Հայաստանի ատենախոսությունների բաց մատչելիության պահոց = Open Access Repository of the Armenian Electronic Theses and Dissertations (Armenian ETD-OA) = Репозиторий диссертаций Армении открытого доступа

Հեռուստատեսությունը և դեռահասի արժեհամակարգային փոխակերպումները (ՀՀ հեռուստաընկերությունների օրինակով 2010-2015թթ.)

Անաստասյան, Աիդա Անաստասի (2016) Հեռուստատեսությունը և դեռահասի արժեհամակարգային փոխակերպումները (ՀՀ հեռուստաընկերությունների օրինակով 2010-2015թթ.). PhD thesis, ԵՊՀ.

[img]
Preview
PDF (Abstract)
Available under License Creative Commons Attribution.

Download (192Kb) | Preview

    Abstract

    Վերջին տասնամյակներին հանրային տարբեր շրջանակներում ամենաքննարկվող թեմաներից մեկը հայկական ավանդական արժեքների փոխակերպումներն են: Հասարակությունն ավելի անհամասեռ է դառնում, իսկ տարբերու¬թյուններն ի հայտ են գալիս առաջին հերթին դեռահասների և երիտասարդների շրջանում: Այս մասին շատ են խոսում և' լրատվամիջոցներում, և' հանրային տարբեր շրջանակներում: ԶԸՄ-ները և հատկապես հեռուստատեսությունն այս տեսակետից ամենից հաճախ քննադատվում են՝ ազգայինին անհարիր արժեքներ քարոզելու մեղադրանքով: ԶԸՄ-ներն էլ կարծես դժվարանում են հստակորեն ձևակերպել իրենց առջև ծառացած տեղեկատվական մարտահրավերները: Հաճախ այնպիսի տպավորություն է ստեղծվում, որ ինքնակարգավորվող հեռուստաշուկան եթերային քաղաքականություն է վարում առավելապես տարերային կերպով' առանց հստակ մարտավարությունների: Որպես գլխավոր կողմնորոշիչ' հանդես է գալիս մրցակցությունը լսարան նվաճելու համար, և այդ պայքարում առավել հաճախ անտեսվում են հեռուստատեսության արտադրանքի գործառութային, արժեքային կողմերը: Խնդրի գիտական քննության համար, սակայն, հարկ է հստակեցնել արժեքներ, արժեքային փոխակերպումներ, դեռահասի արժեհամակարգ եզրույթները: Սույն ատենախոսությունը նվիրված է այս և այլ կարևոր հարցերի քննությանը: Արժեքային փոփոխությունների խնդիրն այսօր արդիական է բոլոր հասարակությունների համար և տարբեր երկրներում ընդհանրական միտումների տեղայնացված քննության տեղիք է տալիս: Տեսաբանների պնդմամբ' հեռուստատեսությունը բացառիկ հատկություն ունի' որպես «մշակույթի հաղորդակցային ենթահամակարգի ժամանակակից մանկավարժության կարևորագույն խնդիրներից մեկը համարվում է դեռահասների դաստիարակության գործում ԶԸՄ- ների ներգրավումը: Ընդունվում են միջազգային իրավական ակտեր, որոնք հստակեցնում են դրանք ընդունած երկրների պարտավորությունները' ուղղված ԶԸՄ-ների գործունեության սահմանափակմանը' երեխաների առողջության պահպանման և բնականոն հոգեմտավոր զարգացման նպատակով: Диссертация относится к возможным последствиям армянских телеканалов на ценности подростков.Тема влияния телевидения актуальна во всем мире. Одной из главных задач современной педагогики является участие СМИ в воспитании подростков. Принимаются международные юридические акты, которые проясняют обязательства государств, принявших их с целью ограничения деятельности СМИ, поддержания здоровья детей и духовного развития. В Армении важность этой проблемы становиться более очевидной, когда имеем в виду развитие в последние два десятилетия: социальные изменения, перспективы глобализирующегося мира, бурное технологическое развитие и другие. Главной научной трудовой новизной является разобщенное и углубленное исследование телевизионных журналистских и нежурналистических программ с точки зрения воздействия на систему ценностей подростков. Исследование может предоставить материалы для изучения средств коммуникаций, изучения культуры, социологии, педагогики и других областей науки. Положения диссертации могут быть полезными также и для практической журналистики. Диссертация состоит из введения, трех глав, «Функции телевидения и система ценностей подростка», «Журналистское телепроизводство и система ценностей подростка» и «Нежурналистское телепроизводство и система ценностей подростка», выводов, списка используемых первоисточников и литературы и приложения. В введении представлены актуальность темы диссертации, ее цели и задачи, новизна результатов, практическое значение, разработка, теоретические и методологические основы, структура работы и другие. В первой главе работы, «Функции телевидения и система ценностей подростка», задачи, связанные с системой ценностей подростка прежде исследуются в их соотношении с