Հայաստանի ատենախոսությունների բաց մատչելիության պահոց = Open Access Repository of the Armenian Electronic Theses and Dissertations (Armenian ETD-OA) = Репозиторий диссертаций Армении открытого доступа

Էդմոն Ռոստանի ստեղծագոծությունը ֆրանսիական նեոռոմանտիզմի համատեքստում

Թանգյան, Տաթևիկ Արմենի (2016) Էդմոն Ռոստանի ստեղծագոծությունը ֆրանսիական նեոռոմանտիզմի համատեքստում. PhD thesis, ՀՀ ԳԱԱ Մանուկ Աբեղյանի անվան գրականության ինստիտուտ.

[img]
Preview
PDF (Abstract)
Available under License Creative Commons Attribution.

Download (402Kb) | Preview

    Abstract

    Ատենախոսությունը նվիրված է ֆրանսիացի ակնառու թատերագիր, Ֆրանսիական Ակադեմիայի անդամ Էդմոն Ռոստանի (1868–1918) ստեղծագործության ուսումնասիրությանը:Ընթերցասեր և թատերասեր հասարակությանը Ռոստանը հայտնի է հիմնականում որպես «Սիրանո դը Բերժըրակ» պիեսի հեղինակ, սակայն գրականության պատմության մեջ կարևոր նշանակություն ունեն նաև նրա պակաս հայտնի և գրեթե չուսումնասիրված այլ գործերը: Ռոստանի ստեղծագործության ամբողջական ուսումնասիրությունն ու գեղարվեստական մեթոդի առանձնահատկությունների վերհանումը կարող են լույս սփռել գրականագիտության մեջ ցայսօր չլուծված այնպիսի խնդրի վրա, ինչպիսին է ֆրանսիական նեոռոմանտիզմը: Ատենախոսության մեջ ֆրանսիական նեոռոմանտիզմը դիտարկվում է XIX դարի երկրորդ կեսի պատմական, սոցիալական և գեղագիտական համատեքստում: XIX դարի վերջին տասնամյակներում այն ֆրանսիական գրականության մեջ միակ հոսանքն էր, որը, հակադրվելով նատուրալիզմին, սիմվոլիզմին և մոդեռնիզմին՝ կյանքի կոչեց դարասկզբի ռոմանտիզմի գեղագիտական սկբունքները: Ծանր հոգեվիճակում գտնվող ֆրանսիացուն հույս և հավատ վերադարձնելու նպատակով նեոռոմանտիկները փորձեցին վերածնել կորսված վեհ իդեալները, հայրենասիրության թեման և, ամենակարևորը, վերստեղծել բացառիկ, կենսունակ, հերոսական, բարոյական անհատի կերպարը: Ֆրանսիական նեոռոմանտիզմի ձևավորման և զարգացման գործընթացի արտացոլումը Է.Ռոստանի ստեղծագործական ուղին է, որն ատենախոսության մեջ առաջարկվում է բաժանել երեք փուլի: Հեղինակի ստեղծագործության վաղ շրջանը ներկայացնում է փնտրտունքների այն ուղին, որով անցել է ձևավորվող գրական հոսանքը: Диссертация посвящена исследованию крупного французского драматурга, члена Французской академии Эдмона Ростана (1868–1918), изучению эволюции его творческого метода. Важность и актуальность данного исследования определяется тем, что, на основе анализа как известных, так и практически неизученных пьес Ростана, обосновывается вывод о том, что творческий путь драматурга отражает этапы развития французского неоромантизма. Методологической основой работы являются труды известных теоретиков и историков литературы, представление о неоромантизме, как течении, занимающем важное место в истории французской литературы последней трети XIX века, противопоставившим себя натурализму, символизму и модернизму, старавшимся воскресить высокие идеалы романтизма начала века, в частности представление об исключительном, сильном и благородном герое, поддержать и внушить надежду подавленному политическими и социальными потрясениями французскому обществу. Диссертация состоит из Введения, трех глав, Заключения и трехязычного списка использованной литературы. В работе предлагается разделение творческого пути Ростана на три этапа, каждому из которых посвящена отдельная глава. Во Введении формулируются актуальность и новизна исследования, приводится история вопроса, определяются цели и задачи исследования. The dissertation is devoted to the research of great French playwright, the member of French Academy, Edmond Rostand (1868-1918), to the study of the evolution of his creative method. The importance and relevance of the study is determined by the fact that, based on the analysis of both known and virtually unexplored plays by Rostand, the conclusion is justified that the career of the playwright reflects the stages of development of the French neo-romanticism. The methodological basis of the dissertation are the works of well-known theorists and historians of literature, the concept of neo-romanticism as a trend, occupying an important place in the history of French literature of the last third of the XIX century, opposed to naturalism, symbolism and modernism, and which is trying to revive the high ideals of the Romantic turn of the century, in particular to represent an exclusive, strong and noble character, and to support and inspire the hope suppressed by political and social upheavals of the French society. The dissertation consists of an introduction, three chapters, conclusion and trilingual bibliography. The work proposes dividing the literary career of Rostand into three phases, each of which is displayed in a separate chapter. In the Introduction the relevance and the novelty of the research are determined, the background of the problem is represented, the goals and objectives of the study are defined.

    Item Type: Thesis (PhD)
    Additional Information: Творчество Эдмона Ростана в контексте французского неоромантизма. Edmond Rostand’s fiction in the context of French neo-romanticism.
    Uncontrolled Keywords: Тангян Татевик Арменовна, Tangyan Tatevik Armen
    Subjects: Literature
    Divisions: UNSPECIFIED
    Depositing User: NLA Circ. Dpt.
    Date Deposited: 27 Mar 2017 12:51
    Last Modified: 27 Mar 2017 12:51
    URI: http://etd.asj-oa.am/id/eprint/4390

    Actions (login required)

    View Item