Հայաստանի ատենախոսությունների բաց մատչելիության պահոց = Open Access Repository of the Armenian Electronic Theses and Dissertations (Armenian ETD-OA) = Репозиторий диссертаций Армении открытого доступа

Ավագ դպրոցականների մասնագիտական կողմնորոշման հիմնախնդիրը ժամանակակից դպրոցում

Չախոյան, Նառա Ստաֆիկի (2014) Ավագ դպրոցականների մասնագիտական կողմնորոշման հիմնախնդիրը ժամանակակից դպրոցում. PhD thesis, ԵՊՀ.

[img]
Preview
PDF (Abstract)
Available under License Creative Commons Attribution.

Download (534Kb) | Preview

    Abstract

    Մեր երկրում հասարակական, տնտեսական, քաղաքական և մշակութային կյանքում տեղի ունեցող փոփոխությունների, վերակառուցումների պայմաններում այսօր անհրաժեշտ է դարձել երեխաներին առավել ճիշտ, հատուկ կազմակերպված կերպով նախապատրաստել հասարակական լիարժեք կյանքին, արդյունավետ աշխատանքային գործունեությանը և օգնել նրանց կատարելու գիտակցական, հիմնավորված մասնագիտական ճիշտ ընտրություն: Հանրակրթության ոլորտում ընթացող բարեփոխումներն այսօր ուղղված են ողջ հասարակության զարգացմանը, համաշխարհայնացման /գլոμալացման/ պայմաններում հասակարության այն անդամի ձևավորմանը, որը կարող է արագ կողմնորոշվել կյանքի դժվարին և փոփոխվող պայմաններում, կարող է նպաստել տվյալ երկրի գիտության, տնտեսության և այլ ոլորտների զարգացմանը: Անշուշտ հանրակրթության ոլորտում ընթացող μարեփոխումների արդյունքում շոշափվում են կառուցվածքային և μովանդակային փոփոխություններ, որտեղ ընդգծվում են սովորողների մոտ նոր գիտելիքների ձեռքμերման ձգտումները, գիտատեխնիկական և սոցիալ-տնտեսական նորամուծությունների ըմμռնման որակները, սովորողների մասնագիտության ընտրության, աշխատանքի նկատմամμ ստեղծագործական վերաμերմունքը: Այսինքն, այսօր աշխատանքի ընտրության, ապագա մասնագիտական գործունեության վերաբերյալ փոփոխվել են մոտեցումները, ձևերն ու միջոցները, որի արդյունքում սովորողները պետք է ավելի ակտիվ մասնակցություն ունենան իրենց մասնագիտական կողմնորոշման, մասնագիտության ընտրության, աշխատանքային գործունեության հարցերում: Կրթության հումանացումը, աշխատաշուկայում բարձր մրցակցությունը, դրանցով պայմանավորված հասարակական զարգացումները պահանջում են դպրոցականների մասնագիտական կողմնորոշման համակարգի կատարելագործում և անձի լիարժեք ու հաջող ինքնաիրացում: Այս ամենը հանրակրթական դպրոցի առաջ սկզμունքորեն նոր մանկավարժահոգեբանական մոտեցումների որոնման և մշակման խնդիր է դնում: Դպրոցում սովորողներները պետք է ընդունակ լինեն անելու մասնագիտական ճիշտ ընտրություն, հասարակական պահանջների և սեփական հետաքրքրությունների, անհատական առանձնահատկությունների համատեղման հիման վրա, որպեսզի սոցիալ-տնտեսական վերակառուցումների իրական պայմաններում կարողանան հասնել մասնագիտական ինքնաիրացման: Сегодня в результате модернизации образования произошли изменения в структуре и содержании общего образования, определились стремления у учащихся к приобретению новых знаний, качеств для усвоения научно-технических и социально-экономических новшеств. Рост требований к профессиональной подготовке кадров, конкуренция на рынке труда, противоречие между индивидуальными особенностями учащихся и выбором профессии, а также усиление влияния различных социальных институтов обосновывают и более актуальным делают необходимость исследований по проблеме профориентации учащихся в школе. Эта проблема становится наиболее актуальной в старшей школе, потому что именно в старшей школе важнейшей задачей является сознательный выбор будущей профессии, возрастает значимость работ по профориентации учащихся и роль, активность различных социальных институтов. Следовательно, приобретает важность необходимость организации комплексных, целеустремленных работ по профориентации учащихся старшей школы со стороны педагогов. The relevance of dissertation theme. Nowadays structural and meaningful dispositions and alternations are seen in the process of general education improvements, where learners' desire of gaining new knowledge, the quality of scientific engineering and socio-economical importations comprehension?, learners' professional orientation and the attitude towards free and creative jobs are emphasized. The growth of contemporary demands in the field of professional training of specialists, the existence of job market, the discrepancy of learners' individual peculiarities and the choice of profession, the influence of other social institutions base and modify the necessity to study issue of learners' professional orientation at school. The problem gains more importance at High Schools, because the realized choice of profession, the purposeful work leading to learners' professional orientation, the role and activity of other social institutions are more urgent at High Schools. Thus, the contemporary High School professional-teachers' overall and organized work is of paramount importance. The aim of the research is to study the learners’ professional orientation issues, to designate them and base the ways of their solutions.

    Item Type: Thesis (PhD)
    Additional Information: Проблема профессиональной ориентации старшеклассников в современной школе. The issue of senior students' professional orientation in contemporary schools.
    Uncontrolled Keywords: Чахоян Нара Стафиковна, Chakhoyan nara stafik
    Subjects: Pedagogy
    Divisions: UNSPECIFIED
    Depositing User: NLA Circ. Dpt.
    Date Deposited: 15 Mar 2017 13:52
    Last Modified: 15 Mar 2017 15:44
    URI: http://etd.asj-oa.am/id/eprint/4280

    Actions (login required)

    View Item