Հայաստանի ատենախոսությունների բաց մատչելիության պահոց = Open Access Repository of the Armenian Electronic Theses and Dissertations (Armenian ETD-OA) = Репозиторий диссертаций Армении открытого доступа

Մանկավարժական արժեբանության ժամանակակից հայեցակարգային հիմքերը

Մարդոյան, Ռուզաննա Արամայիսի (2012) Մանկավարժական արժեբանության ժամանակակից հայեցակարգային հիմքերը. Doctor of Sciences thesis, ԵՊՀ.

[img]
Preview
PDF (Abstract)
Download (547Kb) | Preview

    Abstract

    Сегодня мир переживает кардинальные изменения, происходящие в современном обществе в различных сферах: экономической, социальной, духовной и др. Характерными чертами современных мировых процессов являются: научно-техническая революция, интенсивное развитие наук, новые информационные технологии, Интернет, стремление к демократизации всех сфер жизни общества, укрепление правовых основ социальной жизни и т.д. Эти процессы, несомненно, ведут к утрате ранее значимых ценностей, формированию новых и оказывают влияние на развитие как всего общества, так и на развитие системы образования, изменение ее ценностных ориентиров. Армению, как часть мира, тоже коснулись общественные тенденции развития в экономике, культуре, социальной жизни и в образовании. Интеграция Армении в общемировые процессы характеризуется как глобальными для всего человечества проблемами, так и своими, национальными: безработица, миграция, недостаточное финансирование правительством сферы образования и т.д. Кроме того, глобализация сформировала новые ценности, образ жизни, тип поведения и т.д., которые не всегда соответствуют нашим национальным ценностям, традициям, обычаям, менталитету. Однако, чтобы выдержать конкуренцию на мировом рынке, войти в партнерские взаимоотношения с другими государствами необходимо: повысить качество, уровень образования; утвердить ценности гуманизма и демократии как во всех сферах жизни общества, так и в образовании; воспитать человека нового типа (с новым образом мышления, мировоззрения, умеющего адаптироваться в быстро меняющихся условиях жизни, поликультурного и т.д.). И самая главная задача – сохранить свои национальные ценностные приоритеты вместе с интегрированием общечеловеческих и новых ценностей. Այսօր աշխարհում և մեր հանրապետության հասարակական կյանքի μոլոր ոլորտներում կատարվող հիմնարար փոփոխությունները, գիտությունների, նոր տեխնոլոգիաների սրընթաց զարգացումը և այլ գործոններ, անտարակույս, հանգեցնելու են նշանակալի արժեքների կորստի, դրանց վերաիմաստավորման և նոր արժեքների ձևավորման, որոնք էական ազդեցություն ունեն ինչպես ՀՀ ողջ հասարակության, այնպես էլ կրթական համակարգի զարգացման, նրա արժեքային կոմնորոշումների փոփոխության վրա: Այդ խնդրի կարևորությունն ու ուսումնասիրման անհրաժեշտությունն ընդգծվել են արտերկրի ու ռուս գիտնականների, փիլիսոփաների, հոգեμանների ու մանկավարժների կողմից: Այսուհանդերձ, նմանօրինակ գրեթե բոլոր ուսումնասիրություններն անդրադարձել են մանկավարժական արժեբանության մի քանի առանձին խնդիրների ու կողմերի: Ներկայացվող հիմնահարցի վերաբերյալ ամμողջական ու համընդգրկող ուսումնասիրությունը բացակայում է և հիշյալ հետազոտությունը գալիս է լրացնելու այդ μացը: Մինչև օրս μացահայտված չեն հայրենական փիլիսոփաների, հոգեμանների, մանկյավարժների ուսմունքները, գաղափարներն ու հայացքները մանկավարժական արժեքների ձևավորման գործում և նրանց դերը մանկավարժական արժեμանության կայացման մեջ: Ներկայացվող ատենախոսությունը միտված է ժամանակակից հասարակական պայմաններում անձի ձևավորմանն անհրաժեշտ մանկավարժական արժեքների արդիականացմանը, ժամանակակից գիտության նվաճումներին համապատասխան մանկավարժական արժեμանության հայեցակարգային հիմքերի մշակմանը, ՀՀ կրթական համակարգի արժեμանական հիմքերի ուսումնասիրությանը, ուսումնադաստիարակչական գործընթացի կազմակերպմանը, որը կհամապատասխանի հասարակության ու անձի այսօրվա պահանջմունքներին: Հետազոտության նպատակը: Topical Actuality of the Research. Radical changes taking place in the world, in our Republic and in all the spheres of social life nowadays, the intensive development of sciences, new technologies and other factors are sure to lead to the loss of formerly significant values, to the reappreciation and formation of new ones, having an overall impact on the development of society on the whole and on RA educational system in particular, and changing its value bias. The inevitability of problem solution has been noted by many Russian and foreign scientists: philosophers, psychologists pedagogues. Anyway most of their research concerns some separate problems of pedagogical axiology. There are only a few exhaustive pedagogical investigations devoted to the conceptual bases of pedagogical axiology. Neither the ideas and studies of Armenian philosophers, psychologists and pedagogues on the formation of pedagogical values, nor their significance in the establishment of pedagogical axiology has been sufficiently elucidated. In this regard there appeared a strong necessity in actualizing pedagogical values in the formation of individuals of a new type, elaborating conceptual bases of pedagogical axiology relying on the achievements of modern science; in studying axiological bases of modern education in RA, in the construction of teaching-educational process which would meet the demands of society and individuals nowadays.

    Item Type: Thesis (Doctor of Sciences)
    Additional Information: Մանկավարժական արժեբանության ժամանակակից հայեցակարգային հիմքերը: Modern conceptual bases of pedagogical axiology.
    Uncontrolled Keywords: Մարդոյան Ռուզաննա Արամայիսի, Mardoyan Ruzanna A.
    Subjects: Pedagogy
    Divisions: UNSPECIFIED
    Depositing User: NLA Circ. Dpt.
    Date Deposited: 09 Mar 2017 14:55
    Last Modified: 09 Mar 2017 14:55
    URI: http://etd.asj-oa.am/id/eprint/4249

    Actions (login required)

    View Item