Հայաստանի ատենախոսությունների բաց մատչելիության պահոց = Open Access Repository of the Armenian Electronic Theses and Dissertations (Armenian ETD-OA) = Репозиторий диссертаций Армении открытого доступа

Իրավաբանական մանկավարժության հայեցակարգային հիմքերը

Բրուտյան, Վաչիկ Արամայիսի (2017) Իրավաբանական մանկավարժության հայեցակարգային հիմքերը. Doctor of Sciences thesis, ԵՊՀ.

[img]
Preview
PDF (Abstract)
Available under License Creative Commons Attribution.

Download (321Kb) | Preview

    Abstract

    Հայաստանյան իրականության մեջ իրավական ոլորտի կայացման խնդիրն այսօր ձեռք է բերել գերակա նշանակություն: Օրենքի վրա հիմնված քաղաքացիական հասարակության ստեղծումը հանդես է գալիս որպես այդ հասարակության բոլոր առողջ ուժերի ընդհանրական խնդիր, որի լուծումը հնարավոր է միայն առկա հնարավորությունների լիարժեք օգտագործման պարագայում: Դրանցից մեկը, ընդսմին՝ ոչ նվազ կարևորը, կապված է գիտության ընձեռած հնարավորությունների լիարժեք օգտագործման հետ: Մանկավարժությունը գիտություն է, որն օգնում է մարդկանց քաղաքակրթորեն զարգացած մանկավարժական հատկություններ ձեռք բերելու գործում: Իրավաբանական մանկավարժությունը մանկավարժության այն ոլորտն է, որը լուծում է այդ խնդիրը՝ վերջինս համակցելով իրավապահ մարմինների գործունեության հետ: Իրավաբանական մանկավարժության հիմնական նպատակը այդ խնդրի լուծումն ապահովող նոր և հավաստի գիտելիքների ստեղծումն է: Իսկ այդպիսի գիտելիքների կիրառման ուղիների և միջոցների մշակումը, պրակտիկայի կարիքներին անհրաժեշտ ձևերի, մեթոդների և աշխատանքի տեխնոլոգիաների համապատասխան մակարդակին դրանք հասցնելը հանդիսանում են իրավաբանական մանկավարժության գործառույթներ: Օրինականության և իրավակարգի ամրապնդումը, հանցագործությունների դեմ պայքարն ամբողջ հասարակության խնդիրն է. այն լուծելու ճանապարհին առաջացած խոչընդոտները պայմանավորված են գործնականում բոլոր ոլորտների (տնտեսական, մշակութային, բարոյական, պետական կառավարման և այլ) անկատարությամբ: Երկար ժամանակ օրինականության և իրավակարգի ամրապնդումը համարվել է զուտ իրավագետների խնդիր: Որքան ավելի ենք մոտենում նոր ժամանակներին, որքան մեծ է իրավական խնդիրների լուծման փորձը, այնքան ավելի է ամրապնդվում այն համոզումը, որ իրավական պետության և քաղաքացիական հասարակության ստեղծումը համալիր գիտական և գործնական հիմնախնդիր է: Օրինականության և իրավակարգի ամրապնդման խնդրի լուծման գործընթացին միացել են նաև այլ մասնագետներ: Ստեղծվել են գիտության սահմանային ոլորտներ՝ իրավունքի փիլիսոփայություն, իրավունքի սոցիոլոգիա, իրավապահ ոլորտի կառավարման տեսություն, իրավաբանական հոգեբանություն, դատական հոգեբուժություն և այլն: Սակայն այնպիսի բազմոլորտ գիտություն, ինչպիսին մանկավարժությունն է, որն ունի իր հետաքրքրություններն ու մեծ հնարավորություններն իրավական ոլորտում, դեռևս քիչ է օգտագործվում ժամանակակից մարտահրավերներին դիմակայելու համար: Արդի հասարակությունում կտրուկ մեծացել և շարունակում է մեծանալ օրինականության և իրավակարգի ամրապնդման մանկավարժական հիմնախնդիրների լուծման նշանակությունը իրավաբանական մանկավարժության՝ իբրև կիրառական գիտության հնարավորությունների օգտագործմամբ: Իրավական պետության էության, նրա մարդասիրական և ժողովրդավարական նշանակության ժամանակակից ընկալումների համաձայն՝ իրավապահ մարմինների և աշխատակիցների գործունեությունը պետք է կատարելագործվի: Время диктует необходимость реформ в использовании педагогических возможностей в юридической сфере. Необходимо целостное осознание отдельных исследований, выявление специфических особенностей изучения закономерностей реальности, разработка равноценных парадигм, методологии, теории, способных повысить уровень педагогических разработок. В РА на данном историческом этапе создания гуманистического, демократического, гражданского, правового общества, когда социальная справедливость, жизнь, права, достоинство личности каждого человека должны стать высшими ценностями, резко возросла ответственность юридической педагогики: для последнего открылись новые возможности развития и широкая арена для научных изысканий с целью обеспечения безопасности и свободы в жизни каждого гражданина. Разработать концептуальные основы юридической педагогики, возникшей на стыке юридических и педагогических дисциплин. Изучить философские, антропологические, аксиологические, психологические, юридические и педагогические научные источники, выделить и раскрыть те пред¬посылки, которые являются концептуальным основанием для процесса формирования и становления нового педагогического научного