Հայաստանի ատենախոսությունների բաց մատչելիության պահոց = Open Access Repository of the Armenian Electronic Theses and Dissertations (Armenian ETD-OA) = Репозиторий диссертаций Армении открытого доступа

Մասնագետների պատրաստման որակի հիմնախնդրի լուծումը նախնական մասնագիտական(արհեստագործական) կրթության բարեփոխումների գործընթացում

Խաչատրյան, Վարուժան Նորիկի (2014) Մասնագետների պատրաստման որակի հիմնախնդրի լուծումը նախնական մասնագիտական(արհեստագործական) կրթության բարեփոխումների գործընթացում. PhD thesis, ԵՊՀ.

[img]
Preview
PDF (Abstract)
Available under License Creative Commons Attribution.

Download (326Kb) | Preview

    Abstract

    Ժամանակակից սոցիալ−տնտեսական իրավիճակը թելադրում է ՆՄԿ որակի բարձրացման անհրաժեշտություն: Կրթության արդիականացման հայեցակարգում առանցքային դրույթ է այն, որ կրթական քաղաքականության գլխավոր խնդիրը կրթության որակի ապահովումն է` անձի պահանջմունքներին, հասարակության և պետության ներկա և հեռանկարային պահանջներին համապատասխան: Տնտեսության և սոցիալական ոլորտում առկա տեղաշարժերը ՆՄԿ մասնագետներից պահանջում են գործունեության գիտակցված վերլուծության համար անհրաժեշտ ընդհանուր տեսական և մասնագիտական գիտելիքներ, կարողություններ, հմտություններ: Հոգեբանամանկավարժական հետազոտությունների և մանկավարժական փորձի(Յ.Ա. Աμդուլինա, Ա.Վ. Աֆանասևա, Դ.Մ. Գրիշին, Վ.Պ. Զինչենկո, Պ.Ֆ. Կապտերև, Ա.Գ. Կուզնեցովա, Ա.Ի. Վրոեյնստիյն) վերլուծությունը վկայում է, որ ՆՄԿ ոլորտում ավանդական ուսումնադաստիարակչական գործընթացը չի ապահովում կրթության պահանջված որակը: Դա պայմանավորում է ՆՄԿ արդիականացման անհրաժեշտությունը` տեսական և մեթոդաբանական հիմնավորմամբ կրթության կառավարման մոդելի ստեղծման և ներդնման միջոցով, որը պետք է հիմնված լինի նախնական մասնագիտական ուսումնական հաստատությունների հեռանկարային զարգացման գաղափարի վրա և էական ազդեցություն ունենա սոցիալ-տնտեսական գործընթացների վրա: Այդօրինակ կրթական համակարգում պետք է շեշտադրվեն մրցունակ մասնագետների պատրաստումը, ուսումնառողների կողմից նոր գիտելիքներ յուրացնելու դրդապատճառների ձևավորումը, ժամանակակից ու հեռանկարային աշխատաշուկայի պահանջներին համապատասխան շրջանավարտների մասնագիտական մրցունակության ապահովումը, մասնագիտական ինքնիրացման, ինքնորոշման, ռեֆլեքսիայի, կարողությունների ու հմտությունների ձևավորումը: Սոցիալ−տնտեսական և հասարակական նոր հարաμերությունների պայմաններում ավելի ու ավելի են կարևորվում նոր աշխատաշուկային և տնտեսական զարգացման համաշխարհային պահանջներին ինտեգրումը և այս համատեքստում ՆՄԿ μարեփոխումների իրականացումը: Մասնագիտական կրթության ոլորտի բարեփոխումների շրջանակներում ՆՄԿ պետական չափորոշիչների ներդնումը պահանջում է ուսուցման նոր սկզμունքներ, մոտեցումներ, ուսուցման նորագույն տեխնոլոգիաների մշակում, ուսուցման գործընթացի տեղեկատվական ապահովման համակարգի և գիտելիքների, կարողությունների, հմտությունների վերահսկողությ ան մեթոդների կատարելագործում: Բարեփոխումների իրականացման երաշխիք են մասնագետների պատրաստման որակի μարձրացումը՝ ըստ նոր պահանջների, քանի որ ավանդական որոշ մեթոդներ չեն կարող ապահովել մասնա- գետների պատրաստման գործընթացի արդյունավետությունը: Վերջին տարիներին մի շարք երկրներում, հատկապես Ռուսաստանի Դաշնությունում մեծ ուշադրություն է հատկացվել ՆՄԿ և մասնագետների պատրաստման որակի ապահովման հիմնախնդրի տեսական և մեթոդաμանական հիմնավորմանը (Օ.Ա. Աμդուլինան, Ս.Յա. Բատիշևը, Օ.Ի. Գլուդկինը, Ի.Ա. Զիմնյայան, Վ.Ա. Կալնեյը, Մ.Վ. Կլարինը, Մ.Ն. Մալեինան, Վ.Պ. Սերգեևան, Ա.Պ. Սեյտեշևը, Օ.