Հայաստանի ատենախոսությունների բաց մատչելիության պահոց = Open Access Repository of the Armenian Electronic Theses and Dissertations (Armenian ETD-OA) = Репозиторий диссертаций Армении открытого доступа

Միջմշակութային հեռահաղորդակցական կարողությունների ձևավորումը անգլերենի մասնագիտական կողմնորոշման դասընթացում

Ղազարյան, Արմենուհի Սերիկի (2014) Միջմշակութային հեռահաղորդակցական կարողությունների ձևավորումը անգլերենի մասնագիտական կողմնորոշման դասընթացում. PhD thesis, ԵՊՀ.

[img]
Preview
PDF (Abstract)
Available under License Creative Commons Attribution.

Download (272Kb) | Preview

    Abstract

    21-րդ դարում օտար լեզուների ուսուցման և ուսումնառության հետ կապված խնդիրները շոշափում են առանց բացառության բոլոր բնագավառներում մասնագիտացող ուսանողների կենսական շահերը: Ուստի օտար լեզուների դասավանդման արդի մեթոդիկան պետք է ի զորու լինի ժամանակին արձագանքել նոր մարտահրավերներին: Մասնավորապես` օրեցօր աճող հեռահաղորդակցական միջոցներից օգտվելու պահանջները պարտադրում են մասնագետներին վերանայել օտար լեզուների ուսուցման թե՛ մոտեցումները, թե՛ սկզμունքները, թե՛ նպատակն ու խնդիրները: Սկզμունքային նշանակություն ունի հատկապես օտար լեզուների մասնագիտական կողմնորոշման ուսուցման նպատակների վերանայումը, քանի որ արդի փուլում խնդիր է դրվում ուսանողին ձևավորել որպես, այսպես կոչված «երկրորդային լեզվակիր», որը նրան հնարավորություն է ընձեռում դառնալ միջմշակութային հաղորդակցության ակտիվ մասնակից: Հեռահաղորդակցական իրազեկության զարգացման տեսանկյունից կարևորվում են մի շարք մասնագետների միջմշակութային հաղորդակցությանը նվիրված աշխատանքները` Մ. Գ. Աստվածատրյան (2000), Բ. Մ. Եսաջանյան (2001), Ի. Կ. Կարապետյան (2007), Ն. Ս. Հայրապետյան (2007), Ի. Ի. Խալեեվա (1989), Ս. Գ. Տեր-Մինասովա (2000) և այլոք: Հետազոտության մեջ առաջադրված խնդիրների լուծման ընթացքում մեծ դեր են խաղացել մասնագիտական կողմնորոշման դասընթացներին վերաբերող մեզանում իրականացված հետազոտությունները: Հարկ է նշել, որ Ա. Գ. Մանուկյանն ուսումնասիրել է խոսութային իրազեկության զարգացման մեթոդական համակարգը (2009), Է. Ա. Հովհաննիսյանն ուսումնասիրել է համակարգչային ուսուցման ադապտացիոն մեթոդների կիրառումը հանրակրթական դպրոցում (2008), Ն. Դ. Գրիգորյանը մշակել է բազմաչափանիշային մոտեցման հիման վրա ուսանողների գիտելիքների գնահատման մեթոդիկան` համակարգչային գրաֆիկայում (2010), Ա. Կ. Սաղաթելյանն ուսումնասիրել է հեռավար կրթությունը և նրա զարգացման հեռանկարները Հայաստանում (2007), Ռ. Յ. Խաչատրյանը վերլուծել է ուսանողների միջմշակութային հաղորդակցության կարողությունների ձևավորման մանկավարժական պայմանները μուհում (2011), և այլն: В техническом вузе английский язык преподается два года, один раз в неделю. Учебно-методическая литература не соответствует современным требованиям лингводидактики и методики преподавания иностранных языков, используемые учебники не созданы в основном отечественными авторами, то есть не созданы с учетом особенностей студентов, говорящих на армянском языке. В целом обучение иностранным языкам осуществляется при отсутствии языковой среды, типичной для носителей языка. Использование телекоммуникативных средств компенсирует этот пробел, нехватка учебных часов. Последовательное применение телекоммуникативных технологий способствует развитию умений и навыков межкультурного общения у студентов, развивает их моральные, волевые качества, прививает любовь и уважение к людям, имеющим разные вероисповедания, социальный статус, возраст, национальность и т.д. Межкультурная коммуникация с использованием телекоммуникативных технологий помогает студентам проявить толерантное отношение к близким и иностранцам. В образовательном пространстве РА в основном не осуществлены исследования, посвященные к проблеме обучения профессионально-оринетированниму английскому языку в техническом вузе посредством телекоммуниакативных технологий. В этом контексте еще раз подчеркивается значение данного исследования. In a technical university English is taught two years, once a week. Educational literature does not meet the modern requirements of didactics and methodology of teaching foreign languages; textbooks are not created mainly by domestic authors. The students’ needs, interests and motives are not taken into account and foreign language is taught in the absence of language environment. Using telecommunicative technologies for teaching/learning purposes can compensate this gap, as well as the shortage of training hours. The application of telecommunicative technologies promotes students' intercultural habits and skills, develops their determination, and cultivates respect for people with different beliefs, social status, age, nationality, etc. Intercultural communication with telecommunicative technologies helps students to take a more tolerant attitude towards people both local and foreign. In the educational sphere of the RA fundamental researches have not been carried out, along the lines of professionally-oriented English teaching at a technical college by applying telecommunicative technologies. In this context the importance of the research leaves no room for doubt.

    Item Type: Thesis (PhD)
    Additional Information: Формирование межкультурных телекоммуникативных умений в профессионально-ориентированном курсе английского языка. The building of intercultural telecommunicative skills in the professionally-oriented course of English.
    Uncontrolled Keywords: Казарян Арменуи Сериковна, Ghazaryan Aremenuhi Serik
    Subjects: Pedagogy
    Divisions: UNSPECIFIED
    Depositing User: NLA Circ. Dpt.
    Date Deposited: 03 Mar 2017 15:24
    Last Modified: 06 Mar 2017 10:20
    URI: http://etd.asj-oa.am/id/eprint/4237

    Actions (login required)

    View Item