается и происходит в контексте общего современного процесса реформирования различных сторон армянской жизни, в тесном взаимодействии с другими реформами, одновременно являясь для них источником обеспечения необходимого кадрового ресурса. Система образования, являясь важнейшим элементом общественной жизни и государственного устройства, должна быть направлена на решение таких стратегических для страны задач, как: повышение уровня благосостояния граждан, обеспечение социальной стабильности, развития институтов гражданского общества, сохранение социально-культурной целостности общества, обеспечение потребности рынка труда в квалифицированных кадрах, участие в развитии национальной инновационной системы и обеспечение конкурентоспособности ярмянской экономики. Каждая национальная система образования основывается на собственной истории и традициях. В конечном счете, ее уровень обусловлен социально-экономическим положением страны и национальной государственной политикой, осуществляемой в сфере образования. Тем самым, вместе с мировыми тенденциями развития, система образования каждой страны наделена присущими ей особенностями.Ամփոփում Թեմայի արդիականությունը: Ժամանակակից աշխարհում մեծանում է կրթության դերը, որպես նոր հասարակության ձևավորման կարևորագույն գործոն: Էլ ավելի ուժեղ է ընդգծվում մտավոր աշխատանքի առաջնային դերը, որն առաջնահերթ է դարձնում բարձր որակի կրթությունը: Որպես հանրային կյանքի և պետական համակարգի կարևորագույն մասնիկ, կրթական համակարգը պետք է ուղղված լինի այնպիսի ռազմավարական խնդիրների լուծմանը, ինչպիսիք են` քաղաքացիների բարեկեցության մակարդակի բարձրացումը, սոցիալական կայունության ապահովումը, քաղաքացիական հասարակության ինստիտուտների ձևավորումը, որակյալ կադրերի ապահովումը, ազգային ինովացիոն ծրագրերի զարգացման մասնակցությունը, ինչպես նաև հայկական տնտեսության մրցունակության ապահովումը: Ազգային կրթության ամեն մի համակարգ հիմնվում է սեփական պատմության և ավանդույթների վրա: Ի վերջո նրա մակարդակը որոշվում է երկրի սոցիալ-տնտեսական իրավիճակով և կրթության բնագավառում պետության վարած քաղաքականությամբ: Զարգացման համաշխարհային միտումների հետ մեկտեղ, ամեն երկրի կրթական համակարգն օժտված է իր առանձնահատկություններով: The actuality of the research. The role of education in the modern world has been growing up as decisive contribution towards the formation of a new society. The primary role of the intellectual work becomes stronger prioritizing a high quality of education. As an important part of public life and state system, education addresses such strategic issues as the level of citizens' well-being, social stability, civil society development, quality work force provision, development of innovative programs, as well as provision of competitive economy in Armenia. National education is a system based on its own history and traditions. At the end, the level of its development is determined by a country's socio-economic situation and government’s policy in education. Thus, along with global trends, the educational system of each country has its own peculiarities. The relevance of this topic is related to global trends, such as globalization and integration processes within all levels of education, including higher education. As a result, there are new methods, principles, systems and ways of education management and teaching to be developed in Armenian education system. The relevance of the study is also related to the socio-economic situation in Armenia and country’s aspiration to access European educational space.

    Item Type: Thesis (PhD)
    Additional Information: Հայաստանի Հանրապետության, Գերմանիայի և Ֆրանսիայի բարձրագույն կրթության համակարգերի կառավարման համեմատական վերլուծություն: Comparative analysis of higher education system management of the Republic of Armenia, Germany and France.
    Uncontrolled Keywords: Ավետիսյան Մերի Բաբկենի, Avetisyan Meri Babken
    Subjects: Pedagogy
    Divisions: UNSPECIFIED
    Depositing User: NLA Circ. Dpt.
    Date Deposited: 03 Mar 2017 14:24
    Last Modified: 06 Mar 2017 10:10
    URI: http://etd.asj-oa.am/id/eprint/4234

    Actions (login required)

    View Item