Հայաստանի ատենախոսությունների բաց մատչելիության պահոց = Open Access Repository of the Armenian Electronic Theses and Dissertations (Armenian ETD-OA) = Репозиторий диссертаций Армении открытого доступа

Առողջ ապրելակերպի մշակույթի ձևավորման մանկավարժական պայմանները հիմնական դպրոցում

Գալոյան, Նաիրա Աթաբեկի (2013) Առողջ ապրելակերպի մշակույթի ձևավորման մանկավարժական պայմանները հիմնական դպրոցում. PhD thesis, ԵՊՀ.

[img]
Preview
PDF (Abstract)
Available under License Creative Commons Attribution.

Download (393Kb) | Preview

    Abstract

    Ինչպես հայտնի է, առողջաբանական մոտեցումը ձևավորվել է տարμեր գիտությունների շրջանակներում և նախնական շրջանում այն հիմնվել է բժշկագիտության վրա: Մարդիկ դեռ հին ժամանակներում գիտակցել են մարդու առողջության նշանակությունը թե՛ մտավոր, թե՛ հոգևոր զարգացման գործում: Խորհրդային դպրոցում պարտադիր առարկա է եղել «Դպրոցական առողջապահությունը»: Շատ մանկավարժներ մինչև հիմա էլ մարդու առողջ կենսակերպի կազմակերպումը կապում են մարմնամարզության հետ: Սակայն առողջության մշակույթը μավականին բարդ, μազմաբովանդակ, ինչ-որ տեղ լայնածավալ հասկացություն է: Կարելի է պնդել, որ մանկավարժական առողջաμանությունը հիմնվում է թե՛ μնագիտական, թե՛ հասարակագիտական գիտական հետազոտությունների և գիտափորձերի վրա: Կարևոր են ոչ միայն բժշկական-հիգիենիկ, այլև էկոլոգիական հետազոտությունները: Դրա հետ մեկտեղ, μնակչության առողջությունն արտացոլում է մարդկային հասարակության զարգացման պատմությունը: Կարևոր է պարզել, թե ինչ դեր է խաղում մանկավարժական առողջաμանությունն ընդհանրապես ոչ միայն դաստիարակության և ուսուցման, այլև μնակչության առողջության μարելավման գործում: Ոչ ոք չի կասկածում, որ հենց դպրոցում են դրվում մարդու առողջ կենսակերպի կազմակերպման գիտական հիմքերը: Թե՛ համաշխարհային, թե՛ հայրենական դպրոցների պատմությունը ցույց է տալիս, որ առողջության հիմնախնդիրն իր արտացոլումն է գտել ոչ միայն տարμեր գիտակարգերում /մարդու անատոմիա, կենսաμանություն, էկոլոգիա, բժշկագիտություն, գենետիկա և այլն/, այլև հանրակրթական առարկաներում /ֆիզիկա, քիմիա, կենսաμանություն և այլն/: Осознание роли здорового образа жизни имеет большое значение в интеллектуальном и духовном развитии человека. В рамках педагогической валеологии рассматриваются не только проблемы, имеющие отношение к воспитанию и обучению учащихся, но к улучшению здоровья населения. Именно в школе формируются основы организации здорового образа жизни. Не менее важным представляется проблема ознакомления с новыми оздоровительными технологиями. В этом ракурсе подчеркивается значение развития валеологической компетенции у учителей. Важно, чтобы они сознательно, с четко аргументированных научных позиций подходили к проблемам здоровья среди учителей и учащихся. Рассматривая здоровье как величайшую ценность, учителя должны воспитывать здоровое и красивое поколение. Принципиальное значение имеет, с учетом особенностей данного региона, разработать стратегию последовательного усвоения основных компонентов культуры здорового образа жизни в учебном процессе общеобразовательной школы, обеспечивая межпредметные и внутрипредметные связи, определяя пути и методы улучшения качества и содержания оздоровительно-ориентированных уроков, моделируя и проектируя их с новых методологических позиций. The awareness of the role of a healthy way of life is of great importance in the intellectual and spiritual development of schoolchildren. In the framework of pedagogical valeology it covers not only issues related to teaching schoolchildren, but also to improving the health of the population. The basis of a healthy way of life is formed in school. No less important is the problem of introducing new health improving technologies among students and teachers. It emphasizes the importance of representing health as the most important value. From this point of view the importance of developing valeological competence of teachers is emphasized. It is important that they consider the problems of developing the culture of a healthy way of life from well-reasoned scientific grounds. Considering health as the highest value, the teachers must educate healthy generation. It is very important, taking into account features of the given region, to develop a strategy for consistent implementation of the main components of a culture of healthy lifestyle in the teaching/learning process in a secondary school, providing cross-curricular and intradisciplinary ties, identifying the ways and means to improve the quality and content of health-oriented lessons, modeling and projecting them from new methodological positions.

    Item Type: Thesis (PhD)
    Additional Information: Педагогические условия формирования здорового образа жизни в средней школе. Pedagogical conditions of forming the healthy lifestyle in secondary school.
    Uncontrolled Keywords: Галоян Наира Атабековна, Galoyan Naira Atabek
    Subjects: Pedagogy
    Divisions: UNSPECIFIED
    Depositing User: NLA Circ. Dpt.
    Date Deposited: 15 Mar 2017 13:10
    Last Modified: 15 Mar 2017 14:01
    URI: http://etd.asj-oa.am/id/eprint/4275

    Actions (login required)

    View Item