Հայաստանի ատենախոսությունների բաց մատչելիության պահոց = Open Access Repository of the Armenian Electronic Theses and Dissertations (Armenian ETD-OA) = Репозиторий диссертаций Армении открытого доступа

Տարրական և միջին դպրոցների կառավարման առանձնահատկություններն Իրանում

Նասրոլլահ, Ասադի (2015) Տարրական և միջին դպրոցների կառավարման առանձնահատկություններն Իրանում. PhD thesis, ԵՊՀ.

[img] PDF (Abstract)
Available under License Creative Commons Attribution.

Download (583Kb)

    Abstract

    Մարդկության պատմության ընթացքում կառավարումը, հասարակության ղեկավարների հատկանիշները և նրանց կիրառած կառավարման եղանակները վճռորոշ դեր են խաղացել քաղաքակրթությունների, երկրների և ազգերի զարգացման ու հզորացման կամ անկման ու քայքայման հարցում: Անհերքելի է ղեկավարների դերն իրադարձությունների ընթացքի և ուղղվածության վրա: Կառավարումն ավելի մեծ նշանակություն է ստացել, հատկապես, արդի աշխարհում և ժամանակակից հասարակարգերում, որտեղ ձևավորվել ու ընդլայնվել են բազմաբնույթ ու բազմաշերտ կազմակերպություններ՝ տարբեր ոլորտներում և տարբեր գործառույթներով: Մարդկային գործողությունների շարքում իր առանձնակի կարևորությամբ ու նշանակությամբ աչքի է ընկնում կրթության կառավարման գործունեությունը: Տեխնոլոգիաների և տնտեսության զարգացմանը համընթաց՝ զարգացած երկրներն իրենց կրթության համակարգերը համապատասխանեցնում են փոփոխություններին ու միտումներին, ներկա փուլի պահանջներին ու հրամայականներին: Կրթադաստիարակությունը յուրաքանչյուր երկրի կայուն ու համակողմանի զարգացման հիմնաքարն է, իսկ կրթության կառավարումը՝ ուսումնակրթական աշխատանքների որակի ապահովման ամենազդեցիկ գործոնը: Վերջին տասնամյակներում Իրանի հանրակրթության համակարգը, ինչպես շատ ուրիշ երկրներում, աննախադեպ ընդլայնվել է, որի արդյունքում այն վերածվել է հսկայական ու բազմակողմ կառույցի՝ ընդգրկելով միլիոնավոր աշակերտներ և ուսուցիչներ, տնօրեններ և այլ աշխատողներ: Նման մեծածավալ և հույժ կարևոր համակարգի գործարկումն ու կառավարումը պահանջում են ճիշտ նպատակադրում, աշխատանքների կազմակերպում ու համադրում, վերահսկողություն, արդյունքների ապահովում, ստեղծագործ մոտեցում և արդիական լուծումներ: Այս բոլոր պարտականությունները ծանրանում են կրթության համակարգի ղեկավարների ուսերին: В Иране за последние десятилетия система общеобразования сильно расширилась, в результате чего она стала огромной и многогранной структурой, включая миллионы учащихся и преподавателей, директоров и других работников. Исследование особенностей системы управления образования Ирана, определение слабых и сильных сторон, изучение подходов и точек зрений директоров начальных и средних школ, стало актуальным и злободневным вопросом для стимуляции улучшения и развития современного общества и системы образования Ирана. Цель исследования - изучить особенности управления начальных и средних школ Ирана, проанализировать и оценить нынешнее состояние системы образования, достижения и пробелы, представить роль деятельности директоров в деле развития. Изучить историю образовательно-воспитательной системы Ирана, представляя сегодняшнее состояние формирования и деятельности начальных и средних школ Ирана. Представить политику образования в Иране в сфере общеобразования, цели и задачи. Выявить задачи и трудности, существующие в общеобразовательных школах. Проанализировать особенности управления начальных и средних школ Ирана. Прокомментировать роль деятельности директоров школ в сфере развития. Изучить основные положения и методы управления системы образования. Провести соц. опросы среди директоров общеобразовательных школ штата Бушехр, с целью определения уровня результативности их деятельности. In Iran, in the recent decades the system of secondary schools has been greatly expanded, and as a result it has become a huge and multi-faceted structure, including millions of students and teachers, directors and other employees. Investigation of the features of the system of education of Iran, the definition of strengths and weaknesses, learning approaches and points of view of directors of primary and secondary schools become relevant and topical issue for the stimulating improvement and development of modern society and the education system in Iran. The purpose of research is to study current state of the education system in Iran, achievements and gaps, to analyze and evaluate the the peculiarities of management in primary and secondary schools, to present the role of the effective activities of directors in the development sphere. To study the history of the educational system in Iran with clarify the formation of primary and secondary schools and their current state. To presente the education policy of Iran in general education. To identify the challenges and difficulties in primary and secondary schools. To analyze the particulares of management of primary and secondary schools in Iran. To explain the role of activities of shcooles directors in development of this section. To study the principeles and metodes of education management. To organize the social survey among directors of general schools in state Booshehr to finde the level of productivity of their activities.

    Item Type: Thesis (PhD)
    Additional Information: Особенности управления начальных и средних школ в Иране. Management features of primary and secondary schools in Iran.
    Uncontrolled Keywords: Насролла Асади, Nasrollah Asadi
    Subjects: Pedagogy
    Divisions: UNSPECIFIED
    Depositing User: NLA Circ. Dpt.
    Date Deposited: 09 Mar 2017 13:40
    Last Modified: 09 Mar 2017 13:40
    URI: http://etd.asj-oa.am/id/eprint/4248

    Actions (login required)

    View Item