Հայաստանի ատենախոսությունների բաց մատչելիության պահոց = Open Access Repository of the Armenian Electronic Theses and Dissertations (Armenian ETD-OA) = Репозиторий диссертаций Армении открытого доступа

Անգլիական երգիծական խոսույթի գենդերային հայեցակերպը (լեզվական և հանրամշակութային դրսևորումներ)

Կնյազյան, Աննա Տարիելի (2016) Անգլիական երգիծական խոսույթի գենդերային հայեցակերպը (լեզվական և հանրամշակութային դրսևորումներ). Doctor of Sciences thesis, ԵՊՀ.

[img]
Preview
PDF (Abstract)
Available under License Creative Commons Attribution.

Download (536Kb) | Preview

    Abstract

    Մարդկանց առօրյա կյանքը, իրադարձությունների և գործողությունների գնահատումը, անհատի դերային դիրքորոշումները պայմանավորված են գենդերային փոխհարաμերություններով: Գենդերը (սոցիալական կամ հանրամշակութային սեռը) լեզվաբանական կարգ չէ, սակայն դրա μովանդակությունը կարելի է μացահայտել լեզվական կառույցների վերլուծության միջոցով: Աշխատանքում հետազոտության օμյեկտը անգլիական երգիծական խոսույթն է՝ զգացմունքների լեզվական արտահայտության գենդերային առանձնահատկությունների դիտանկյունից: Ընտրությունը պայմանավորված է ժամանակակից լեզվաμանության մեջ նախադեպային ժանրի տեքստերի հանրամշակութային առանձնահատկությունների նկատմամμ հետաքրքրության կտրուկ աճով: Սույն ատենախոսության մեջ որպես հետազոտության առարկա քննության են ենթարկվում անգլիական «կենցաղային» անեկդոտներում գենդերային կարծրատիպերի հանրամշակութային առանձնահատկությունները, որոնք արտացոլում են արականության և իգականության վերաμերյալ սոցիալական պատկերացումները: Ատենախոսության հետազոտության առարկա են նաև կանանց և տղամարդկանց խոսքային, ոչ խոսքային և հարախոսքային տարբերությունները անգլիական «կենցաղային» անեկդոտներում: Գենդերային կարծրատիպերի հանրամշակութային առանձնահատկությունների հետազոտության լեզվական նյութը կենցաղային թեմատիկայով անգլիական անեկդոտներն են: Անեկդոտների տեքստերի բովանդակության վերլուծության հիման վրա վեր են հանվել թեմաներ, որոնցում արտացոլված են կանանց և տղամարդկանց μնորոշ գծերի կամ գործողությունների վերաμերյալ ամենատարածված կարծրատիպային պատկերացումները, ինչպես նաև անգլիական «կենցաղային» անեկդոտներում խոսքային, ոչ խոսքային և հարախոսքային մակարդակներում առանձնացվել են հուզարտահայտչական նշույթները: Վերլուծության են ենթարկվել ավելի քան 1000 անգլիական «կենցաղային» անեկդոտներ: Նյութի ընտրությունը կատարելիս հաշվի են առնվել հույզեր արտահայտող այն տարրերը, որոնք համապատասխանում են մեր հետազոտության մեջ բարձրացվող հիմնախնդիրներին: В данной диссертационной работе исследуются гендерные различия коммуникативной личности, отраженные в английском юмористическом дискурсе. Материалом исследования социокультурных и языковых особенностей гендерных стереотипов послужили английские анекдоты бытовой тематики. Нами было проанализировано более 1000 английских “бытовых” анекдотов. Цель настоящего исследования состоит в выявлении гендерных особенностей лингвистического выражения эмоций (радости, грусти, страха, гнева и удивления), которые отражены в английском юмористическом дискурсе. Рассмотрены также стереотипы, отражающие обобщенные суждения о качествах и свойствах, которые присущи мужчинам и женщинам, и различия, существующие между ними. Актуальность данной диссертационной работы связана с тем, что особенно в последние годы, термин “гендер” еще более широко обсуждается в научных и общественных кругах, в том числе и в Армении. Гармоничное развитие гендерных отношений рассматривается как часть общего процесса демократизации. Гендер, гендерные отношения, гендерная культура присутствуют в современных процессах конструирования общества и общественных отношений В результате социально-экономических и политических изменений, происходящих в мире углубляется неравенство гендерных отношений во всех сферах общественной жизни: политической, психологической, экономической, языковой и т.д. Таким образом, исследование гендерных различий становится еще более актуальным, поскольку гендерное равенство является непременным условием для развития всех сторон общественной жизни. The dissertation explores socio-cultural and linguistic characteristics of gender stereotypes and analyzes gender differences in male and female speech reflected in English humorous discourse. The data for study is English anecdotes. For the purpose of this study more than one thousand English “everyday” anecdotes have been analyzed. The purpose of this study is to identify gender differences in verbal, non-verbal and paraverbal communication in English "everyday" anecdotes. The topicality of the dissertation is related to the fact that especially in recent years, the term "gender" has been widely discussed in Armenia and elsewhere as the harmonious development of gender relations is considered as a part of the overall process of democratization. Gender, gender relations, gender culture are present in contemporary processes of constructing society and social relations. Because of the socio-economic and political changes occurring in the world the inequality of gender relations deepens in all spheres of public life: political, psychological, economic, linguistic, etc. Thus, the study of gender differences is becoming increasingly important because gender equality is a precondition for the development of all aspects of social life. The scientific novelty of the research consists in conducting linguistic research at the intersection of three disciplines: socio-cultural, structural and gender linguistics. The novelty of the work lies in the study of gender differences in verbal, non-verbal and paraverbal communication in English humorous discourse. Gender differences have also been studied with regards to the emotive features in English anecdotes.

    Item Type: Thesis (Doctor of Sciences)
    Additional Information: Гендерный аспект английского юмористического дискурса (языковые и социокультурные проявления). Gender Aspect of English Humorous Discourse (linguistic and socio-cultural manifestations).
    Uncontrolled Keywords: Князян Анна Тариеловна, Knyazyan Anna Т.
    Subjects: Linguistics
    Divisions: UNSPECIFIED
    Depositing User: NLA Circ. Dpt.
    Date Deposited: 26 Apr 2017 17:04
    Last Modified: 27 Apr 2017 11:42
    URI: http://etd.asj-oa.am/id/eprint/4559

    Actions (login required)

    View Item