Հայաստանի ատենախոսությունների բաց մատչելիության պահոց = Open Access Repository of the Armenian Electronic Theses and Dissertations (Armenian ETD-OA) = Репозиторий диссертаций Армении открытого доступа

Իրանի «Ազատ» համալսարանի դասախոսների գործունեության արդյունավետության գիտամեթոդական հիմքերը

Մասուդ, Մահմուդի (2015) Իրանի «Ազատ» համալսարանի դասախոսների գործունեության արդյունավետության գիտամեթոդական հիմքերը. PhD thesis, ԵՊՀ.

[img] PDF
Download (573Kb)

    Abstract

    Երրորդ հազարամյակում մի կողմից՝ տեխնոլոգիաների արագ զարգացումը, կրթության զանգվածային հասանելիությունը, աշխարհագրական սահմանների նշանակության նվազումը, գլոբալացման բազմակողմ գործընթացները և մշտապես փոփոխվող պայմանները, մյուս կողմից՝ հասարակության լայն խավերի օրավուր ավելացող հետաքրքրությունը բարձրագույն կրթության նկատմամբ և բարձրագույն կրթության համակարգի աննախադեպ մեծացումը պատճառ են դարձել, որ բուհերը, ինչպես առևտրային ու արդյունաբերական հաստատությունները, ժամանակակից աշխարհի փոփոխություններին դիմակայելու համար մշտապես վերազինման ու արդիականացման կարիք ունենան: Բարձրագույն կրթության համաշխարհայնացման երևույթը, տարբեր երկրներում համատեղ կենտրոնների և նոր գիտաճյուղերի հիմնադրումը, ուսանողների ու դասախոսների միջազգային փոխանակումները, օտարերկրյա ուսանողների ներգրավման համար մրցակցությունը և բարձրագույն կրթության նկատմամբ առևտրային մոտեցումը պահանջում են, որ բուհերը համաքայլ ընթանան միջավայրի փոփոխություններին՝ որդեգրելով ուսուցման նոր ձևեր ու մեթոդներ: Բարձրագույն կրթությունն այն դեպքում կարող է գոյատևել ու առաջատար մնալ, եթե նրա ղեկավարները կարողանան գիտական արտադրանք ունենալ, բարձրացնել իրենց աշխատակազմի ինտելեկտի մակարդակը, խթանել աշխատակիցներին և բավարարել հաճախորդների (շահակիցների) պահանջները: Համալսարանի դասախոսներն ամեն օր պետք է բարձրացնեն իրենց ինտելեկտը և կիրառելով կրթական նոր ու բազմազան միջոցներ ու տեխնիկաներ՝ բարելավեն գիտելիքի փոխանցման և լսարանի կառավարման որակները: Ուսուցման նպատակահարմար և արդյունավետ մեթոդների կիրառումը կարող է լսարանում ստեղծել սովորելու ավելի լավ պայմաններ և ապահովել խորքային և կայուն ուսուցում: Այս նպատակի իրագործման ուղիներից մեկը համալսարանն ուսուցանող կառույցի վերածելն է: Կառույց, որտեղ բոլորը սովորող ու սովորեցնող են և ուսուցում-ուսումնառություն աշխատանքներն ամեն օր իրագործվում են: Այսպիսի համալսարանում դասախոսները ոչ միայն սովորեցնող կողմն են, այլ նաև մշտապես սովորողի և ուսումնառուի դերում են գտնվում: Դասախոսները մշտապես պատրաստ են յուրացնել ուսումնակրթական նոր մեթոդները, իրագործել ուսումնական նոր ծրագրեր և հետազոտական-կիրառական նոր նախագծեր: Имея целью улучшить свою неэффективную деятельность, пользоваться новейшими образовательными методами и технологиями, шагать в ногу с требованиями рынка, образовательная система Ирана за последние годы предприняла ряд изменений, которые, однако, не носят, систематического характера. Актуальность данного исследования состоит в том, что она исследует современные требования и изменения высшей образовательной системы Ирана, анализирует важность внедрения интерактивных методов. Целью исследования является изучение высшей образовательной системы Ирана, выявление научно-методических основ деятельности преподавателей “Азад” университета Ирана, а также направлений и способов повышения эффективности обучения: Изучить исторический процесс образовательно-воспитательного развития Ирана с давних веков до наших дней, пути формирования новейшего обучения и ВУЗ-ов Ирана, а также проанализировать оформившееся состояние в сфере высшего образования после утверждения ИИР. Выявить структуру и политику высшей образовательной системы Ирана, органы, управляющие сферой и особенности управления, а также изучить статистические данные, касающиеся студентов и преподавателей. Изучить основы эффективности деятельности преподавателей “Азад” университета. Проанализировать результативные методы обучения, применяемые преподавателями, их влияние на качество образования и повышение уровня управления. Составить соответствующий вопросник, оценивающий научно-методические основы деятельности преподавателей и организовать соц. опросы среди студентов, полученные данные разработать и проанализировать научным методом. In recent years Iran educational system began to improve its inefficient work, keep pace with market requirements, and use the latest educational methods and technologies, which, however, do not have systematic character. The relevance of this study is that it explores the modern requirements and changes in the higher education system of Iran, analyzes the importance of introducing of interactive methods. The aim of this study is to investigate the higher education system of Iran, and identify scientific and methodological foundations of the lecturers` activity in “Azad” University of Iran, as well as directions and ways to improve the effectiveness of the training: To study the historical process of education and educational development of Iran from ancient ages up to present days, the path of formation of modern learning and institutes of higher education of Iran as well as to analyze already formed state after the approval of IIR in the field of higher education. Identify the structure and policies of the higher education system of Iran, the bodies that govern the scope and management features, and analyze the statistical data, concerning students and lecturers. To study bases of effectivity of “Azad” University lecturers` activity. To analyze the productive teaching methods used by lecturers, their impact on the quality of education and improving of governance degree. То create a questionnaire that assesses the scientific and methodical bases of lecturers activity and to organize social services among students, and develop and analyze obtained data by scientific methods.

    Item Type: Thesis (PhD)
    Additional Information: Научно-методические основы эффективности деятельности преподавателей “Азад” университета Ирана. Scientifical-methodical bases of the effeciency of activity of lectures of Iran “Azad” university.
    Uncontrolled Keywords: Масуд Махмуди, Masoud Mahmoudi
    Subjects: Pedagogy
    Divisions: UNSPECIFIED
    Depositing User: NLA Circ. Dpt.
    Date Deposited: 09 Mar 2017 10:58
    Last Modified: 10 Mar 2017 09:44
    URI: http://etd.asj-oa.am/id/eprint/4242

    Actions (login required)

    View Item