Հայաստանի ատենախոսությունների բաց մատչելիության պահոց = Open Access Repository of the Armenian Electronic Theses and Dissertations (Armenian ETD-OA) = Репозиторий диссертаций Армении открытого доступа

Ճարտարապետաշինարարական կրթության որակի կառավարման բարելավման ուղիները

Իվանյան, Գոհար Անաստասի (2014) Ճարտարապետաշինարարական կրթության որակի կառավարման բարելավման ուղիները. PhD thesis, ԵՊՀ.

[img]
Preview
PDF (Abstract)
Available under License Creative Commons Attribution.

Download (786Kb) | Preview

    Abstract

    Այսօր, երբ Հայաստանի Հանրապետությունում ավարտվում է կրթության ոլորտի բարեփոխումների առաջին փուլը, հարց է առաջանում, թե որքանո վ են արդյունավետ եղել կատարված փոփոխությունները, ունի արդյոք Հայաստանի կրթական համակարգը Բոլոնիայի գործընթացին ինտեգրվելու և բարեփոխումներ իրականացնելու անհրաժեշտ ռեսուրս, ինչ քայլեր ունենք ձեռնարկելու առաջիկայում: Սրանք հարցեր են, որոնց պատասխանը պետք է տրվի ամենամոտ ապագայում: Նշված վերափոխումների գործում մեծ են կրթության, և, մասնավորապես, ճարտարապետաշինարարական մասնագետների կրթության որակի բարելավման ուղիների դերը, ինչով և պայմանավորված է ատենախոսության թեմայի արդիականությունը: Ատենախոսության նպատակն է բարձրագույն կրթության եվրոպական փորձի ուսումնասիրության հիման վրա մշակել և հանձնարարականներ առաջարկել ճարտարապետաշինարարական մասնագետների կրթության որակի բարելավման կազմակերպական ուղիների վերաբերյալ: Նախանշված նպատակին հասնելու համար աշխատանքում առաջադրվել և լուծվել են հետևյալ հիմնական խնդիրները. ներկայացնել տեխնիկական համալսարաններում «կրթական համակարգի ծառայությունների որակ» հասկացության և դրա գնահատման հիմնական մոտեցումները, վերլուծել որակի գնահատման միջազգային փորձը և բացահայտել ՀՀ տեխնիկական համալսարաններում որակի ապահովման հիմնախնդիրները, ներկայացնել ճարտարապետաշինարարական բուհերում հավատարմագրման նախապատրաստման հիմնախնդիրները, բացահայտել ամբիոնների դերը ինժեներաշինարարական կրթության կայուն զարգացման գործում, ներկայացնել որակի ներքին և արտաքին ապահովման գնահատման և աուդիտի հնարավորությունները, ներկայացնել ՀՀ կրթության որակավորումների ազգային շրջանակի վեցերորդ մակարդակի ներդրման առանձնահատկությունները ճարտարապետաշինարարական մասնագիտությունների համար: Հետազոտության օբյեկտը ՀՀ տեխնիկական բարձրագույն ուսումնական հաստատություններն են, մասնավորապես Ճարտարապետության և շինարարության Հայաստանի ազգային համալսարանը (այսուհետ Համալսարան), իսկ ուսումնասիրության առարկան' կրեդիտային համակարգի ներդրմամբ պայմանավորված կրթության որակի ապահովման առկա հիմնախնդիրների լուծումների կառավարումը: Առաջադրված նպատակին հասնելու և ձևավորված խնդիրները լուծելու համար տեսական հիմք են հանդիսացել տնտեսագիտության դասական և ժամանակակից տեսությունների հիմնադրույթները, հայեցակարգերը, մոդելները, մեթոդները, Բոլոնիայի հռչակագրով սահմանված սկզբունքները և դրանից բխող գործընթացով' բարձրագույն կրթության ոլորտում իրականացվող բարեփոխումները, հայերենական և արտերկրի հետազոտողների կողմից բուհերի կառավարման ուղղությամբ կատարված հետազոտությունները: Диссертация посвящена управлению решений существующих проблем в обеспечении качества образования, обусловленных внедрением кредитной системы. Основная цель диссертации - основываясь на изучении опыта европейского высшего образования, разработать и представить рекомендации по организации путей улучшения качества для архитектурно-строительного образования. Научная новизна диссертации: Разработана модель для пересмотра учебных программ архитектурно-строительных специальностей, применение которой позволит на основании общих принципов Болонского процесса, и в систематическом порядке, провести реформы учебных программ в высшем учебном заведении. Выявлены основные направления по повышению качества образования, в частности, проблемы самоанализа институциональной возможности, а также обоснована необходимость в глобализации архитектурно-строительных специальностей. Разработаны особенности системы оценок в выпускных работах для архитектурных специальностей, которые дают возможность во время оценки работы учитывать не только навыки защиты, но и исполнительские показатели работы. Портфолио было рассмотрено в качестве стимула образования, особенно для специальностей архитектуры и дизайна. The thesis is devoted to the problem solutions management in ensuring quality evoked by introduction of credit system. Main goal and objectives of the thesis. The main goal of the thesis is to develop recommendations for architecture and construction professionals to improve the organizational ways of education quality based on the experience of European higher education system. Scientific novelties of the thesis are: For architecture and construction professions a revising model of educational programs is developed, which will allow implementing reforms in the University in a coordinated manner and based on the general principles of the Bologna process. The main trends of improving the quality of education are revealed, particularly the main problems of self assessment of institutional capacity, as well as is confirmed the consolidation of architecture and construction professions. For architecture professions the peculiarities of final paper assessment system are developed, which will allow considering not only the skills of defending the paper, but performing indicators as well.

    Item Type: Thesis (PhD)
    Additional Information: Пути повышения качества архитектурно-строительного образования. The ways of improving quality government of architectur and construction education.
    Uncontrolled Keywords: Иванян Гоар Анастасовна, Ivanyan Gohar Anastas
    Subjects: Economy
    Divisions: UNSPECIFIED
    Depositing User: NLA Circ. Dpt.
    Date Deposited: 04 May 2017 12:39
    Last Modified: 05 May 2017 15:20
    URI: http://etd.asj-oa.am/id/eprint/4599

    Actions (login required)

    View Item