Հայաստանի ատենախոսությունների բաց մատչելիության պահոց = Open Access Repository of the Armenian Electronic Theses and Dissertations (Armenian ETD-OA) = Репозиторий диссертаций Армении открытого доступа

Դասավանդողների և ուսանողների փոխգործակցության կատարելագործման հիմնախնդիրը

Օհանյան, Լիանա Սաշիկի (2015) Դասավանդողների և ուսանողների փոխգործակցության կատարելագործման հիմնախնդիրը. PhD thesis, ԵՊՀ.

[img]
Preview
PDF (Abstract)
Available under License Creative Commons Attribution.

Download (3700Kb) | Preview

    Abstract

    Բարձրագույն մանկավարժական կրթության համակարգում դասավանդողների և ուսանողների արդյունավետ փոխգործակցության գործընթացն իրականանում է ընդհանուր նպատակների, հետաքրքրությունների, կենսադիրքորոշումների, դրդապատճառների, անհատական փորձի մշտական փոխանցման ընթացքում, որն ոաումնադաստիարակչական գործընթացում ենթադրում է փոխգործակցության ձևերի որակական փոփոխություններ: Ուսումնական գործընթացում դասավանդող-ուսանող փոխգործակցության արդյունավետությունը պայմանավորված է մի շարք ուսումնական և արտաոաումնական գործոններով: Շատ դեպքերում այդ գործոնները դժվար է տարազատել, քանի որ այստեղ խոսք է գնում ուսուցման և ուսումնառության նպատակների, ուսումնական պայմաններում հաղորդակցվող կողմերի գործունեության, դրդապատճառների, հետաքրքրությունների, պահանջմունքների, ինչպես նաև սոցիալական տարբեր խմբեր, խավեր ներկայացնող, տարբեր տարիք, կարգավիճակ ունեցող մարդկանց մասին: Խնդիր է դրվում կոլեկտիվ ուսուցման պայմաններում զարգացնել սովորողների ինքնուրույնությունը, ապահովել նրանց ակտիվությունը, ընտրել ուսուցման օպտիմալ մեթոդներ, համադրել ուսուցման և դաստիարակության ավանդական և նորարարական տեխնոլոգիաները: Հետազոտության թեմայի արդիականությունը պայմանավորված է բարձրագույն մասնագիտական կրթության զարգացման ժամանակակից միտումներով, հասարակության կողմից անձի հաղորդակցման որակներին ներկայացվող արդի պահանջներով, միջմշակութային երկխոսությանը նպաստող արդի գործընթացների վերլուծության և կրթության կազմակերպման նոր ռազմավարության մշակման անհրաժեշտությամբ: Համապատասխան գրականության վերլուծության, ինչպես նաև ՀՀ-ի մանկավարժական բուհերում իրականացված հարցումները, մշտադիտարկումը ցույց են տալիս, որ դասավանդող դասախոսների և ուսանողների փոխհարաբերությունները տակավին ավանդական բնույթ ունեն: Մանկավարժական աջակցման, փոխգործակցման սկզբունքները, տեխնոլոգիաները ուսուցման գործընթացի կազմակերպման տարբեր փուլերում հիմնականում չեն կիրառվում: Актуальность исследования обусловлена современными тенденциями развития высшего профессионального образования, современными требованиями, предъявляемыми обществом к коммуникативным качествам личности, а также процессами, способствующими к межкультурному диалогу. Соответствующий анализ показал, что до сих пор основательно не исследованы психолого-педагогические предпосылки, факторы, педагогические условия, особенности формирования эффективнойинтеракции преподавателей и студентов в образовательном процессе педагогического вуза. теоретически обосновать и практически применить модель педагогической поддержки преподавателей и студентов в педагогическом вузе. Проанализировать содержание, формы применения технологий педагогической поддержки взаимодействия, создания партнерской атмосферы в процессе взаимодействия, взаимоотношений и интеракции преподавателей и студентов в педагогическом вузе, классифицировать функции предподавателей. Спроектировать модель педагогической поддержки интеракции преподавателей и студентов. Обосновать теоретически и экспериментально обосновать те методы и средства, которые обеспечивают в учебном процессе продуктивность интеракции преподавателей и студентов. Разработать программу курса “Основы профессиональной деятельности педагога”, экспериментально обосновать эффективность внедрения этого курса в контексте активного взаимодействия преподавателей и студентов. The current tendencies for the development of professional education and the communicative qualities required by the society as well as the enhancement of cross-cultural dialogues were theimportant factor behind the relevance of the chosen topic. Our theoretical investigations have revealed that the prerequisites, the psychopedagogical factors and the peculiarities of the teachingMearning process for the promotion of effective interaction between the teachers and the learners at pedagogical establishments have not been thoroughly researched. The Aim of the research is to justify theoretically and practically the effectuivenes of the model of pedagogical support to teachers and students in pedagogical higher school. To analyze the content of the pedagogical model of applying facilitating technologies to cooperate and createpositive emotional atmosphere, to classify the functions of teachers. To design a pedagogical facilitating model to support teacher- student interaction. To justify theoretically and experimentally the effectivnes of the methods and means to provide in the educational process the efficiency of teacher-student interaction. To develop a course program "The Basics of Teacher’s Professional Work", to prove experimentally the effectiveness of the implementation of this courseprogram in the context of active interaction between teachers and students.

    Item Type: Thesis (PhD)
    Additional Information: Проблема совершенствования взаимодействия преподавателей и студентов. The problem of improvement of the interaction between teachers and students.
    Uncontrolled Keywords: Оганян Лиана Сашиковна, Ohanyan Liana Sashik
    Subjects: Pedagogy
    Divisions: UNSPECIFIED
    Depositing User: NLA Circ. Dpt.
    Date Deposited: 23 Mar 2017 13:21
    Last Modified: 24 Mar 2017 10:22
    URI: http://etd.asj-oa.am/id/eprint/4359

    Actions (login required)

    View Item