Հայաստանի ատենախոսությունների բաց մատչելիության պահոց = Open Access Repository of the Armenian Electronic Theses and Dissertations (Armenian ETD-OA) = Репозиторий диссертаций Армении открытого доступа

Սպառողների հավատարմության բարձրացման հիմնախնդիրները Հայաստանի Հանրապետությունում

Սարգսյան, Արամ Աշոտի (2015) Սպառողների հավատարմության բարձրացման հիմնախնդիրները Հայաստանի Հանրապետությունում. PhD thesis, ԵՊՀ.

[img]
Preview
PDF (Abstract)
Available under License Creative Commons Attribution.

Download (266Kb) | Preview

    Abstract

    Մասնագիտական Լ գործնական շրջանակներում մշտապես քննարկվում է այն խնդիրը, որ ընկերություններն այսօր շարունակաբար բախվում են սրվող մրցակցության մարտահրավերին, ինչը ընկերությունների մոտ առաջ է բերում վաճառքների ծավալների, եթե ոչ ավելացման, ապա գոնե պահպանման մարտահրավեր: Ուստի, ներկայիս մրցակցության պայմաններում գործող ընկերությունների համար արդարացի է ասել, որ առաջնահերթ խնդիր է սպառողների պահպանման կամ որ նույն է' սպառողնորի հավատարմության բարձրացման արդյունավետ ուղիների բացահայտումը: Հայրենական շուկայում այս հիմնախնդիրն էլ ավելի սուր է դրված, ինչը առաջին հերթին պայմանավորված է սպառողի հավատարմության հիմնախնդրի բնագավառում հայրենական տեսական աշխատանքների բացակայությամբ: Սպառողների հավատարմության գնահատակնների կարելի է հանդիպել հիմնականում առանձին շուկայական հետազոտություններում, այն էլ հպանցիկ ձևով: Ինչ վերաբերում է հայրենական բիզնեսին, ապա կարելի է ասել, որ հավատարմության խնդիրը կրկին անտեսված է: Ճիշտ է, տեղական գործարարները, հատկապես մանրածախ առևտրի մանսակիցները, սկսում են գիտակցել իրացման խթանման կարճաժամեկտ միջոցառումների անհեռանկարային լինելը, Լ շատ ընկերություններ արդեն կիրառում են հավատարմության ծրագրեր, սակայն վերջիններս առաջին հերթին դիտարկվում են որպես խաչաձև վաճառքների բարձրացման գործիք: Տեղական գործարարների գերակշիռ մասի մոտ գերիշխում է նոր հաճախորդների ներգրավման գերակայության փիլիսոփայությունը: Հետևաբար, պետք է ընդգծել, որ, եթե հայրենական բիզնեսը ձգտում է բարձրացնել սեփական մրցունակությունը տեղական Լ միջազգային շուկաներում, ապա ներկայիս շուկայական իրողության պայմաններում դա անհնար է առանց սպառողների հավատարմության բարձրացման հիմնախնդրի կարևորության գիտակցման, ինչպես նաԼ դրան ուղղված երկարաժամկետ մարքեթինգային ռազմավարությունների Լ ծրագրերի մշակման ու կիրառության: Վերը շարադրված խնդիրների լուծման անհրաժեշտությամբ էլ պայմանավորվել է ատենախոսության թեմայի ընտրությունն ու արդիականությունը: В профессиональных и деловых кругах постоянно обсуждается вопрос о том, что в настоящее время компании все время сталкиваются с проблемой усиленной конкуренции, которая ставит их перед вызовом: если не увеличить, то хотя бы сохранить объем продаж. Поэтому вполне справедливо отметить, что первоначальной задачей для компаний действующих в условиях настоящей конкуренции является сохранение потребительской лояльности, что возможно средством открытия эффективных путей повышения лояльности потребителей. На национальном рынке данная проблема выступает в более заостренном виде, что в первую очередь обусловлено почти полным отсутствием теоретических работ по теме потребительской лояльности. Оценки потребительской лояльности в основном даются в отдельных рыночных исследованиях, и то крайне поверхностным образом. Что касается отечественного бизнеса, то здесь вопрос лояльности также игнорируется. Правда, с одной стороны местные предприниматели, особенно участники розничной торговли, начинают осознавать не перспективность краткосрочных мероприятий по стимулированию сбыта, и многие компании уже применяют программы лояльности, но последние в первую очередь рассматриваются как инструменты повышения кросс-продаж. У большинства местных предпринимателей царит философия приоритетности привлечения новых клиентов. Следовательно, стоит подчеркнуть, что если национальные предприниматели стремятся к повышению собственной конкурентоспособности на местном и международном рынках, то должны учесть, что в условиях нынешней реальности рыночных обстоятельств это невозможно без ясного осознания важности проблемы повышения лояльности потребителей, а также разработки и применения служащих этой цели долгосрочных маркетинговых стратегий и программ. Необходимостью решения вышеперечисленных проблем и обусловлены выбор и актуальность темы данной диссертационной работы. Цель диссертации - определить главные движущие силы лежащие в основе формирования лояльности потребителей, а также с помощью последних выявить эффективные практические способы повышения лояльности. Объектом исследования является поведение потребителей РА с точки зрения лояльности к брендам, а предмет исследования – изучение путей увелечения в таком поведении возможностей многократных покупок одного и того же бренда. Professional and business community constantly discusses the issue of increased competition companies are presently faced with, which results in the challenge of, if not raising, at least maintaining the level of sales. Therefore, it is to be noted that in the context of current competition the primary objective of each company should be to maintain customer loyalty, which is, in fact, possible through revealing efficient ways of increasing the loyalty of customers. The given issue seems to be more highlighted in the national market, which first of all is to be accounted for by lack of theoretical literature on customer loyalty. Customer loyalty is generally evaluated in separate market surveys, such kind of evaluation being implemented rather superficially. As for the national business, here the problem of customer loyalty is not given its due weight either. On the other hand, local businessmen, especially those involved in retail trade, are beginning to realize how unpromising short-term sales promotions are, and many companies are already implementing loyalty programmes; however, the latter are primarily viewed as instrument for increasing cross-sales, and the dominant ideology of the majority of local businesses is that of attracting new customers. Thus, it should be underlined that if local businesses are to increase their competitiveness in the national as well as international markets, they should take into consideration the fact that in the context of current market conditions such an undertaking would be practically impossible without the issue of increasing customer loyalty being attached due significance to as well as long-term marketing strategies and programmes being elaborated and implemented for that purpose. The choice and the relevance of the theme of the dissertation is conditioned by the necessity to resolve the above-mentioned issues. The goal of the dissertation paper is to reveal the key factors underlying the formation of customer loyalty as well as to find by means of the latter efficient and practical ways of increasing loyalty. The object of the research is the customer behaviour through which customer loyalty to brands in RA is manifested as well as the ways to increase opportunities for multiple purchases of the same brand.

    Item Type: Thesis (PhD)
    Additional Information: Проблемы повышения лояльности потребителей в Республике Армения. Key issues of increasing customer loyalty in the Republic of Armenia.
    Uncontrolled Keywords: Саргсян Арам Ашотович, Sargsyan Aram
    Subjects: Economy
    Divisions: UNSPECIFIED
    Depositing User: NLA Circ. Dpt.
    Date Deposited: 04 May 2017 13:17
    Last Modified: 04 May 2017 13:17
    URI: http://etd.asj-oa.am/id/eprint/4602

    Actions (login required)

    View Item