Հայաստանի ատենախոսությունների բաց մատչելիության պահոց = Open Access Repository of the Armenian Electronic Theses and Dissertations (Armenian ETD-OA) = Репозиторий диссертаций Армении открытого доступа

Ուսանողի ֆիզիկական դաստիարակության համակարգի ձևավորման և կազմակերպման գիտատեսական հիմքերը բուհում

Գրիգորյան, Արմեն Լևոնի (2017) Ուսանողի ֆիզիկական դաստիարակության համակարգի ձևավորման և կազմակերպման գիտատեսական հիմքերը բուհում. Doctor of Sciences thesis, ԵՊՀ.

[img]
Preview
PDF (Abstract)
Available under License Creative Commons Attribution.

Download (9Mb) | Preview
    [img] PDF (Thesis)
    Available under License Creative Commons Attribution.

    Download (57Mb)

      Abstract

      Ատենախոսական հետազոտության հիմնախնդրի կարևորությունն ու այժմեականությունը որոշվում է բարձրագույն կրթության համակարգի բարեփոխումներով, բուհերի կառավարչական գործընթացների մարդակենտրոնությունը (հումանիզմը), ժողովրդավարությունն ու ինքնուրույնությունն ընդլայնելու քաղաքականությամբ, ինչպես նաև կրթական համակարգին, մասնավորապես բարձրագույն կրթությանը բնորոշ նորարարական տեխնոլոգիաների ներմուծմամբ: Աշխարհի գրեթե բոլոր երկրներում ֆիզիկական դաստիարակությունը' ֆիզիկական կրթության կարևոր և պարտադիր մասն է, որն իրականացվում է ընդհանուր կրթության տարբեր Փուլերում' նախադպրոցական, դպրոցական և համալսարանական: Ֆիզիկական կրթության գործընթացների կառավարման մոտեցումները պայմանավորված են բազում գործոններով, որոնք իրականացնում են տարբեր սոցիալական ինստիտուտներ, այն է' ընտանիքը, կրթական հաստատությունները, սպորտային կազմակերպությունները և ասոցիացիաները, տեղական ինքնակառավարման մարմինները և այլն: Մյուս կողմից' ֆիզիկական կրթության և դաստիարակության կառավարման բուն գործընթացը պայմանավորված է սոցիալ- տնտեսական, էթնոմշակութային և հոգեբանական առանձնահատկություններով: Երկար տարիների ընթացքում բնակչության ֆիզիկական դաստիարակության և առողջության պահպանման քաղաքականությունը բազմաթիվ երկրներում բախվում է ինչպես ընտանիքում, այնպես էլ կրթական հաստատություններում երեխաների ու երիտասարդության կրթության և դաստիարակության համար համապատասխան մեթոդներ ապահովելու հիմնախնդրին: Այսօր, առավել, քան երբևէ, առանձնակի կարևորվում է նաև այն բանի գիտակցումը, որ յուրաքանչյուր երկրի ապագան կապված է երեխաների ու երիտասարդների առողջության հետ, իսկ հասարակության լայն զանգվածների ներգրավվածությունը ֆիզիկական դաստիարակության պարապմունքներին նպաստում է զանգվածային սպորտի զարգացմանը: Հանրահայտ փաստ է նաև, որ ֆիզիկական դաստիարակությունն ու սպորտը, դաստիարակչական մեծ նշանակություն ունենալուց զատ, նպաստում են քաղաքակիրթ և պատասխանատու հասարակության կերտմանը, օժանդակում երիտասարդներին' հնարավորինս զերծ մնալու կամ ձերբազատվելու արդեն իսկ ձևավորված վատ սովորություններից: Անհրաժեշտ է նշել նաև կարևոր կանխադրույթն այն մասին, որ ֆիզիկական դաստիարակությունը համարվում է կրթության կարևոր բաղադրիչը: Защита диссертации состоится 10 марта 2017 г. в. 14.00 на заседании специализированного совета 065 по Педагогике ВАК при Ереванском государственном университете по адресу: 0025, Ереван, ул. Абовяна 52а. Актуальность проблемы диссертационной работы определяется преобразованиями системы высшего образования с внедрением новаторских технологий, а также стратегией расширения самостоятельности и демократичности, антропоцентризма управленческих процессов в современных высших учебных заведениях. Значимость диссертационной работы заключается в том, что в современной образовательной программе единственной динамичной составляющей является программа физического воспитания, которому отводится важная роль в обеспечении здорового образа жизни студентов. Диссертационная работа носила лонгитюдный многоэтапный характер с всесторонним теоретико-методологическим анализом, экспериментальным и эмпирическим разделами. Целью исследования является исследование современных особенностей национальной системы физического воспитания в вузах, разработка и обоснование научно-теоретических основ организации этого процесса. Проанализировать научно-теоретические основы организации процесса физического воспитания в вузах. Разработать и применить в процессе обучения студента научно-обоснованную комплексную программу теоретических и практических занятий физической культуры. Выявить в структуре физического воспитания студента особенности вовлеченности национальных и культурных элементов. Изучить современные формы и состояние организации системы физического воспитания в вузах РА. Определить особенности вовлеченности молодежи в процессах спортивных тренировок и физического воспитания, а также степень их информированности об этих процессах. Экспериментально исследовать факторы, препятствующие занятиям спортом и физической культурой студентов. На основе теоретического и экспериментального исследования процесса физического воспитания студента, а также анализа современных теорий организации разработать многофункциональную модель, основанную на логистических эффективных связях управления физическим воспитанием с целью внедрения в современные высшие учебные заведения. Using a comparative analysis of the basic tendencies of management and organization of the process of physical education in universities of different countries, Identified predictors and historical characteristics of the formation process of physical education in Armenia The peculiarities of physical education and valeology students of different specialties studying in the universities of Yerevan, Developed and experimentally proved in the department of physical education and healthy lifestyle of Russian-Armenian University educational and methodical program based on modern approaches and multi-functional model of logistics connections, Evidence-based organizational and pedagogical conditions of physical education aimed at forming a positive attitude of students towards a healthy lifestyle, as well as the efficiency of the developed system of the organization of physical education aimed at improving the professional and applied training of students, Theoretically developed and implemented substantiated by the example of a university complex and multifunctional system based on efficient logistics links. The theoretical significance of research consists in the introduction of modern analytical and research data within the scope of the methodology and theory of physical education, as well as the history and theory of general pedagogy. We analyze and summarize the specifics of the process and the current state of physical education in the universities of the Republic of Armenia in the context of policies of higher education management. The practical significance of the work consists in the development of educational and methodological training programs of physical education and valeology, in substantiating the need for the organization at a special master's study program. Scientifically proven need for theoretical studies of physical culture and sports, devoted to modern methods and approaches of physical education and sport, aiming at the organization of special seminars, which is the basis for the revision of the professional requirements to the leaders of the process of physical education. At the chair of physical education and valeology substantiated comprehensive program of sports and recreational activities, taking into account the peculiarities of mandatory and voluntary visits to students, as well as issues of health of students.

      Item Type: Thesis (Doctor of Sciences)
      Additional Information: Научно-теоретические основы формирования и организации системы физического воспитания студента в вузе. Scientific-theoretical bases of formation and organization of physical education students in high school.
      Uncontrolled Keywords: Григорян Армен Левонович, Grigoryan Armen
      Subjects: Pedagogy
      Divisions: UNSPECIFIED
      Depositing User: NLA Circ. Dpt.
      Date Deposited: 22 May 2017 10:21
      Last Modified: 09 Nov 2017 15:15
      URI: http://etd.asj-oa.am/id/eprint/4720

      Actions (login required)

      View Item