Ն. Օլեյնիկովան և այլք): Повышение качества начального профессионального образования (НПО) в нынешних условиях социально- экономического развития страны становится злободневной проблемой. Качество (НПО) раскрывается с содержательных и управленческих точек зрения, в плане развития разных образовательных программ, расширения интеграции учебных заведений разного типа и создания новых. Вместе с тем, (НПО) должно обеспечить не только приобретение профессии студентами, но и обеспечить условия для становления и продвижения в сфере профессиональной деятельности. За последние десятилетия первоочередной задачей стала осуществление комплексных мер по удовлетворению спроса на высококвалифицированных специалистов, которое требует разработки теоретических основ системы управления качеством образования. Целью исследования является решение проблемы обеспечения качества подготовки специалистов в рамках НПО. Задачи исследования: Изучить теоретические и методологические предпосылки педагогической системы обеспечения качества НПО. Проанализировать процесс реформ в системе начального профессионального образования, обосновать необходимость реформ в контексте региональных факторов. Раскрыть критерии и показатели обеспечения качества начального профессионального образования. Разработать комплекс условий обеспечения качества начального профессионального образования. Проанализировать влияние методов обучения и современных педагогических технологий на совершенствования процесса обучения.Разработать методические рекомендации по повышению качества начального профессионального образования, обосновать продуктивность обеспечения качества педагогической системы.Relevance of research. Improving the quality of initial vocational education (IVE) in the current conditions of social and economic development of the country becomes a key issue. The quality of IVE is revealed from the content and administrative points of view, in terms of developing different educational programs, enhances the integration of various types of educational institutions and creates new ones. However, ((IVE) should provide not only the acquisition of professionalism by students, but also provide the conditions for the establishment and promotion in the field of professional activity. Over the past decade, the implementation of comprehensive measures has become very important to meet the demands for highly skilled professionals, which requires the development of the theoretical foundations of the system of quality management education.Aim of this study is to solve the problem of the quality of training within the IVE. The objectives of research: Examine the theoretical and methodological foundations of providing IVE quality in terms of modernizing education system. Analyze the process of reforms in the sphere of vocational education, justify the need for reforms in the context of regional factors. Expand criteria and indicators for quality assurance of initial vocational education. Develop a set of conditions to ensure the quality of initial vocational education. Analyze the impact of teaching methods and modern teaching technologies to improve the teaching/ learning process. Develop guidelines for improving the quality of vocational education, justify the productivity of teaching quality assurance system.

    Item Type: Thesis (PhD)
    Additional Information: Решение проблемы подготовки специалистов в процессе реформ начального профессионального образования. Solving the problem of training in the process of reform of initial vocational training.
    Uncontrolled Keywords: Хачатрян Варужан Норикович, Khachatryan Varuzhan Noriko
    Subjects: Pedagogy
    Divisions: UNSPECIFIED
    Depositing User: NLA Circ. Dpt.
    Date Deposited: 09 Mar 2017 10:49
    Last Modified: 10 Mar 2017 09:41
    URI: http://etd.asj-oa.am/id/eprint/4241

    Actions (login required)

    View Item