Հայաստանի ատենախոսությունների բաց մատչելիության պահոց = Open Access Repository of the Armenian Electronic Theses and Dissertations (Armenian ETD-OA) = Репозиторий диссертаций Армении открытого доступа

Գովազդը հեռուստաեթերում. միջազգային փորձը և Հայաստանյան իրականությունը (2010-2016 թթ.)

Յանիկյան, Յանա Վահանի (2017) Գովազդը հեռուստաեթերում. միջազգային փորձը և Հայաստանյան իրականությունը (2010-2016 թթ.). PhD thesis, ԵՊՀ.

[img] PDF (Thesis)
Available under License Creative Commons Attribution.

Download (33Mb)
    [img] PDF (Abstract)
    Available under License Creative Commons Attribution.

    Download (4Mb)

      Abstract

      Ատենախոսությունը նվիրված է Հայաստանի Հանրապետության հեռուստատեսային ոլորտում գովազդային քաղաքականության ձևավորման և գործունեության ուսումնասիրմանը: Հեռուստաեթերի ծավալային կարողությունները ամբողջ աշխարհում բնական պաշարների պես սահմանափակ են ու սակավ։ Այդ պատճառով վերջիններիս մատուցումն այնպես է կազմակերպվում, որ հանրության համար այն լինի առավել մատչելի, նպատակային և օգտակար։ Սույն ատենախոսության մեջ քննվել են հեռուստալսարանի պահանջմունքների բավարարման մի շարք դրսևորումներ և մոտեցումներ: Մանրակրկիտ ուսումնասիրվել են գովազդի միջոցով տեղեկատվության փոխանցման առանձնահատկությունները։ Վերջինս ոչ միայն դիտարկվել է լրատվական բնույթի տեղեկատվության փոխանցման, այլև այլ բնույթի և ուղղվածության հաղորդաշարերի և ծրագրերի տեսանկյունից: Ատենախոսության մեջ ներկայացված են հեռուստաընկերությունների և գովազդատուների գովազդային քաղաքականության այնպիսի դրսևորումներ, որոնց շնորհիվ հնարավոր է դառնում բավարարել հեռուստալսարանի տեղեկատվական, գովազդային, երաժշտական, գեղագիտական և այլ պահանջմունքները։ Հեռուստաեթերի հնարավորություններն արդյունավետ և նպատակային օգտագործելու համար պահանջվում են դրանց մատուցման այնպիսի ձևեր ու մոտեցումներ, որոնք թույլ են տալիս կիրառել ավելի ազդեցիկ և հասցեական ձևաչափեր: Թեմայի ընտրության արդիականությունը և գործնական նշանակությունը պայմանավորված են հեռուստատեսային ոլորտում գովազդային գործունեության գործառութային աճով։ Լինելով հեռուստաընկերությունների տնտեսական գործունեությունն իրականացնող հիմնական գործոն՝ այն ապահովում է հեռուստատեսային ծրագրավորման բնականոն ընթացքը։ Ուսումնասիրվող նյութի ամբողջական պատկերը համակողմանի քննության ենթարկելու նպատակով ներկայացվել են Հայաստանի հեռուստաեթերում գովազդային քաղաքականության ձևավորման և գործունեության առանձնահատկությունները, ինչպես նաև ուսումնասիրման մոտեցումները, դրանց մեթոդաբանությունը։ Ամբողջական, մանրակրկիտ ուսումնասիրման ու վերլուծության կարիք ունեն այս ոլորտում տեղի ունեցող փոփոխությունները և զարգացումները: Ատենախոսության թեման հնարավորություն է տալիս գիտաքննորեն անդրադառնալու հայաստանյան հեռուստաոլորտում գովազդի տեղին և դերին, ուսումնասիրելու վերջին տարիների զարգացման հիմնական շրջափուլերն ու միտումները: В диссертации представлены такие проявления рекламной политики телекомпаний и рекламодателей, с помощью которых становится возможным удовлетворить информационные, музыкальные, эстетические и рекламные потребности аудитории, учитывая потребительские требования и возможности. Актуальность и практическая значимость выбора темы связана с коренными изменениями механизмов рекламной политики телевидения Армении за последние годы. Изменениям подверглись не только рабочие механизмы, но и важнейшие эле-менты процесса планирования, виды и методы размещения рекламы. Научная новизна диссертации заключается в том, что в первый раз детально рассмотрены все элементы телевизионного рекламного сектора и с теоретической и с практической позиций, сделан анализ их взаимодействия и взаимовлияния, а также рассмотрены основные проблемы телевизионного рынка, пути их решения и перспективы развития всего сектора. Объект исследования диссертации это телевизионная сфера Армении, предмет исследования механизмы изменения рекламной политики телеканалов и основные тенденции развития отрасли. Диссертация состоит из введения, двух глав, заключений, предложений, списка литературы и приложения. В введении представлены актуальность и практическая значимость выбора темы, научная новизна и разработанность темы, объект и предмет исследования, основные задачи диссертации, методы исследования, научная достоверность диссертации, а также внедрение результатов. В первой главе представлены особенности телевизионной рекламной политики и принципы программирования. Также рассмотрено их взаимодействие в зависимости от влияния факторов внешней среды. В первом параграфе рассмотрены основные принципы введения программной политики телеканалов, параллельное и взаимоисключающее развитие телевизионной рекламной политики и программирования. Во втором параграфе рассмотрены основные виды телевизионной рекламы: социальная, политическая, самореклама и коммерческая реклама. Также в этом