Հայաստանի ատենախոսությունների բաց մատչելիության պահոց = Open Access Repository of the Armenian Electronic Theses and Dissertations (Armenian ETD-OA) = Репозиторий диссертаций Армении открытого доступа

Մաթեմատիկական մոդելավորումը որպես միջառարկայական կապերի իրականացման արդյունավետ միջոց

Հովհաննիսյան, Քնարիկ Ասլանի (2016) Մաթեմատիկական մոդելավորումը որպես միջառարկայական կապերի իրականացման արդյունավետ միջոց. PhD thesis, Խ. Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան.

[img]
Preview
PDF (Thesis)
Available under License Creative Commons Attribution.

Download (1812Kb) | Preview
    [img]
    Preview
    PDF (Abstract)
    Available under License Creative Commons Attribution.

    Download (919Kb) | Preview

      Abstract

      ՀՀ-ի սոցիալ-տնտեսական կյանքում տեղի ունեցած (և ունեցող) որակական փոփոխությունները բերեցին (և բերում են) աշխարհայացքային, մշակութային և կրթական զգալի փոփոխությունների: Կրթությանը վերաբերող փոփոխություններն ամրագրված են օրենքներով, օրենսդրական ակտերով, արտահայտված են կրթակարգի և չափորոշիչների մեջ: Կրթության կազմակերպման մեջ այդ փոփոխությունների արդյունքներից է հոսքային ուսուցման համակարգի առաջացումը: Կրթության բովանդակությանը վերաբերող փոփոխություններից հատկապես առանձնանում են ինտեգրման միտումները: Կրթության ինտեգրումն արտահայտում է ժամանակակից գիտության ուղղընթացները. բնագիտական, հասարակական, տեխնիկական գիտությունների սահմաններն էապես չեն սահմանազատվում, կատարվում են լայն միջգիտական ուսումնասիրություն¬ներ, որևէ գիտության հիմնախնդիրների լուծումն անհնարին է դառնում առանց այլ գիտությունների ներառման: Բնական գիտությունների այս տեսակ՝ միմյանց մեջ ներառումը, չի կարող չբերել դրանց դիդատիկական պրոյեկտումներ հանդիսացող բնագիտամաթեմատիկական առարկաների ինտեգրմանը: Բնագիտամաթեմատիկական առարկաների ինտեգրումն անհնար է իրականացնել առանց միջառարկայական կապերի կիրառման: Միջառարկայական կապերի հիմնախնդրի ակունքներում ընկած են անցյալի հայտնի մտածողների աշխատանքները: Հետագայում միջառարկայական կապերի հիմնախնդիրը դարձել է մանկավարժական հետազոտությունների մի ինքնուրույն ուղղություն՝ բազմաթիվ ճյուղավորումներով: Մաթեմատիկայի ուսուցման գործընթացում միջառարկայական կապերի իրագործման մեթոդական եզրերն արտացոլված են Վ. Բոլտյանսկու (1986), Ա. Իվանովի (1997), Պ. Կիյկոյի (2006), Օ. Կիրիչենկոյի (2003), Ա. Կոլմոգորովի (1991), Յու. Կոլյագինի (1980), Վ. Հովհաննիսյանի (2000), Հ. Միքայելյանի (2006), Ն. Վիլենկինի (1981), Ն. Տերեշինի (1990), և այլ հեղինակների աշխատանքներում: Մաթեմատիկայի և ֆիզիկայի միջառարկայական կապերի իրականացման տարաբնույթ հարցերի են նվիրված մի շարք ատենախոսական աշխատանքներ. Վ. Ալեքսենցև (1997), Ն. Դոնչենկո (1984), Վ. Ժիլին (1999), Ժ. Մաքսիմովա (2004), Տ. Սերգեևա (2011), Վ. Սոմոյլով (1984), Գ. Շահբազյան (1995), և այլն: Качественные изменения в социально-экономической жизни РА повлекли за собой необходимость коренного обновления системы образования. Основной задачей современной общеобразовательной школы является формирование у школьников целостной системы знаний и способов деятельности, призванных обеспечить универсальность его образования. Формирование и развитие этих качеств определяют цели развивающего обучения математике. В решении этих задач велика роль реализации межпредметных связей математики и других школьных предметов. На основе анализа научной педагогической литературы о реализации межпредметных связей математики и физики можно утверждать, что: они относятся только к проблемам реализации межпредметных связей основной школы, в них почти не учитывались индивидуальные особенности учащихся, в них не акцентировались роль и возможности математического моделирования как эффективного средства осуществления межпредметных связей. Актуальность исследования обусловлена необходимостью применения математического моделирования, на основе которого осуществляется эффективная реализация межпредметных связей математики и физики. Актуальность, а также недостаточная разработанность научной проблемы определили тему исследования: ,,Математическое моделирование как эффективное средство реализации межпредметных связей. The relevance of the research: Dramatic changes in all spherеs of public life in RA brought about radical renewal of entire educational system, from primary to upper secondary. Upper secondary subjects form a coherent program, which is ensured by closer interaction between the subjects. The main task of a modern comprehensive school is to develop students’ holistic knowledge systems and ways of activity to ensure the universality of its education. In addressing these challenges we outline the great role of implementing interdisciplinary relations of mathematics and other school subjects, especially physics. On the basis of analysis of scientific pedagogical literature on interdisciplinary relations of mathematics and physics it can be argued that they apply only to the problems of realization of interdisciplinary relations in middle school, they hardly take into account individual characteristics of the students, they do not emphasize the role and possibilities of mathematical modelling as effective means implementation of interdisciplinary relations. But although there is an overwhelming amounts of literature on modelling in science and mathematics education, the interdisciplinary position is seldom addressed explicitly. So the problem of “Modelling and interdisciplinary teaching” retains its primary importance due to a range of existing contradiction. The urgency, as well as the lack of development of the scientific issues identified research topic: “Mathematical modelling as an effective means of the realization of interdisciplinary relations”.

      Item Type: Thesis (PhD)
      Additional Information: Математическое моделирование как эффективное средство реализации межпредметных связей. Mathematical modeling as an effective means of the realization of interdisciplinary relations.
      Uncontrolled Keywords: Оганесян Кнарик Аслановна, Hovhannisyan Knarik Aslan
      Subjects: Pedagogy
      Divisions: UNSPECIFIED
      Depositing User: NLA Circ. Dpt.
      Date Deposited: 31 Mar 2017 14:46
      Last Modified: 03 Apr 2017 11:31
      URI: http://etd.asj-oa.am/id/eprint/4447

      Actions (login required)

      View Item