Հայաստանի ատենախոսությունների բաց մատչելիության պահոց = Open Access Repository of the Armenian Electronic Theses and Dissertations (Armenian ETD-OA) = Репозиторий диссертаций Армении открытого доступа

Իրադրային քերականության ուսուցումը անգլերենի մասնագիտական դասընթացում

Բաղդասարյան, Սուսաննա Խուրշուդի (2016) Իրադրային քերականության ուսուցումը անգլերենի մասնագիտական դասընթացում. PhD thesis, Խ. Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան.

[img] PDF (Abstract)
Available under License Creative Commons Attribution.

Download (807Kb)
    [img]
    Preview
    PDF (Thesis)
    Available under License Creative Commons Attribution.

    Download (2478Kb) | Preview

      Abstract

      Գլոբալացման և ժամանակակից բարձր տեխնոլոգիաների դարաշրջանում փոխվում են կրթության դերն ու նշանակությունը: Բոլոնիայի գործընթացի արդյունքում տեղի ունեցող կրթական բարեփոխումները տեղ են գտել ՀՀ կրթական համակարգի տարբեր պաշտոնական փաստաթղթերում և ծրագրերում: Կրթության միջազգայնացումը, բարձրագույն կրթության ոլորտում համադրելի կրթական համակարգերի ստեղծումը, որակավորումների համաեվրոպական շրջանակը վերջին տասնամյակների այն մեծ նվաճումներն են, որոնք տանում են դեպի բարձրագույն կրթության եվրոպական միասնական տարածք: Համաշխարհային զարգացման միտումները, լեզվական ու մշակութային բազմազանությունը, ինչպես նաև համապարփակ ինտեգրման գործընթացը՝ որպես ժամանակակից լեզվակրթության հրամայական, հանգեցրել են լեզվակրթության համակարգում հիմնական հայեցակարգային դրույթների փոփոխության անհրաժեշտության։ Օտար լեզուների դասավանդման մեթոդիկայի պատմությունը վկայում է, թե ինչպես են տարբեր մեթոդական համակարգերում կոնկրետ մոտեցումներ ձևավորվել: Նորմատիվ քերականության ուսուցման մեթոդիկայում կիրառվել են թե՛ ներակա (immanent), թե՛ համեմատական, թե՛ «ուղիղ», թե՛ թարգմանական, թե՛ հաղորդակցական մեթոդները: Մեր կողմից կատարված վերլուծությունը ցույց է տալիս, որ օտար լեզուների ֆակուլտետի ուսանողները բավականին լավ են յուրացնում նորմատիվ քերականությունը, սակայն դժվարությամբ են գործածում քերականական երևույթները տարբեր խոսքային իրադրություններում: Մասնագիտական մեթոդաբանական գրականության մեջ քննարկվող թեմայի շուրջ կուտակված է որոշակի փորձ. կարևորվում են հատկապես մեթոդական և լեզվաբանական տիպականացմանը (Մ.Գ. Աստվածատրյան (2010), (2015), Ն.Ռ. Գասպարյան (2006), Գ.Լ. Դանիելյան (2007), Ի. Կ. Կարապետյան (2008), Լ. Հ. Տոնոյան (2008), Ա. Լ. Վարդանյան (2008), В.Д. Аракин (2008), И.М. Берман (1994), В.А. Бухбиндер (1986), И.B. Рахманов (1956), (1972), Г. Э. Хельбиг (1976), В.С. Цетлин (1961), (1966), С.Ф. Шатилов (1985) և այլք), ինչպես նաև քերականական նվազագույնին (В.Г. Гак (2002), А.Л. Зеленецкий (2004) և այլք) նվիրված աշխատանքները: Առանձնահատուկ նշանակություն ունեն այն հետազոտությունները, որոնք վերաբերում են հաղորդակցական քերականության հիմնախնդրին (Լ. Հ. Տոնոյան (2009), И.Л. Бим (1988), В.В. Бузаров (2001), Л.И. Карпова (2006), П.Г. Курбанова (2010), Е.В. Лобкова (2009), Р.П. Мильруд (2002), В.В. Сафонова (2004), Шатилов (1971), А.В. Щепилова (2005), S. Belasko, D. Wilkins (1972), R.A. Carter and McCarthy (2010), G.Leech and J.A. Svartvik (2002), D.A. Newby (2006), В.H.E. Palmer and F.G. Blandford (1969) և այլք): Վերոնշյալ աշխատությունները մեծ ներդրում ունեն օտար լեզուների քերականության ուսուցման և ուսումնառության բարելավման գործում, սակայն դրանցում պատշաճ քննու¬թյան չեն առնվել իրադրային քերականության հիմնախնդիրները, հատկապես չէին կարող արժևորվել ազգային բուհում քերականության ուսուցման առանձնահատկություններն ու դժվարությունները: Հարկ է նաև նշել ՀՀ-ում տվյալ թեմային նվիրված հետազոտությունների սակավությունը:. Стремительные процессы глобализации и технологизации и межкультурной интеграции на современном этапе развития общества диктуют необходимость существенных изменений и в сфере образования, в частности в плане овладения иностранными языками. Опыт работы со студентами факультета иностранных языков показывает, что они усваивают нормативную грамматику на разных этапах обучения, однако у них возникают определенные трудности, связанные с изучением ситуативной, коммуникативной грамматики. Важно подчеркнуть, что коммуникативный подход предполагает построение курса методики преподавания грамматике на функциональной и дискурсивной основе, в том смысле, что грамматические явления изучаются и усваиваются не как формальные средства, а как средства выражения мыслей, отношений и коммуникативных интенций. Таким образом, актуальность исследования обусловлена необходимостью разработки методики обучения ситуативной грамматике в рамках коммуникативной-когнитивной и межкультурной парадигмы. The swift and overwhelming processes of globalization, technological changes and intercultural integration which are on the way at the current stage of the society development, imply crucial changes in the sphere of education, and the instruction and command of foreign languages in particular. The experience of teaching at the Faculty of Foreign Languages has proved that students take up normative grammar at different stages of their learning, yet, they come across certain difficulties when facing the necessity to implement situational, communicative grammar. It is important to emphasize that the communicative approach assumes teaching grammar on the functional and discourse basis, i.e. grammatical phenomena are being studied and acquired not as formal units of language structure, but rather as means of expressing thoughts, attitudes and communicative intentions. Thus, the relevance of the research is justified by the necessity of developing the methodology of teaching situational grammar within the communicative-cognitive and intercultural paradigms. The aim of the research is to develop a methodology of teaching situational grammar based on contemporary linguistic, psychological, pedagogical, methodological and communicative-cognitive approaches, taking into account the typical difficulties of foreign language teaching in the national (Armenian) audience.

      Item Type: Thesis (PhD)
      Additional Information: Обучение ситуативной грамматике в профессионально-ориентированном курсе английского языка. Situational grammar instructions in professionally oriented English course.
      Uncontrolled Keywords: Багдасарян Сусанна Хуршудовна, Baghdasaryan Susanna Khurshud
      Subjects: Pedagogy
      Divisions: UNSPECIFIED
      Depositing User: NLA Circ. Dpt.
      Date Deposited: 07 Apr 2017 14:24
      Last Modified: 10 Apr 2017 09:45
      URI: http://etd.asj-oa.am/id/eprint/4481

      Actions (login required)

      View Item