Հայաստանի ատենախոսությունների բաց մատչելիության պահոց = Open Access Repository of the Armenian Electronic Theses and Dissertations (Armenian ETD-OA) = Репозиторий диссертаций Армении открытого доступа

Կրտսեր դպրոցականների օլիմպիական դաստիարակության մեթոդիկայի առանձնահատկությունները

Գյոզալյան, Արայիկ Գևորգի (2015) Կրտսեր դպրոցականների օլիմպիական դաստիարակության մեթոդիկայի առանձնահատկությունները. PhD thesis, ԵՊՀ.

[img] PDF (Abstract)
Available under License Creative Commons Attribution.

Download (769Kb)

    Abstract

    Ներկայումս ակնհայտ է, որ հասարակության կուլտուրայի զարգացումը ամբողջությամμ պայմանավորված է ոչ միայն նրանով, թե կրթության վերջնարդյունքում երեխաները ինչպիսի գիտելիքներ, կարողություններ և հմտություններ ձեռք կբերեն, այլև ինչպիսի սոցիալական, μարոյական, համամարդկային արժեքների կտիրապետեն: Այս տեսանկյունից ֆիզիկական կուլտուրայի և սպորտի շատ մասնագետներ հիմնավորում և կարևորում են օլիմպիական կրթության, օլիմպիզմի, օլիմպիական շարժման դերն ու նշանակությունը հասարակական հարաμերությունների հումանիզացման գործում (М.Антонова, 1998; И.Б.Баринова, 1994; А.Г.Егоров, 1997; В.Н.Платонов, 1998; В.И.Столяров, 1989, 1998; Ю.Чернецкий, 2000; В.Усаков, 2002; Н.Н.Визитей, В.Г.Манолаки, 2013; I.Lipiec, 1999, Վ.Բ.Առաքելյան, Է.Ե.Սահակյան 2010, Ա.Գ.Գյոզալյան, Գ.Ս.Գյոզալյան, 2006, Յու.Գրիգորյան, 2010): Օլիմպիական խաղերի վերսկսման պատմության, օլիմպիզմի գաղափարական ակունքների և միջազգային օլիմպիական շարժման ու զարգացման ուսումնասիրությունները հստակ ցույց են տալիս, որ հասարակության հումանիզացման և դեմոկրատացման ներկա փուլում վերաիմաստավորվում և վերարժևորվում է օլիմպիզմի փիլիսոփայության և հայեցակարգի կիրառման անհրաժեշտությունը: Ինչպես շեշտադրում էր Խուան Անտոնիո Սամարանչը՝ մենք այսօր ականատես ենք մարդկության թե՛ փառքի, և թե՛ դժμախտության դրսևորումներին: Մի կողմից ակնառու են մշակութային, գիտական և տնտեսական նվաճումները, մյուս կողմից պատերազմը, ռասսիզմը, աղքատությունը, թշվառությունը, բնության ոչնչացումը: Հետևաբար, ժամանակակից աշխարհին անհրաժեշտ է օլիմպիզմը՝ որպես կենսական փիլիսոփայություն, որը մարդկանց նոր ապրելաձևի և հարաբերությունների ուղենիշ է: Միջազգային օլիմպիական կոմիտեի հիմնարար օրենսդրական փաստաթղթում՝ «Օլիմպիական խարտիայում» (2009), օլիմպիզմը դիտվում է որպես կյանքի փիլիսոփայություն, որտեղ նախատեսված է օլիպիական գաղափարները տարածելու երկրագնդի բոլոր ժողովուրդների` հատկապես երեխաների և երիտասարդների շրջանում, μարձրացնել նրանց գիտակցական մակարդակը՝ ներգրավելով օլիմպիական շարժման ազնիվ գործընթացի՝ գաղափարների իրականացման ոլորտները: Հայաստանի Հանրապետությունում օլիմպիական կրթությունն ու դաստիարակությունը նույնպես ընդգրկված են դպրոցական և բուհական ուսումնական ծրագրերում, որտեղ նախատեսված է, որ ֆիզիկական կուլտուրայի ուսուցիչները, դասախոսները սովորողներին պետք է հաղորդեն տեսական գիտելիքներ օլիմպիզմի, օլիմպիական խաղերի համաշխարհային պատմության, մշակութային արժեքների, օլիմպիական խաղերին հայերի մասնակցության, «Արդարացի խաղ»-ի և այլնի վերաբերյալ: В настоящее время широкое распространение получила мысль о том, что дальнейшее развитие и культурный уровень общества зависят не только от знаний, умений и навыков, приобретенных школьниками в результате обучения, но и от того, какими социальными, нравственными и общечеловеческими ценностями они будут владеть. С этой точки зрения многие специалисты физической культуры и спорта выделяют и обосновывают важную роль и значение олимпийского образования, олимпизма и олимпийского движения в деле укрепления гуманистических взаимоотношений в обществе. Изучение истории олимпийских игр, источников олимпийской идеологии и развития международного олимпийского движения показывает, что на данном этапе гуманизации и демократизации общества происходит переосмысление и переоценка философии олимпизма и необходимости использования его концепции. Как отмечал Хуан Антонио Самаранч, сегодня мы являемся свидетелями проявлений как славы, так и несчастий человечества. С одной стороны значительны культурные, научные и экономические достижения, с другой стороны все еще присутствуют войны, расизм, нищета, вражда, уничтожение природы. Следовательно, современному миру необходим олимпизм как философия жизни, которая направит людей к новому образу жизни и взаимоотношениям. Nowadays there is a widespread provision that the state of further development of society and culture are not only due to the fact what kind of knowledge, abilities and skills the children acquire at the end of education but what social, moral and human values they master. From this point of view many specialists of physical culture and sport substantiate and highlight the role and importance of Olympic education, Olympism, Olympic movement in strengthening of humanitarian relations in society. The studies of Olympic Games history, ideological origins of Olympism and the development of the International Olympic movement clearly show that at the present stage of humanistic and democratic society, the philosophy of Olympism and the need of its conceptual use are reinterpreted and revalued. As noted Juan Antonio Samaranch, today we witness both the glory of mankind and the manifestations of misfortune. From the one side, the cultural, scientific and economical achievements and from the other side war, racism, poverty, squalor, destruction of nature are obvious. Therefore, the modern world needs Olympism as a philosophy of life, which will lead people to a new lifestyle and relations. In the main legislative document of the International Olympic Committee "Olympic Charter"(2009), Olympism is seen as a philosophy of life, which provides the spread of Olympic ideas among all the nations of the world, especially among children and young people by raising the level of their comprehension involving in the spheres of ideological realization of the honest process of Olympic movement. The Olympic education and upbringing in Armenia are also involved in the curricula of schools and higher educational institutions. The teachers of physical culture, lecturers must pass on theoretical knowledge about Olympism, world history of Olympic Games, cultural values, and participation of Armenians in Olympic Games, fair play and others to students.

    Item Type: Thesis (PhD)
    Additional Information: Особенности методики Oлимпийского воспитания младших школьников. The peculiarities of the method of junior pupils’ Olympic education.
    Uncontrolled Keywords: Гëзалян Араик Геворгович, Gyozalyan Arayik Gevorg
    Subjects: Pedagogy
    Divisions: UNSPECIFIED
    Depositing User: NLA Circ. Dpt.
    Date Deposited: 03 Mar 2017 17:43
    Last Modified: 06 Mar 2017 10:31
    URI: http://etd.asj-oa.am/id/eprint/4240

    Actions (login required)

    View Item