Հայաստանի ատենախոսությունների բաց մատչելիության պահոց = Open Access Repository of the Armenian Electronic Theses and Dissertations (Armenian ETD-OA) = Репозиторий диссертаций Армении открытого доступа

Կրկնության կազմակերպման արդյունավետ մանկավարժական տեխնոլոգիաներն ավագ դպրոցում

Քարհանյան, Գարեգին Գագիկի (2014) Կրկնության կազմակերպման արդյունավետ մանկավարժական տեխնոլոգիաներն ավագ դպրոցում. PhD thesis, ԵՊՀ.

[img]
Preview
PDF (Abstract)
Available under License Creative Commons Attribution.

Download (2856Kb) | Preview

    Abstract

    ժամանակակից հասարակությունը թևակոխել է զարգացման և փոխակերպման այնպիսի փուլ, որն ենթադրում է մարդկանց, տարբեր ազգերի և մշակույթների մակարդակով շփումների նոր հարթություն: Դա իր հերթին պահանջում է նոր մոտեցումներ և բնութագրումներ միջսուբյեկտային, միջխմբային շփումներին, դբանց առանձնահատկությունների վերաբերյալ գիտելիքների, կարողությունների, հմտությունների ձեռքբերման միջոցներին ու ձևերին: ՀՀ կրթական նոր քաղաքականության մեջ հիմնական առաջնահերթություն է հանդիսանում կրթության հիմնարարության և համապիտանիության ապահովումը: Հայաստանի Հանրապետությունում 12-ամյա կրթական համակարգին անցումը նոր հնարավորություններ տվեց վերանայելու ուսումնական ծրագրերը և պլանները: Մասնավորապես, ըստ գործող ծրագրերի, 12-րդ դասարանի երկրորդ կիսամյակն ամբողջությամբ տրամադրվում է ավարտական քննական առարկաներից կրկնությունների, խորհրդատվությունների և անհատական պարապմունքների կազմակերպմանը: Սակայն չի կարելի ասել, որ այսօր ամբողջությամբ մշակված են ընդհանրացնող կրկնությունների կազմակերպման արդյունավետ տեխնոլոգիաները, որոնք կարող են ապահովել կրկնությունների բարձր մակարդակ' մասնավորապես բնագիտամաթեմատիկական առարկաներից: Հաշվի առնելով այն մեծ ժամաքանակը, որն այսօր նախատեսված է ավագ դպրոցում կրկնությունների համար, անհրաժեշտություն է առաջացել նորովի վերլուծել մանկավարժության մեջ կրկնությունների կազմակերպման դիդակտիկական նշանակությունը և մշակել կրկնությունների կազմակերպման մանկավարժահոգեբանական նոր պայմաններ' հաշվի առնելով հիմնարար գիտությունների և սովորողների տարիքահոգեբանական առանձնահատկությունները և մանկավարժական ժամանակակից տեխնոլոգիաները: Դիտարկվող հիմնախնդրի վերլուծությունը և մանկավարժական փորձի ուսումնասիրությունը թույլ տվեցին բացահայտելու ավագ դպրոցում կրկնությունների կազմակերպման հարցում առկա հետևյալ հակասությունները' ավագ դպրոցում կրկնությունների կազմակերպման գործընթացի վերջում ակնկալվող արդյունքի և կրկնությունների կազմակերպման արդյունավետ մանկավարժական տեխնոլոգիաների բացակայության միջև: Современное общество вступило в такую фазу развития и трансформации, которая предполагает новый уровень взаимоотношений между людьми, различными народами и культурами. Эта ситуация требует новых подходов и характеристик в меж субъектных, межгрупповых взаимоотношениях, новых методов и форм в приобретении знаний, умений и навыков для понимания новых реалий. В новой образовательной политике РА первоочередной задачей является обеспечение базовых и универсальных качеств современного образования. В связи с переходом на 12-летнее образование возникла необходимость пересмотра учебных программ и планов. В частности, согласно действующим программам, второе полугодие 12-го класса полностью предоставляется проведению повторения, консультаций и индивидуальных занятий. Однако нельзя утверждать, что на сегодняшний день разработаны эффективные технологии обобщающих повторений, которые смогли бы обеспечить высокий уровень данных занятий, в частности, для естественнонаучных и математических дисциплин. Учитывая значительное количество часов, отведенных в старшей школе на повторения, возникла необходимость проанализировать дидактическое значение организации повторения в педагогике и разработать новые психологопедагогические условия этого процесса с учетом особенностей преподаваемых дисциплин, возрастно¬психологических особенностей учащихся, с использованием современных педагогических технологий. Целью данного исследования является разработка, теоретическое обоснование и мониторинг эффективных педагогических технологий процесса повторения в старшей школе с учетом особенностей процесса обучения. Разработаны новые подходы, которые позволяют расширить возможности обобщающих повторений в старшей школе и повышают конкурентоспособность учеников; Разработаны и посредством мониторинга обоснованы новые направления и методы усовершенствования процесса повторения в старшей школе в результате внедрения эффективных педагогических технологий; Впервые в РА проведено фундаментальное теоретическое исследование, касающееся организации процесса повторения в старшей школе, которое рассматривает повторение как обобщающий метод обучения. Modern society has undergone such an era of development and transformation, which presupposes a new level of communication among people, various nations and cultures. It- in its turn- requires new approaches and characteristics of intersubjective, intergroup communication, knowledge about their peculiarities, ways and means of obtaining capacities and skills. The main priority in the new Education Policy of the RA consists in providing fundamental and overall useful education. Transition to a 12-year education system gave new opportunities to revise education programs and plans. Mainly, due to current plans, the second term of 12th grade is supposed for to the organization of revision, consulting and private lessons for final exam subjects. However, it can’t be stated, that today the effective generalizing revision organization technologies which can provide a high quality revisions, especially in the sphere of Natural Science and Mathematics, have been fully worked out. Nowadays, taking into account a large number of lessons designed for High Schools, a necessity has occurred to get a new angle on the didactic importance of organizing revisions and to work out new pedagogical-psychological conditions based on fundamental sciences and age/psychological specificities of learners and modern teaching technologies. The goal of the research is to work out and theoretically justify and monitor effective pedagogical technologies of revision organization at High Schools taking into consideration the characteristics of education process. There have been worked out new approaches, which enlarge the possibilities for implementing effective generalizing revisions and raise the competitiveness of learners. Connected with the investment of effective pedagogical technologies there have been worked out and justified by monitoring new ways and means for improving the revision process organization at High Schools. For the first time in the RA a fundamental theoretical research has been carried out in the field of revision organization at High Schools considering revision as a generalizing means of teaching.

    Item Type: Thesis (PhD)
    Additional Information: Эффективные педагогические технологии повторения в старшей школе. The effective pedagogical technologies of revision organization at high schools.
    Uncontrolled Keywords: Карганян Гарегин Гагикович, Karhanyan Garegin Gagik
    Subjects: Pedagogy
    Divisions: UNSPECIFIED
    Depositing User: NLA Circ. Dpt.
    Date Deposited: 23 Mar 2017 12:46
    Last Modified: 24 Mar 2017 10:13
    URI: http://etd.asj-oa.am/id/eprint/4357

    Actions (login required)

    View Item