Հայաստանի ատենախոսությունների բաց մատչելիության պահոց = Open Access Repository of the Armenian Electronic Theses and Dissertations (Armenian ETD-OA) = Репозиторий диссертаций Армении открытого доступа

Դպրոցականների շարժողական պատրաստության մարզական ուղղվածության մեթոդիկան

Ավանեսով, Էռնեստ Յուրիի (2014) Դպրոցականների շարժողական պատրաստության մարզական ուղղվածության մեթոդիկան. PhD thesis, ԵՊՀ.

[img]
Preview
PDF (Abstract)
Available under License Creative Commons Attribution.

Download (385Kb) | Preview

    Abstract

    Աճող սերնդի ֆիզիկական պատրաստության հիմնախնդիրը մշտապես գտնվել է մասնագետների ուշադրության կենտրոնում: Այսօր նույնպես այն արդիական է և պայմանավորված է կարևոր հանգամանքներով: Նախ և առաջ նախադպրոցական ու դպրոցական տարիքում է ձևավորվում մարդու շարժողական պատրաստության և առողջության հիմքը: Միևնույն ժամանակ մասնագետներն ահազանգում են, որ տարեցտարի նկատվում է այդ տարիքային խմμերի երեխաների շարժողական պատրաստականության ու առողջական վիճակի վատթարացում: Ներկայումս դպրոցականների շրջանում առկա է առողջական շեղումներով երեխաների ավելացող թիվը, որոնցից շատերն ընդգրկված են հատուկ բժշկական խմμերում [Ֆ.Գ. Ղազարյան, 2007; Т.Г. Авдеева, Л.В. Виноградова, 2006 և այլք]: Ուսանելու տարիներին նման աշակերտները հաճախ են տառապում տար- μեր հիվանդություններով [И.Н. Абрамова, 2010]: Պարզվում է, որ դպրոցահասակ հայ երեխաների շարժողական պատրաստականության ու առողջական վիճակը գտնվում է ցածր մակարդակի վրա [Դ.Ս. Խիթարյան, 2004; Ա.Պ. Մարտիրոսյան, 2006; Ֆ.Գ. Ղազարյան, 2008; Н.Г. Тер–Маргарян, 2007 և այլք]: Դրա հետ մեկտեղ ներկայումս Հայաստանի դպրոցականն երի մեծամասնությունը չունի դպրոցից դուրս ֆիզիկական կուլտուրայով և սպորտով զբաղվելու կամ պարզապես առօրյա կյանքում ֆիզիկապես ակտիվ լինելու ցանկություն: Չնայած վերջին տարիներին ֆիզիկական կուլտուրայի դասերի քանակի ավելացմանը` այնուամենայնիվ դրանով չի ապահովվել դասերի արդյունավետության μարձրացումը: Այսօր ցածր է դասերի հանդեպ հետաքրքրությունն ու կայուն դրական դրդապատճառները, հատկապես կապված միջին և ավագ դպրոցական տարիքի երեխաների հետ: Որպես դրա ապացույց` առկա են երեխաների ֆիզիկական պատրաստականության ցածր մակարդակը և հիվանդանալու հաճախականության մեծացման փաստերը: Հաշվի առնելով μակային խաղերում դպրոցահասակ երեխաների ներգրավվածության ցածր աստիճանը, ինչպես նաև սպորտով զբաղվելու հանդեպ նրանց հետաքրքրվածության ցածր մակարդակը` ենթադրվում է, որ դպրոցականների շարժողական ակտիվության պակասի լրացման անհրաժեշտություն կա: Իսկ այդ μացը պետք է լրացվի առավելապես դպրոցի ֆիզիկական կուլտուրայի դասերի միջոցով: Սակայն դպրոցահասակ երեխաների շրջանում արձանագրված վատթարացող շարժողական պատրաստականության արդյունքների հիմնական պատճառը հավանաμար կապված է այդ դասերի μովանդակային ու կազմակերպական կողմերի հետ: Проблема физической подготовки подрастающего поколения всегда находилась в центре внимания специалистов. Сегодня она также актуальна и обусловлена некоторыми важными обстоятельствами. Известно, что в дошкольном и школьном возрасте формируются основы двигательной подготовки и здоровья человека. Однако, как отмечают многие специалисты, из года в год наблюдается ухудшение состояния двигательной подготовленности и здоровья детей разного возраста. Отечественные и зарубежные специалисты решение данной задачи, особенно в условиях трансформирующего общества, связывают со спортизацией физического воспитания школьников. Авторы считают, что с данным подходом возможно не только значительно улучшить уровень физической подготовленности школьников, но и радикально изменить отношение детей к физическому воспитанию. Следует отметить, что проблема спортизированного физического воспитания школьников в отечественной спортивной науке малоизучена. The specialists have always paid great attention to the problem of younger generation's physical training. Today, it is also relevant and depends on some important circumstances. First of all, the fundamentals of man's physical training and his health are formed in pre–school and school ages. At the same time, year by year the experts observe the deterioration of children's motor training and their health. In the conditions of transforming society, the national and foreign experts connect the solution of this issue with sport–directed physical education in schools. The authors think that this approach may not only significantly improve the level of schoolchildren’s physical training but also radically change the attitude of children to physical education. The purpose of the work. To identify the features of influence of sport–directed motor training method on 12–13 year old schoolchildren at the physical education lessons. Scientific innovation of the work. The method of sport–directed physical education lessons with the introduction of volleyball and basketball has been developed. For the first time the features of influence of students sport–directed motor training on physical training and health of 12–13 year old schoolchildren of both genders at the physical education lessons have been studied in Armenia. As a result of such kind of organization of physical education lessons, possibility of improvement of various personal characteristics (discipline, will, friendship, conflictness, etc) has been identified. The positive effect of loading on functional capabilities of schoolchildren during the sport– directed lessons has been determined.

    Item Type: Thesis (PhD)
    Additional Information: Методика спортивно ориентированной двигательной подготовки школьников. Methods of schoolchildren's sport–directed motor training.
    Uncontrolled Keywords: Аванесов Эрнест Юрьевич, Avanesov Ernest Yuri
    Subjects: Pedagogy
    Divisions: UNSPECIFIED
    Depositing User: NLA Circ. Dpt.
    Date Deposited: 15 Mar 2017 13:30
    Last Modified: 15 Mar 2017 14:06
    URI: http://etd.asj-oa.am/id/eprint/4277

    Actions (login required)

    View Item