Հայաստանի ատենախոսությունների բաց մատչելիության պահոց = Open Access Repository of the Armenian Electronic Theses and Dissertations (Armenian ETD-OA) = Репозиторий диссертаций Армении открытого доступа

Հատուկ ուսումնական բաժանմունքի տեսողական շեղումներ ունեցող ուսաանողների ֆիզիկական դաստիարակության բովանդակությունը

Բարսեղյան, Արման Արարատի (2014) Հատուկ ուսումնական բաժանմունքի տեսողական շեղումներ ունեցող ուսաանողների ֆիզիկական դաստիարակության բովանդակությունը. PhD thesis, ԵՊՀ.

[img]
Preview
PDF (Abstract)
Available under License Creative Commons Attribution.

Download (375Kb) | Preview

    Abstract

    Физическое воспитание является неотъемлемой составной частью обучения, воспитания и професиональной подготовки специалистов в высших учебных заведениях (М. И. Тарасенко, В. В. Пономарева, 1976; В. И. Ильинич, 1987; Р. И. Азарян, 1996; С. А. Акопян, 2009; И. И. Сетяева, И. А. Китайкина, 2010 и др.). Оно направлено на достижение студентами физического совершенства, подготовку их к трудовой деятельности и защите родины. В настоящее время роль физического воспитания в вузах особенно возрастает. С одной стороны, бурный рост и развитие техники, компьютерных технологий значительно снижает долю физических усилий человека, с другой стороны, потребности социально-экономического развития республики, постоянная угроза конфликтных ситуаций в регионе повышают роль физического воспитания, подготовку развитой и физически крепкой молодежи. Вместе с тем известно, что в вузы, наряду со здоровой молодежью, поступают юноши и девушки, которые в связи с перенесенными заболеваниями не в состоянии в полной мере использовать возможности общепринятой системы физического воспитания. Поэтому эти студенты на основе результатов медицинского обследования зачисляются в специальное учебное отделение, где они должны проходить курс физического воспитания по специально разработанной программе, с учетом имеющих нарушений в развитии организма и двигательных возможностей. Сложность организации и проведения учебных занятий по физическому воспитанию студентов с нарушением зрения в специальном отделении обусловлена, прежде всего, несовершенством комплектования учебных групп, широким спектром зрительных заболеваний, с которыми студенты зачисляются в эти группы, отсутствием экспериментально разработанных программ, содержания и педагогических подходов проведения этих занятий (Р. Г. Петросян, 2003; М. Н. Карпенко, 2010 и др.). Недостаточная теоретическая и практическая разработанность этой проблемы и определяет необходимость изучения постановки работы по физическому воспитанию студентов с нарушением зрения специального учебного отделения в вузах республики и экпериментальной разработки примерного содержания и педагогических подходов ее совершенствования. Вышеизложенное определяет проблему исследования как весьма актуальную и своевременную. Ֆիզիկական դաստիարակությունը համարվում է բարձրագույն ուսումնական հաստատություններում ապագա մասնագետների կրթության, դաստիարակության և նրանց մասնագիտական պատրաստվածության պարտադիր տարր: Այն միտված է նպաստելու ուսանողների անհրաժեշտ ֆիզիկական պատրաստվածությանը, լավագույնս նախապատրաստելու նրանց աշխատանքային գործունեությանը և հայրենիքի պաշտպանությանը: Հայտնի է, որ առողջ ուսանողների հետ մեկտեղ' բուհ են ընդունվում երիտասարդ տղաներ և աղջիկներ, որոնք տարբեր պատճառներով, այդ թվում նաև նախկինում տարած հիվանդություններով պայմանավորված, ի վիճակի չեն լիովին օգտվել ներկայում ընդունված և կիրառվող ֆիզիկական դաստիարակության համակարգից: Հետևաբար, այդ ուսանողները, ինչպես նաև տեսողական շեղումներ ունեցողները, ներգրավվում են հատուկ ուսումնական բաժանմունքներում: Սակայն այդ ուսանողների հետ ուսումնական պարապմունքների կազմակերպումն ու անցկացումը կապված է մի շարք դժվարությունների հետ, որոնցից առաջին հերթին հարկ է նշել ուսումնական խմբերի հավաքագրման գործընթացի անկատարությունը, տեսողական տարբեր հիվանդությունների առկայությունը, փորձնականորեն մշակված ծրագրի, ինչպես նաև այդ պարապմունքների անցկացման մանկավարժական մոտեցումների բացակայութունը: Այդ խնդրի ոչ բավարար տեսական և գործնական մշակվածությունը խոչընդոտում է հատուկ ուսումնական խմբերում ընդգրկված տեսողական շեղումներով ուսանողների ֆիզիկական դաստիարակության արդյունավետ աշխատանքների կազմակերպումը: Հետևաբար, ծրագրի փորձարարական մշակվածությունը և մանկավարժական մոտեցումների կատարելագործումը կարևորվում են տեսական'և գործնական տեսանկյունից: Այդ աշխատանքների ճիշտ կազմակերպումը կնպաստի տեսողության շեղումներ ունեցող ուսանողների ֆիզիկական պատրաստվածության բարձրացմանը, ինչպես նաև տեսողական, սրտանոթային, շնչառական և օրգանիզմի համակարգի գործունեության բարելավմանը: Physical Training is an integral part in education and professional training of the specialists in higher education institutions. It aims at achieving physical perfection of students, preparing them for labor activity and the homeland defense. It is known, however, that along with healthy young people, there are many students, who, due to previous diseases, are not able to wholly make use of the conventional system of Physical Training. Therefore, on the basis of medical examination, these students are enrolled in the Special Training Department, where they get a course of Physical Training accordingto a specially designed curriculum. Complexity of the organization and conduct of training sessions of Physical Training with visually impaired students of the Special Training Department is primarily connected with the imperfection in making training groups, a wide aspect of visual diseases, the lack of experimentally developed curricula, as well as the imperfection of pedagogical approaches. The lack of theoretical and practical elaboration of the problem greatly increases the difficulties in effective organization of Physical Training courses with students suffering from eye diseases. Therefore, the thorough study and development of Physical Training content and special pedagogical approaches for such students are considered as very important and practically relevant issues of Physical Training.

    Item Type: Thesis (PhD)
    Additional Information: Հատուկ ուսումնական բաժանմունքի տեսողական շեղումներ ունեցող ուսաանողների ֆիզիկական դաստիարակության բովանդակությունը: Content of physical training of visually impaired students enrolled in special training department.
    Uncontrolled Keywords: Բարսեղյան Արման Արարատի, Barseghyan Arman Ararat
    Subjects: Pedagogy
    Divisions: UNSPECIFIED
    Depositing User: NLA Circ. Dpt.
    Date Deposited: 09 Mar 2017 16:07
    Last Modified: 10 Mar 2017 10:14
    URI: http://etd.asj-oa.am/id/eprint/4250

    Actions (login required)

    View Item