Հայաստանի ատենախոսությունների բաց մատչելիության պահոց = Open Access Repository of the Armenian Electronic Theses and Dissertations (Armenian ETD-OA) = Репозиторий диссертаций Армении открытого доступа

Ապացուցումների ուսուցման չափորոշչային արդյունքների կանխատեսման մեթոդաբանական հիմունքները

Այվազյան, Էդվարդ Իշխանի (2013) Ապացուցումների ուսուցման չափորոշչային արդյունքների կանխատեսման մեթոդաբանական հիմունքները. PhD thesis, ԵՊՀ.

[img]
Preview
PDF (Abstract)
Available under License Creative Commons Attribution.

Download (363Kb) | Preview

    Abstract

    XX դարը իրավամբ կարելի է համարել նաև հանրակրթության ձևավորման ու զարգացման դար: Սակայն այսօր միաժամանակ գրեթե բոլոր զարգացած երկրները, բավարարված չլինելով իրենց իսկ երկրի հանրակրթության փաստացի վիճակից, կարևորում են այդ համակարգի անընդհատ բարեփոխման հարցը: Այդ իմաստով գնալով ավելի ու ավելի նկատելի է դառնում պետությունների առանձնահատուկ ուշադրության ու պատասխանատվության մեծացումը հենց հանրակրթության նկատմամբ: Նման պայմաններում, բնականաբար, առաջին պլան է մղվում ուսուցման բարձր որակի ապահովման խնդիրը, որը փաստորեն առնչվում է ուսումնադաստիարակչական գործընթացի արդյունավետության բարձրացման հարցերին: Միաժամանակ ինքնուրույն կյանք մտնող միջնակարգ հանրակրթական դպրոցի շրջանավարտներից մշտապես պահանջվում է ամենաժամանակակից կրթության և բարձր ինտելեկտուալ զարգացվածության առկայություն: Հաշվի առնելով, որ մաթեմատիկայի դպրոցական դասընթացի դաստիարակչական նպատակներից հիմնականը փաստարկված դատողություններ կատարելու, ապացուցելու և հերքելու կարողությունների հետ կապված տրամաբանական մտածողության ձևավորումն ու զարգացումն է, որին հասնելու հնարավորությունների հարցում մաթեմատիկան շահեկանորեն տարբերվում է մնացած հանրակրթական առարկաներից, ատենախոսությունում ընթացիկ հետազոտությունները հիմնականում կատարվել են «մաթեմատիկայի դպրոցական դասընթացի» օրինակի վրա (չնայած որ այդ կարողությունները ձևավորվում են բոլոր` ինչպես բնագիտամաթեմատիկական, այնպես էլ հումանիտար ուսումնական առարկաներում): Սովորողների տրամաբանական մտածողության ձևավորման հիմնախնդիրը մշտապես դրվել է ինչպես խորհրդային, այնպես էլ հետխորհրդային միջնակարգ դպրոցի առաջ: Վերջին տասնամյակներում առաջացան այդ հիմնախնդրի լուծման արագացման լրացուցիչ գործոններ: Դրանցից առաջինը` գիտատեխնիկական առաջընթացի արագացումն է, որում մաթեմատիկան ունի առանձնահատուկ դեր, ի հաշիվ տնտեսության ամենատարբեր ոլորտներ մաթեմատիկական մեթոդների ներդրման: Проблемой выделения доказательных умений и их формирования занимались многие исследователи -К. О. Ананченко, В. Ф. Асмус, В. Г. Болтянский, Г. Р. Бреслер, Ю. А. Бурлев, В. А. Крутецкий, И. Л. Никольская, Ж. Пиаже, Дж. Пойа, Ю. И. Ревуцкас, Г. И. Саранцев, З. И. Слепкань, А. А. Столярь, Н. Ф. Тализина, и др.. Анализ результатов их исследований показывает, что к проблеме выделения требований овлаядения доказательными умениями существует достаточно большое число различных подходов, не дающих, однако, однозначных результатов. Таким образом, несмотря на то, что овладение обязательными доказательными умениями необходимо для всех учащихся, но в действительности подходы к выделению этих умений являются односторонними, а формулируемые требования допускают неравноценные и неоднозначные трактовки. Возникающее противоречие между необходимостью овладения всеми учащимися умениями проводить доказательства и недостаточной разработанностью требований к сформированности таких умений относительно курса математики средней школы свидетельствует о необходимости разработки научно- теоретических основ общеобразовательного стандарта математики и, на этой основе, об актуальности решения проблемы предвидения обязательных для всех учащихся стандартных требований к обучению доказательствам курса математики основной школы. The actuality of the research. K.O. Ananchenko, V. F. Asmus, V.G. Boltianski, G.R. Bresler, J.A. Burlev, V.A.Krutetskin, I.L.Nikolskaya, J.Piaje, J. Poya, J.I. Revutskas, G.I.Sarantsev, Z.I.Slepka, A.A. Stolyar, N.F. Talizina, and others dealt with the problems of confirmation abilities of division and formation, whose analyses show that there are various attitudes towards the demands of division main problem solution of confirmation abilities. So, up to date there are no unified demands directed to compulsory confirmation abilities for the students who get positive marks, and the demands, which have been formed by various authors, in most cases give inequivalent comments. The confirmation compulsory abilities serving to the whole school Mathematical course which are in the basis of the demands of Mathematical standards haven’t been divided yet. The mentioned contradiction proves the necessity of the scientific-theoretical development of the general educational Mathematical standards and on the base of Mathematics course of basic school, compulsory for all students, actuality of the solution of main problems. The aim of the research is the development of compulsory level of foreseeing and suggesting methodology, which promotes the efficient organization of school Mathematical teaching.

    Item Type: Thesis (PhD)
    Additional Information: Методологические основы предвидения стандартных результатов обучения доказательствам. The methodological bases of foreseeing the results of confirmation teaching standards.
    Uncontrolled Keywords: Айвазян Эдвард Ишханович, Ayvazyan Edvard
    Subjects: Pedagogy
    Divisions: UNSPECIFIED
    Depositing User: NLA Circ. Dpt.
    Date Deposited: 09 Mar 2017 12:00
    Last Modified: 09 Mar 2017 12:00
    URI: http://etd.asj-oa.am/id/eprint/4245

    Actions (login required)

    View Item