Հայաստանի ատենախոսությունների բաց մատչելիության պահոց = Open Access Repository of the Armenian Electronic Theses and Dissertations (Armenian ETD-OA) = Репозиторий диссертаций Армении открытого доступа

Հանրակրթական դպրոցի աշակերտների հանդուրժողականության դաստիարակությունը

Ալեքսանյան, Լուսինե Ֆրունզեի (2012) Հանրակրթական դպրոցի աշակերտների հանդուրժողականության դաստիարակությունը. PhD thesis, ԵՊՀ.

[img]
Preview
PDF (Abstract)
Available under License Creative Commons Attribution.

Download (329Kb) | Preview

    Abstract

    Ժամանակակից հարափոփոխ աշխարհում կատարվող ցանկացած իրադարձություն ալիքի պես փոխանցվում է աշխարհի մի ծայրից մյուսը` տնտեսական, ժողովրդագրական և մշակութային կառուցվածքներ փոփոխելով: Սոցիոմշակութային իրադրությունը բնութագրվում է ժողովրդավարական վերափոխումներով, բռնապետական ռեժիմների կործանմամբ և միջազգային քաղաքականության մեջ դրական փոփոխությունների միտումով: Մինչդեռ այս ամենին զուգահեռ մարդկությունը գրեթե ամեն օր բախվում է մարդու իրավունքներին և ազատություններին սպառնացող այնպիսի իրական վտանգների հետ ինչպիսիք են` ծայրահեղականությունը, քսենոֆոբիայի սրացումը, միջազգային ահաբեկչությունը, բռնությունը, ազգային-էթնիկ և դավանանքի տարբերության հետևանքով ծագած բախումները և պատերազմները: Մեր վերափոխվող կյանքի ուղեկիցներն են դարձել վախը, անվստահությունը, աղքատությունը, բռնությունը, քաղաքական և տնտեսական ճգնաժամերը և շրջակա միջավայրի օրեցօր ահագնացող խնդիրները: Այս ամենից զատ համաշխարհայնացման արդյունքում աշխարհում ընթացող ինտեգրման գործընթացները հանգեցնում են տարբեր երկրների և մշակույթների շփումների ինտենսիվացման: Մարդկանց միգրացիայի հետևանքով շատ միամշակույթ երկրներ դառնում են բազմամշակույթ, որոնց ներդաշնակ զարգացումը հնարավոր է միայն հավասարության, մարդու իրավունքների և մշակութային տարբերությունների հանդեպ հարգանքի մթնոլորտում: Այս համերկրային խնդիրների սրությունը` որպես անհետաձգելի հրամայական, առաջ է քաշում ժամանակակից աշխարհի ամբողջականության և բազմազանության պահպանման անհրաժեշտությունը: Հանդուրժողականությունը այս իրավիճակում հանդիսանում է մարդկության գոյատևման անհրաժեշտ պայման, և ոչ միայն մարդկության` այլև ողջ մոլորակի: Ակնհայտ է դարձել, որ անհանդուրժողականությամբ հրահրվող միջխմբային առճակատումների մեծ մասը ծագում է ժողովուրդների՝ իրենց քաղաքական, սոցիալական և տնտեսական խնդիրները տնօրինելու իրավունքից օգտվելու վճռականությունից: Ինչպես մատնանշում է ՄԱԿ-ի <<Մարդու իրավունքների համընդհանուր հռչակագիրը>>՝ <<մարդու իրավունքների անտեսումն ու դրանց նկատմամբ արհամարհանքը հանգեցրել են մարդկության խիղճը վրդովող բարբարոսական գործողությունների, և որպես մարդկության վեհ նպատակ հռչակված է այնպիսի աշխարհի ստեղծումը, ուր մարդիկ կվայելեն խոսքի և համոզմունքի ազատություն և զերծ կլինեն վախից ու կարիքից>>1: Այսինքն` բռնությունը կարող է ժողովրդավարական իղձերի բռնաճնշման, ինչպես և անհանդուրժողականության հետևանք լինել: События и процессы, происходящие процессы в современном, постоянно меняющемся мире распространяются с большой скоростью. Современная социокультурная ситуация характеризуется демократическими преобразованиями, крахом режимов тоталитаризма, позитивными изменениями в международной политике. Однако, несмотря на все эти положительные процессы, человечество каждый день сталкивается с такими опасностями, как нарушение прав и свобод человека, международный экстремизм, терроризм, обострение ксенофобии, национально-этнические и религиозные конфликты, насилие и войны. Страхи, неуверенность, бедность, политические и экономические кризисы, состояние окружающей среды и экологические проблемы стали нашими повседневными заботами. Кроме того, процессы интеграции, глобализации приводят к росту интенсивности соприкосновения различных государств и культур. Неотложность решения этих проблем выдвинула на первый план в качестве императива необхадимость сохранения целостности и многообразия современного мира. Толерантность, терпимость и уважение ко всему “инаковому” в этой ситуации – условие выживания человечества, а в более широком контексте – всего живого на планете. Формирование установок толерантного сознания выступает и как условие развития современного общества, и как социальный заказ системе образования. Все это актуализирует проблему воспитания толерантности в общеобразовательных школах. The actual value of the research In our modern ever-changing world events have a domino effect able to bring about economic, demographic and cultural changes worldwide. The social-cultural atmosphere is characterized by democratic changes, the fall of dictatorships and a tendency towards positive changes in international policies. Nevertheless parallel to the above said changes, humankind daily faces actual threats to human rights and freedoms, such as extremism, escalation of xenophobia, international terrorism, violence, and armed conflicts on grounds of ethnic or religious differences. The intensity of these problems brings forth an acute need for protection of the integrity and diversity of the modern world. On the other hand integration processes towards globalization lead to an active interaction of different cultures. Due to population migration many countries become multi-cultural, where their harmonious development is only possible in an atmosphere of equality, respect of human rights and cultural differences. In such a state of affairs Tolerance becomes essential for the survival of humankind and of the planet.

    Item Type: Thesis (PhD)
    Additional Information: Воспитание толерантности у учеников общеобразовательной школы. Tolerance education for public school students.
    Uncontrolled Keywords: Алексанян Лусине Фрунзеевна, Aleksanyan Lusine Frunze
    Subjects: Pedagogy
    Divisions: UNSPECIFIED
    Depositing User: NLA Circ. Dpt.
    Date Deposited: 03 Mar 2017 16:47
    Last Modified: 06 Mar 2017 10:25
    URI: http://etd.asj-oa.am/id/eprint/4238

    Actions (login required)

    View Item