функциями телевидения. С помощью определенной последовательности подразделов делается попытка акцентировать внимание также на логику последовательности задач, телевидение , имеющее достаточное самоотражение, должно сознательно составить свою программу передач, прежде принимая во внимание их функциональную сторону. В этой главе подчеркиваются социально-психологические черты подростка, с помощью которых становиться возможным тщательное исследование возможного влияния телевидения на подростка. Изучаются отношения телеэфира и его общественного контекста. «Невиновен» ли экран с точки зрения передачи смыслов, следовательно, «уместно» ли часто озвучиваемое оправдание телекомпаний, или же они просто отражают то, что есть ? Кратко дается ответ на эти вопросы , в то же время уточняя некоторые практические механизмы влияния телевидения. The dissertation refers to possible affects of the policy of Armenian TV channels on the values of teenagers. The topic of influence of TV is world widely actual. One of the most important issues of modern pedagogy considers being the involvement of the media in educating teenagers. International legal acts are adopted, which clarifies the obligations of countries, aimed at restricting media activities, with the aim of preserving the natural and spiritual development of children's health. The importance of the problem becomes more obvious in Armenia, when we consider the developments of the past two decades, which are social changes, globalized world perspectives, impetuous technological development, and so on. The scientific novelty of dissertation is the separate and thorough examination of journalistic and non-journalistic TV programs from the view point of the influence on values of teenager. The research may provide material for media studies, cultural studies, sociology, pedagogy and other scientific spheres. The dissertation may be useful for practical journalism as well. The dissertation consists of introduction, three chapters, “ The functions of TV and values of teenager” (consists of three sections), “Journalistic TV producs and values of teenager”(consists of three sections ), “ Non-journalistic TV producs and values of teenager” ( consists of four sections ), conclusions ,bibliography and appendix. The introduction describes the actuality of the topic, the review of scientific references, research object, goals and issues, the novelty of results, the practical meaning, and the methodological and theoretical foundations. In the first chapter of the work, “Functions of Television and Values of the Teenager,” the problems with values of the teenagers are first of all examined with the functions of the TV and its relation. With the certain sequence of subchapters, an attempt is done, to highlight the logic sequence of the problems, that the TV, which has enough sufficiency of self-reflection, should consciously organize its intercommunication, taking into consideration functional aspects. In this chapter it is outlined the social-psychological characteristics of teenagers, only with the knowledge of it would be possible the detailed examination of the possible effects of television on the teenagers. It is exploring the relationship between TV and its social context. Is the monitor "Innocent" in terms of whether it transmits meanings, therefore it is appropriate frequently heard excuses of the TV, that they simply reflect what it is. In short these questions are answered at the same time clarifying some practical mechanisms influenced by the TV.

    Item Type: Thesis (PhD)
    Additional Information: Телевидение и преобразования ценностей подростков (по примеру общественного телевидения РА в 2010-2015 годах). TV and the change of values of teenager (the example of RA TV. during 2010-2015 years)
    Uncontrolled Keywords: Анастасян Аида Анастасовна, Anastasyan Aida
    Subjects: Literature
    Divisions: UNSPECIFIED
    Depositing User: NLA Circ. Dpt.
    Date Deposited: 03 May 2017 13:22
    Last Modified: 03 May 2017 14:19
    URI: http://etd.asj-oa.am/id/eprint/4575

    Actions (login required)

    View Item