Հայաստանի ատենախոսությունների բաց մատչելիության պահոց = Open Access Repository of the Armenian Electronic Theses and Dissertations (Armenian ETD-OA) = Репозиторий диссертаций Армении открытого доступа

Նախադպրոցական տարիքի երեխաների տեսողության պահպանման և դրա խանգարումների կանխարգելման մանկավարժական պայմանները

Գրիգորյան, Նաիրա Պավլուշի (2013) Նախադպրոցական տարիքի երեխաների տեսողության պահպանման և դրա խանգարումների կանխարգելման մանկավարժական պայմանները. PhD thesis, ԵՊՀ.

[img]
Preview
PDF (Abstract)
Available under License Creative Commons Attribution.

Download (536Kb) | Preview

    Abstract

    Հայտնի է, որ մարդու զգայական բոլոր օրգաններից տեսողությունը համարվում է առավել կարևոր: Տեսողությունը μնության հրաշալի պարգև է, որիշնորհիվմենք ընկալում ենք արտաքին աշխարհն իր μոլոր գույներով: Տեղեկատվության 80 %-ից ավելին մարդն ստանում է աչքի միջոցով /И. П. Сеченов, 1935/: Դրա համար էլ տեսողության պահպանումը և դրա խանգարումների կանխարգելումը համարվում է μժշկության, ընդհանուր, հատուկ մանկավարժության և հոգեμանության կարևոր խնդիրներից մեկը: Նախադպրոցական տարիքի երեխաների վաղ տեսողական ծանրաμեռնումը /խաղը փոքր, ոչ վառ խաղալիքներով, մանր տառեր, փոքր նկարներ դիտելը,համակարգչային խաղերով տարվելը և այլն/, որը կատարվում է վատ լուսավորության պայմաններում, տեսողական աշխատանքի և աչքի հանգստի պայմաններին, կանոններին և նորմերինչհետևելը կարող են առաջ բերել տեսողության իջեցման և կարճատեսության /Б. И. Коваленко, Н. Б. Ковалнеко, 1962; А. Н. Гнеушева, 1982, В. П. Ермаков, Г. А. Якунин, 1990; Ռ. Ն. Ազարյան, 2008; О. П. Панков, 2011, այլք/: Մանկական տարիքում տեսողության խանգարումը հանգեցնում է առողջության վատացման, հոգեֆիզիկական զարգացման երկրորդային խանգարումների (М. И. Земцова, 1967, Л. И. Солнцева, 1980, Р. Н. Азарян, 1990, Б. К. Тупоногов, 2004, Մ. Կ. Մարության, 2010 և այլք): Թույլտեսողությունը պատճառ է դառնում անձնային այնպիսի որակների ձևավորմանը, ինչպիսք են պարփակվածությունը, եսասիրությունը, անվճռականությունը, սեփական ուժերի հանդեպ անվստահությունը և այլն (Л. И. Солнцева, 1967, В. З. Денискина, 1983, А. Г. Литвак, 2006, Л. В. Мардахаева, Е. А. Орлова, 2012 и др/: Այս ամենը բավականին դժվարացնում է երեխաների ճանաչողական, խաղային, ուսումնական, հաղորդակցական, սոցիալկենցաղային և գործունեության այլ տեսակների զարգացումը: Կապված վերոնշյալի հետ՝ պարզ է դառնում, որ երեխաների տեսողության պահպանումը, նրա խանգարումների ժամանակին կանխարգելումը պատկանում են ժամանակակից հասարակության սոցիալական կարևոր հիմնախնդիրներին: Սրանով էլ առաջին հերթին պայմանավորված է հետազոտվող հիմնախնդրի արդիականությունը: Հետազոտության արդիականությունը պայմանավորված է նաև նրանով, որ գիտամանկավարժական գրականության մեջ գրեթե ուսումնասիրված չեն նախադպրոցական տարիքի երեխաների տեսողության պահպանման և նրա խանգարումների կանխարգելման մանկավարժական մոտեցումները և պայմանները, որոշված չեն ուսումնասիրվող հարցերի շրջանակներում տեսողության խանգարումների կանխարգելման աշխատանքների դրվածքը, մշակված չեն հիմնախնդրի լուծման տեսական մոտեցումները և գործնական ուղիները: Известно, что из всех органов чувств человека зрение считается наиболее важным. Однако уже в дошкольном возрасте, в связи с ранней зрительной нагрузки детей, выполняемых при плохом освящении, несоблюдения режима зрительной работы и отдыха глаз, просмотре телепередач и занятие на компьютере и т.д., у них может появиться близорукость. Нарушение зрения в детском возрасте приводит к ухудшению состояния здоровья, появлению вторичных отклонений в психофизическом развитии, возникновению недостатков в формировании некоторых личностных качеств детей. Все это значительно затрудняет познавательную, игровую, учебную, трудовую и другие виды деятельности этих детей. Поэтому охрана зрения и профилактика ее нарушений является одной из важных проблем медицины, педагогики и психологии. Актуальность темы исследования определяется так же и тем, что в научно-педагогической литературе почти не изучены педагогические подходы и условия охраны зрения у детей и профилактики ее нарушений. Недостаточная теоретическая и практическая разработанность этой проблемы значительно осложняет организацию педагогической работы в дошкольных учреждениях и семьях по охране зрения и профилактике ее нарушений у детей. Поэтому изучение этой проблемы, разработка теоретических и практических подходов ее решения является весьма актуальной. It is known that, of all sensory organs of a human being, vision is considered as the most important. However still at preschool age because of the early visual loading children who do visual activities in poor lighting, watch TV without keeping the appropriate regimen and rest for eyes, work on computer, etc., may have shortsightedness. Visual impairment at childhood results in worsening of health condition, occurrence of secondary deviations in psychophysical development and appearance of deficiencies in development of some personal features of children. These all significantly impedes the cognitive, playing, study, working and other kinds of activities of these children. That’s why protection of vision and prevention of its impairments is one of the most important issues in Medicine, Pedagogy and Psychology. The actuality of the research is also defined by the fact that the pedagogical approaches and conditions of protection of vision and prevention of its impairments at childhood are not enough studied in scientific and methodical literature. The fact that this issue is insufficiently developed theoretically and practically, the organization of pedagogical work aimed at protection of vision of children and prevention of its impairments at preschool institutions and families become significantly difficult.

    Item Type: Thesis (PhD)
    Additional Information: Педагогические условия охраны зрения и профилактики ее нарушений у детей дошкольного возраста. Pedagogical conditions of protection of vision and prevention of its impairments of children of preschool age.
    Uncontrolled Keywords: Григорян Наира Павлушовна, Grigoryan Naira
    Subjects: Pedagogy
    Divisions: UNSPECIFIED
    Depositing User: NLA Circ. Dpt.
    Date Deposited: 09 Mar 2017 13:00
    Last Modified: 10 Mar 2017 09:56
    URI: http://etd.asj-oa.am/id/eprint/4246

    Actions (login required)

    View Item