Հայաստանի ատենախոսությունների բաց մատչելիության պահոց = Open Access Repository of the Armenian Electronic Theses and Dissertations (Armenian ETD-OA) = Репозиторий диссертаций Армении открытого доступа

Մանկավարժների մեթոդական միավորումների գործունեության կատարելագործման հիմնախնդիրը ժամանակակից դպրոցում

Առաքելյան, Մարինե Համբարձումի (2015) Մանկավարժների մեթոդական միավորումների գործունեության կատարելագործման հիմնախնդիրը ժամանակակից դպրոցում. PhD thesis, ԵՊՀ.

[img]
Preview
PDF (Abstract)
Available under License Creative Commons Attribution.

Download (2502Kb) | Preview

    Abstract

    Այսօր համաշխարհային զարգացումները բնութագրվում են հասարակական կյանքի բոլոր ոլորտներում ընթացող հիմնարար փոփոխություններով' ժողովրդավարություն, գիտությունների ինտենսիվ զարգացում, նոր տեղեկատվական տեխնոլոգիաներ և այլն: Հայաստանի Հանրապետությունում սոցիալ-տնտեսական նոր պայմաններն առաջադրել են կարևոր հասարակական պահանջներ աճող սերնդի ձևավորման նկատմամբ, որը պետք է հանդես գա որպես կյանքի ու մշակույթի բարձրագույն արժեք, լինի ակտիվ ու նախաձեռնող, ունակ վերափոխելու իրեն և իրեն շրջապատող աշխարհը: Այդ տեսանկյունից կրթական հաստատությունների առաջնահերթ խնդիրը պետք է լինի այնպիսի որակյալ կրթության ապահովումը, որը կհամապատասխանի պետության, հասարակության և անձի պահանջներին: Այսօր էապես փոխվել է կրթության շահառուների սոցիալական պատվերը' կապված հասարակական կյանքի բոլոր ոլորտներում շուկայական հարաբերությունների ձևավորման, այդ թվում' կրթական շուկայի նոր պահանջների հետ: Բազմաթիվ հակասություններ են ծագել դպրոց-սովորող-ծնող փոխգործակցության մեջ, և այդ հակասությունների հիմնական պատճառ են համարվում դպրոց-ընտանիք համագործակցության ձևերի անկատարելիությունը, սովորողակենտրոն ուսուցման ոչ լիարժեք կազմակերպումը, սովորողին որպես ուսումնական գործընթացի ակտիվ սուբյեկտ չդիտարկելը, ժամանակակից մանկավարժական տեխնոլոգիաների կիրառման, ուսուցչի մասնագիտական կոմպետենտության ոչ միշտ բավարար մակարդակը: Կրթության պահանջված որակի ապահովումը դպրոցի գործունեության արդյունքի գնահատման հիմնական չափանիշն է և անմիջականորեն կապված է կրթության համակարգի կատարելագործման հետ, որը ենթադրում է կրթության ռազմավարության, մեթոդաբանության, տեխնոլոգիաների, կորպորատիվ կառավարման մեթոդների, մանկավարժական կադրերի պատրաստման գործընթացի բազմակողմանի կատարելագործում, անհրաժեշտ տեխնիկական հագեցվածություն: Сегодня мировое развитие характеризуется кардинальными изменениями во всех сферах общественной жизни: демократизация, интенсивное развитие наук, новые информационные технологии и др. Новые социально-экономические условия в РА породили важные требования к формированию подрастающего поколения, как приоритетной ценности жизни, культуры. Для решения данной задачи необходимо обеспечить качество образования, соответствующее общественным, личностным требованиям. Актуальность данного исследования состоит в том, что изучена деятельность методических объединений школ в РА, выявлена, обоснована необходимость совершенствования деятельности методических объединений в современной школе. Цель исследования-изучить современное состояние деятельности методических объединений педагогов в современной школе, проанализировать ее особенности, предложить и при помощи социологических опросов обосновать новую модель совершенстовавания и повышения эффективности деятельности методических объединений. Изучить и проанализировать философскую, психолого-педагогическую, методическую литературу по данной проблеме, современный опыт деятельности методических объединений и нормативные документы относительно их деятельности. Выявить условия, повышающие эффективность деятельности методических объединений, препятствующие факторы, современные проблемы системы образования и на их основе доработать концепцию деятельности методических объединений в современной школе. Nowadays world development is characterized by drastic changes in various aspects of social life: democratization, intensive advancement of science, new information technologies, etc. New social and economic conditions in the Republic of Armenia gave birth to key requirements towards shaping the raising generation as prioritized value of life and culture. In order to handle the present issue, it is necessary to ensure the quality of education in compliance with social and personal requirements. The actuality of the present research constitutes that research of the activity of methodical unions of the schools of the Republic of Armenia is a substantial necessity for the improvement of the activity of methodical unions in the contemporary school. The aim of the research is to investigate the current situation of teachers’ methodical unions in the contemporary school, to analyze their peculiarities, to suggest and substantiate a new model for thorough improvement and efficiency increase of the multidimensional activity of methodical unions by administering questionnaires and in-depth semi-structured interviews. To investigate and analyze philosophical, psychological, pedagogical and methodical literature related to the present issue, activity of methodical unions, current experience and normative documents in connection to the scope of their activity. To reveal the conditions contributing to efficiency of methodical unions’ activity, existing factors and contemporary challenges in the education system hindering methodical unions’ activity on the basis of which conceptual approaches of the activity of methodical unions will be elaborated. To determine the designated orientation of school methodical unions and their perspective of development.

    Item Type: Thesis (PhD)
    Additional Information: Проблема совершенствования деятельности методических объединений педагогов в современной школе. The issue of activity improvement of teachers’ methodical unions in the contemporary school.
    Uncontrolled Keywords: Аракелян Марине Амбарцумовна, Arakelyan Marine Hambardzum
    Subjects: Pedagogy
    Divisions: UNSPECIFIED
    Depositing User: NLA Circ. Dpt.
    Date Deposited: 23 Mar 2017 13:01
    Last Modified: 23 Mar 2017 13:01
    URI: http://etd.asj-oa.am/id/eprint/4358

    Actions (login required)

    View Item