направления - юридической педагогики, определить её цели, задачи и возможности развития в РА. Осуществить теоретическое исследование вопросов права, правопорядка и оценить их с концептуальной позиции в соответствии с юридическо-педагогическими особенностями этих проблем. Изучить, раскрыть и обосновать предмет дисциплины “Юридическая педагогика”, её феноменологию и закономерности. Выделить основные категории юридической педагогики, дать их характеристики, указать на их взаимосвязь. Разработать основы методологии исследования юридической педагогики как науки. Обосновать необходимость особых принципов юридической педагогики, которые способны показать его логико-структурную специфику и гуманную сущность. Теоретически обосновать роль правового воспитания, правовой культуры и правосознания в работе субъекта в профессиональной юридической деятельности. Обосновать необходимость обеспечения деятельности правоохранительных органов РА педагогическими составляющим. Раскрыть взаимосвязь между деятельностью правоохранительных органов и педагогическими проблемами, разработать требования, которые предъявляются к профессионально-педагогической подготовке работников этих органов. Выявить и охарактеризовать основные элементы педагогических систем: цели, задачи, методы, сущность, условия и т.д., осуществляющих образовательный процесс в соответствующих отделениях вузов по юридическим специальностям. Time dictates Pedagogical abilites usage improvement necessity in the legal sphere. It's necessary to realize particular studies completely, reveal special peculiarities of the reality regularities investigation, develop the adequate para¬digm, methodology, theory, which can also improve pedagogical materials development level. In the Republic of Armenia at this humane, democratic, civil, legal society formation historical stage, when social equity, each person's life, right, human dignity must be the highest value, social responsibility of Legal Pedagogy has greatly increased and now there exist new development opportunities and a broad sphere of scientific search for the purpose of each person's safe and free life guaranteeing. The Research goal is to develop the science of Legal Pedagogy conceptual bases araused within the Legal and Pedagogical Sciences. To investigate philosophical, anthropological, estimation, psychological, legal re¬searches, distinguish and reveal all those prerequisites which form a conceptual base in the process of the new Pedagogy branch - Legal Pedagogy origin and accomplishment, define its goal, objectives and development opportunities in the RA. Implement a pedagogical investigation on the law, law and order, law enforcement legal application problems and assess them from, the angles of methodological, conceptual and constructivism approach in accordance with the legal-pedagogical peculiarities of those problems. Investigate, reveal and give reasons for the Legal Pedagogy scientific descipline, its phenomenon and regularities. Distinguish the main categories of Legal Pedagogy, define them, state their mutual relations and interdependence. Develop the research methodological fundamentals of the Legal Pedagogy as a science. Reveal and give reasons for Legal Pedagogy special principles necessity which reveal its logical- structural peculiarity and philanthropical nature. Give reasons for legal education, legal culture and legal consciousness role in the activity of professional legal subjects, develop their components. Give reasons for the necessity to provide the RA law-inforcementagences activity with a pedagogical component. Reveal the mutual relations between the RA law-inforcement agencies activity and pedagogical problems, requirements for the professional -pedagogical preparedness of the labourers of those agences.

    Item Type: Thesis (Doctor of Sciences)
    Additional Information: Концептуальные основы юридической педагогики. Legal pedagogy conceptual bases.
    Uncontrolled Keywords: Брутян Вачик Арамаисович, Brutyan Vachik Aramais
    Subjects: Pedagogy
    Divisions: UNSPECIFIED
    Depositing User: NLA Circ. Dpt.
    Date Deposited: 22 May 2017 10:01
    Last Modified: 22 May 2017 10:01
    URI: http://etd.asj-oa.am/id/eprint/4719

    Actions (login required)

    View Item