Հայաստանի ատենախոսությունների բաց մատչելիության պահոց = Open Access Repository of the Armenian Electronic Theses and Dissertations (Armenian ETD-OA) = Репозиторий диссертаций Армении открытого доступа

Գովազդը հեռուստաեթերում. միզազգային փորձը և հայաստանյան իրականությունը (2010-2016 թթ.)

Յանիկյան, Յանա Վահանի (2017) Գովազդը հեռուստաեթերում. միզազգային փորձը և հայաստանյան իրականությունը (2010-2016 թթ.). PhD thesis, ԵՊՀ.

[img]
Preview
PDF (Abstract)
Available under License Creative Commons Attribution.

Download (160Kb) | Preview

    Abstract

    Ատենախոսությունը նվիրված է Հայաստանի Հանրապետության հեռուստատեսային ոլորտում գովազդային քաղաքականության ձևավորման և գործունեության ուսումնասիրմանը: Հեռուստաեթերի ծավալային կարողությունները ամբողջ աշխարհում բնական պաշարների պես սահմանափակ են ու սակավ: Այդ պատճառով վերջիններիս մատուցումն այնպես է կազմակերպվում, որ հանրության համար այն լինի առավել մատչելի, նպատակային և օգտակար: Սույն ատենախոսության մեջ քննվել են հեռուստալսարանի պահանջմունքների բավարարման մի շարք դրսևորումներ և մոտեցումներ: Մանրակրկիտ ուսումնասիրվել են գովազդի միջոցով տեղեկատվության փոխանցման առանձնահատկությունները: Վերջինս ոչ միայն դիտարկվել է լրատվական բնույթի տեղեկատվության փոխանցման, այլև այլ բնույթի և ուղղվածության հաղորդաշարերի և ծրագրերի տեսանկյունից: Ատենախոսության մեջ ներկայացված են հեռուստաընկերությունների և գովազդատուների գովազդային քաղաքականության այնպիսի դրսևորումներ, որոնց շնոր¬հիվ հնարավոր է դառնում բավարարել հեռուստալսարանի տեղեկատվական, գովազդային, երաժշտական, գեղագիտական և այլ պահանջմունքները: Հեռուստաեթերի հնարավորություններն արդյունավետ և նպատակային օգտագործելու համար պահանջվում են դրանց մատուցման այնպիսի ձևեր ու մոտեցումներ, որոնք թույլ են տալիս կիրառել ավելի ազդեցիկ և հասցեական ձևաչափեր: Թեմայի ընտրության արդիականությունը և գործնական նշանակությունը պայմանավորված են հեռուստատեսային ոլորտում գովազդային գործունեության գործառութային աճով: Լինելով հեռուստաընկերությունների տնտեսական գործունեությունն իրականացնող հիմնական գործոն' այն ապահովում է հեռուստատեսային ծրագրավորման բնականոն ընթացքը: Ուսումնասիրվող նյութի ամբողջական պատկերը համակողմանի քննության ենթարկելու նպատակով ներկայացվել են Հայաստանի հեռուստաեթերում գովազդային քաղաքականության ձևավորման և գործունեության առանձնահատկությունները, ինչպես նաև ուսումնասիրման մոտեցումները, դրանց մեթոդաբանությունը: Ամբողջական, մանրակրկիտ ուսումնասիրման ու վերլուծության կարիք ունեն այս ոլորտում տեղի ունեցող փոփոխությունները և զարգացումները: Ատենա-խոսության թեման հնարավորություն է տալիս գիտաքննորեն անդրադառնալու հայաստանյան հեռուստաոլորտում գովազդի տեղին և դերին, ուսումնասիրելու վերջին տարիների զարգացման հիմնական շրջափուլերն ու միտումները: Հիմք ընդունելով հայ և օտարազգի գիտնականների կատարած ուսումնասիրությունները փորձել ենք գիտականորեն արժևորել ՀՀ գովազդային ոլորտն ու հետազոտել այն: Ատենախոսության հետազոտության առարկան Հայաստանի հեռուստատեսային ոլորտը, հեռուստաընկերությունների գովազդային գործունեությանն առնչվող իրողություններն ու զարգացումներն են: Հաշվի առնելով ընտրված թեմայի գիտագործնական նշանակությունը և դրա մշակվածության աստիճանը' հետազոտության նպատակն է գիտաքննորեն վերլուծել և ներկայացնել Հայաստանում հեռուստատեսային գովազդային քաղաքականության իրականացման և զարգացման ամբողջ գործընթացն ու արդի միտումները, ինչպես նաև այդ գործընթացի բոլոր բաղադրատարրերի առանձնահատկությունները: В диссертации представлены такие проявления рекламной политики телекомпаний и рекламодателей, с помощью которых становится возможным удовлетворить информационные, музыкальные, эстетические и рекламные потребности аудитории, учитывая потребительские требования и возможности. Актуальность и практическая значимость выбора темы связана с коренными изменениями механизмов рекламной политики телевидения Армении за последние годы. Изменениям подверглись не только рабочие механизмы, но и важнейшие элементы процесса планирования, виды и методы размещения рекламы. Научная новизна диссертации заключается в том, что в первый раз детально рас¬смотрены все элементы телевизионного рекламного сектора и с теоретической и с практической позиций, сделан анализ их взаимодействия и взаимовлияния, а также рассмотрены основные проблемы телевизионного рынка, пути их решения и перспективы развития всего сектора. Объект исследования диссертации–это телевизионная сфера Армении, предмет исследования-механизмы изменения рекламной политики телеканалов и основные тенденции развития отрасли. Диссертация состоит из введения, двух глав, заключений, предложений, списка литературы и приложения. В введении представлены актуальность и практическая значимость выбора темы, научная новизна и разработанность темы, объект и предмет исследования, основные задачи диссертации, методы исследования, научная достоверность диссертации, а также внедрение результатов. В первой главе представлены особенности телевизионной рекламной политики и принципы программирования. Также рассмотрено их взаимодействие в зависимости от влияния факторов внешней среды. В первом параграфе рассмотрены основные принципы введения программной политики телеканалов, параллельное и взаимоисключающее развитие телевизионной рекламной политики и программирования. Во втором параграфе рассмотрены основные виды телевизионной рекламы: социальная, политическая, самореклама и коммерческая реклама. Также в этом параграфе рассмотрены традиционные и альтернативные виды размещения телевизионной рекламы и представлен их сравнительный анализ для выявления основных видов размещения востребованной рекламы и с позиции рекламодателя и аудитории. В третьем параграфе представлены основные особенности современной рекламной политики и их влияние на отрасль в целом. Детально рассмотрен каждый отдельный элемент данной системы. Во второй главе представлены основные тенденции и перспективы развития телевизионной рекламной сферы в Армении. Представлена динамика развития отдельных элементов данной сферы.

    Item Type: Thesis (PhD)
    Additional Information: Реклама на телевидении: международный опыт и армянская реальность (2010- 2016 гг.). Advertising on television: international experience and Armenian reality (2010-2016).
    Uncontrolled Keywords: Яникян Яна Вагановна, Yanikyan Yna
    Subjects: Literature
    Divisions: UNSPECIFIED
    Depositing User: NLA Circ. Dpt.
    Date Deposited: 21 May 2017 14:13
    Last Modified: 22 May 2017 10:09
    URI: http://etd.asj-oa.am/id/eprint/4715

    Actions (login required)

    View Item