Հայաստանի ատենախոսությունների բաց մատչելիության պահոց = Open Access Repository of the Armenian Electronic Theses and Dissertations (Armenian ETD-OA) = Репозиторий диссертаций Армении открытого доступа

Գործաբանական իրազեկության զարգացման հիմնախնդիրը տնտեսագիտական կողմնորոշման գործարարական անգլերենի դասընթացում

Հովհաննիսյան, Հասմիկ Վաչագանի (2013) Գործաբանական իրազեկության զարգացման հիմնախնդիրը տնտեսագիտական կողմնորոշման գործարարական անգլերենի դասընթացում. PhD thesis, ԵՊՀ.

[img]
Preview
PDF (Abstract)
Available under License Creative Commons Attribution.

Download (361Kb) | Preview

    Abstract

    Տնտեսագիտական կողմնորոշման անգլերենի ուսուցման նպատակներն ու խնդիրները ճշգրտվում են` հաշվի առնելով μուհական կրթության բովանդակությունը, ապագա տնտեսագետների ճանաչողական, հեռանկարային, մասնագիտական պահանջմունքները, աշխատաշուկայի իրական պահանջները, օտար լեզվի ուսուցման հայրենական և միջազգային ավանդույթները, մանկավարժական, լեզվաμանական և մեթոդական, ընդհանուր համագիտական իրողությունները: Ամեն մի դասընթաց նախագծելիս և կազմակերպելիս կարևորվում են տվյալ ուսումնական հաստատության առանձնահատկությունները: ՀՀ բուհական համակարգում տնտեսագիտություն դասավանդվում է տարբեր բուհերում, և տնտեսագիտական ուղղվածության μոլոր ֆակուլտետներում գործարարական անգլերենն ուսումնասիրվում է ընդհանուր տնտեսագիտական ենթալեզվի կամ ճյուղային լեզվի շրջանակներում: Դա չի նշանակում, թե գործարարական անգլերենը տնտեսագիտական ենթալեզվի մի մասն է կազմում: Գործարարական անգլերենի ուսուցումն ունի շատ հարուստ ավանդույթներ, ուստի նրա նպատակներն ու խնդիրները, բովանդակային և գործառական բաղադրամասերի յուրացման տեսանկյունից ավելի ամբողջական են մշակված: Առաջին լուրջ խնդիրը, որը ստիպված են լինում լուծել տվյալ դասընթացը նախագծողները, նրան հատկացվող ժամաքանակն է: Հայաստանի պետական ճարտարագիտական համալսարանի Վանաձորի մասնաճյուղի «Ձեռնարկությունների տնտեսագիտություն և կառավարում /մեքենաշինության ճյուղում/» մասնագիտության ուսանողները ուսումնասիրում են անգլերենի երկու ենթալեզու՝ տնտեսագիտություն և կառավարում, իսկ եթե հաշվի առնենք, որ նշված ենթալեզուները կոնկրետանում են մեքենաշինության ճյուղով, ապա ակնհայտ է երկուսից ավելի ենթալեզուների ուսումնասիրությունը: Диссертация посвящена актуальной проблеме развития прагматической компетенции в курсе делового английского языка. В вузовской системе РА деловой английский язык преподается в разных вузах в рамках подъязыка эконoмики. Будущие экономисты удовлетворяют свои коммуникативные потребности прежде всего на разговорном уровне, без которого они не могут преодолеть трудности, связанные с изучением подъязыка экономики. При проектировании данного курса уточняются основные сферы речевой деятельности: общественная, личная, образовательная и профессиональная. Развитие прагматической компетенции способствует ознакомлению с вышеуказанными сферами на языковом уровне, в результате чего практическое владение языком осуществляется не только на коммуникативном, но и на профессиональном уровне. Актуальность данного исследования подтверждается еще и тем, что проблема развития прагматической компетенции рассматривается в широком плане как основа дискурсивной, коммуникативной и профессиональной компетенций. This dissertation deals with the urgent problem of developing the pragmatic competence of students in Business English course. The relevance of the research The sublanguage of economics is taught in different universities of RA. Future economists meet their communication needs, especially at the conversational level, without which they can't overcome the difficulties associated with the studying of the sublanguage of economics. In designing this course, it is necessary to determine the main areas of speech activities: public, personal, educational and professional. The development of pragmatic competence contributes to presenting all these areas on different levels. From the point of view of Business English the public and professional areas have much in common as the public area refers to everyday social contacts and links with mass media as far as the professional area is closely connected with the professional activities and relations of the individual. The relevance of this research is confirmed by the fact that the development of communicative competence is based on the process of developing discourse, pragmatic and professional competences.

    Item Type: Thesis (PhD)
    Additional Information: Проблема развития прагматической компетенции в экономически - ориентированном курсе делового английского языка. The problem of developing pragmatic competence in economically - oriented business English course.
    Uncontrolled Keywords: Оганесян Асмик Вачагановна, Hovhannisyan Hasmik Vachagan
    Subjects: Pedagogy
    Divisions: UNSPECIFIED
    Depositing User: NLA Circ. Dpt.
    Date Deposited: 03 Mar 2017 14:41
    Last Modified: 06 Mar 2017 10:21
    URI: http://etd.asj-oa.am/id/eprint/4235

    Actions (login required)

    View Item