Հայաստանի ատենախոսությունների բաց մատչելիության պահոց = Open Access Repository of the Armenian Electronic Theses and Dissertations (Armenian ETD-OA) = Репозиторий диссертаций Армении открытого доступа

Ընտանիքում արդյունավետ դաստիարակության կազմակերպման մանկավարժական պայմանները

Հարությունյան, Լիանա Միխայիլի (2014) Ընտանիքում արդյունավետ դաստիարակության կազմակերպման մանկավարժական պայմանները. PhD thesis, ԵՊՀ.

[img]
Preview
PDF (Abstract)
Available under License Creative Commons Attribution.

Download (247Kb) | Preview

    Abstract

    Հասարակության քաղաքակիրթ լինելու մակարդակը, պետության հեղինակությունն այսօր ուղղակիորեն կախված են այդ հասարակությունում ապրող երեխաների ապագայի նկատմամբ գրաված դիրքից։ 20-21-րդ դարերի խոշոր սոցիալական փոփոխությունները մեծ ազդեցություն գործեցին ընտանիքի և նրա կողմից իրականացվող դաստիարակչական գործընթացների վրա։ Այս իմաստով հասարակության զարգացման արդի փուլում ընթացող սոցիալ-տնտեսական, քաղաքական գործընթացներն իրենց խորը կնիքն են դրել ընտանիքում արդյունավետ դաստիարակության՝ որպես անձի ձևավորման ու զարգացման սոցիալական գործոնի վրա։ Սա պահանջում է նոր մոտեցում ընտանիքում արդյունավետ դաստիարակության հարցերի նկատմամμ, ինչը նախ և առաջ ենթադրում է ընտանիքի հիմնախնդիրների, դեռահասի դաստիարակության և զարգացման գործում ընտանիքի դերի վերաիմաստավորում։ Ընտանիքը պետք է դիտել որպես դեռահասի անձի ձևավորման ու զարգացման վրա ազդող առաջնային գործոն։ Նրա կարևորագույն գործառույթը երեխաների սոցիալականացման ապահովումն է, ընտանիքում արդյունավետ դաստիարակության պայմանների ստեղծումը։ Փոխվել են ընտանիքի անդամների միջանձնային հարաբերությունների ոլորտը, գործառույթները, ինչը հրատապ է դարձնում ընտանիքում արդյունավետ դաստիարակության նոր մոդելների մշակման հիմնախնդիրը։ Ժամանակակից ընտանիքն իր առաքելությունը պետք է տեսնի ոչ միայն երեխաներին գիտելիքներ տալու, այլև բարոյական, մարդասիրական հատկա- նիշներով օժտված, ազգային և համամարդկային արժեքներ կրող քաղաքացիների, հասարակությանը նպաստ բերող ու գործուն անձերի դաստիարակման մեջ՝ ինչը կարելի է ապահովել միայն ընտանիքում արդյունավետ դաստիարակության մանկավարժական պայմանների ստեղծումով։ Ընտանիքում արդյունավետ դաստիարակության կարևոր պայման է ընտանիքի բոլոր անդամների ընդգրկվածությունն ընտանեկան հիմնախնդիրների լուծման գործում, այսինքն՝ ծնողների, նրանց և երեխաների համագործակցությունը, գործունեության համատեղ պլանավորումը, իրականացումը և արդյունքների գնահատումը։ Семью нужно рассматривать как первичный фактор, влияющий на формирование и развитие личности ребенка. Важнейшая функция семьи – обеспечение социализации детей, создание условий эффективного воспитания в семье. Современная семья должна видеть свое предназначение в воспитании детей, наделенных нравственными, гуманными чертами, что можно обеспечить созданием педагогических условий эффективного воспитания в семье. Важнейшим условием эффективного воспитания в семье является вовлеченность членов семьи в решение семейных проблем, взаимодействие детей и родителей, планирование, осуществление и оценка результатов совместной деятельности. Педагогические исследования и жизнь показывают, что возрастает влияние семьи на процесс формирования и социализации личности ребенка, что и обуславливает необxодимость эффективного воспитания в семье и повышения уровня педагогическиx знаний родителей. Внутрисемейные взаимоотношения становятся причиной нестабильности эмоциональных отношений между родителями и детьми, между тем они являются теми предопределяющими факторами, которые необходимы для более эффективной организации процесса социализации подростка, передачи семейных, национальных ценностей, традиций. Их осуществление становится возможным исключительно созданием педагогических условий эффективного воспитания в семье. Family must be seen as a primary factor influencing the shaping and development of the child's personality. A major function of the family is to ensure the socialisation of children, to create conditions for effective family education. Modern families ought to consider the upbringing of children endowed with moral and humane characteristics to be their mission in life, and such education can be secured through the creation of pedagogical conditions for effective family education. An important condition for the effectiveness of family education is the involvement of family members in the solution of family problems, the interaction between parents and children, planning, implementation and evaluation of the outcomes of joint activity. The pedagogic research and life show that the influence of the family on the process of formation and socialisation of the child's personality grows, which conditions the need for effective education in the family and for upgrading the pedagogic skills and knowledge of parents. Intra-family mutual relations become the cause of instability of emotional relations between parents and children, meanwhile those are the determining factors which are necessary for a more effective organisation of the process of socialisation of an adolescent, and the transference of family, national values, traditions, and culture. Their realisation becomes possible exclusively through the creation of conditions for effective family education.

    Item Type: Thesis (PhD)
    Additional Information: Педагогические условия организации эффективного воспитания в семье. Pedagogical conditions of organisation of effective education in the family.
    Uncontrolled Keywords: Арутюнян Лиана Михайловна, Harutyunyan Liana
    Subjects: Pedagogy
    Divisions: UNSPECIFIED
    Depositing User: NLA Circ. Dpt.
    Date Deposited: 09 Mar 2017 15:34
    Last Modified: 10 Mar 2017 10:11
    URI: http://etd.asj-oa.am/id/eprint/4253

    Actions (login required)

    View Item