параграфе рассмотрены традиционные и альтернативные виды размещения телевизионной рекламы и представлен их сравнительный анализ для выявления основных видов размещения востребованной рекламы и с позиции рекламодателя и аудитории. В третьем параграфе представлены основные особенности современной реклам-ной политики и их влияние на отрасль в целом. Детально рассмотрен каждый отдельный элемент данной системы. Во второй главе представлены основные тенденции и перспективы развития телевизионной рекламной сферы в Армении. Представлена динамика развития отдельных элементов данной сферы. В первом параграфе представлены основные экономические и социальные факторы развития телевизионной рекламы. Рассмотрены также экономические функции телевизионной рекламы.Во втором параграфе рассмотрены международный опыт введения рекламной политики и армянская реальность, также сделан сравнительный анализ отдельных элементов. Отдельно изучены элементы, применение которых очень актуально в последнее время. В третьем параграфе рассмотрены современные закономерности и проявления телевизионной рекламы. В заключении работы представлен ряд выводов и предложений, которые состав-ляют основу проведенного исследования. The thesis presents such manifestations of advertisers and TV channels advertising policy, which make it possible to satisfy the informational, advertising, musical and aesthetic needs of the audience, taking into account consumer demands and opportunities. The relevance and practical importance of the choice of topics are associated with radical changes in the mechanisms of Armenian television advertising policy in recent years. It affected not only working mechanisms, but also the most important elements of the planning process, types and methods of advertising. The scientific novelty of the thesis lies on the fact that it is the first time that all the elements of television-advertising sector are examined in details both with theoretical and practical positions. We analyzed their interaction and mutual influence, as well as the basic problems of television market, solutions and prospects of development of the entire sector. The object of the dissertation research is a sphere of Armenian TV, the subject - the mechanisms of changes of TV channels advertising policy and major industry trends. The thesis consists of an introduction, two chapters, conclusions, suggestions, list of references and appendices. The introduction presents the relevance and practical importance of the choice of topics, scientific novelty, theme workmanship, object and subject of the research, the main problems of the thesis, research methods, scientific accuracy of the thesis, as well as the implementation of the results. The first chapter introduces the features of the television advertising policy and programming mechanisms. It examines their interaction depending on the influence of environmental factors. In the first paragraph we considered the basic principles of programming policy of channels, parallel and mutual exclusive development of television advertising policy and programming. In the second section we describe the main types of television advertising: social, political, self-promotion and commercial advertising. In this section we also go through traditional and alternative forms of television advertising and present a comparative analysis to identify the main types of popular advertising placement both by the position of the advertiser and the audience. In the third section we present the main features of modern advertising policies and their impact on the industry as a whole. In the second chapter we present the main trends and prospects of development of television advertising sector in Armenia. In the first section we present the main economic and social factors for the development of television advertising. In the second section we consider the introduction of international experience in the advertising policy and the Armenian reality, also make a comparative analysis of the selected elements. In the third section we consider the modern patterns and manifestations of television advertising. In conclusion we consider the main theses, which are the basic part of our research.

      Item Type: Thesis (PhD)
      Additional Information: Реклама на телевидении: международный опыт и Армянская реальность (2010- 2016 гг.). Advertising on television: international experience and Armenian reality (2010-2016).
      Uncontrolled Keywords: Яникян Яна Вагановна, Yanikyan Yana
      Subjects: Literature
      Divisions: UNSPECIFIED
      Depositing User: NLA Circ. Dpt.
      Date Deposited: 01 Sep 2017 12:13
      Last Modified: 06 Sep 2017 10:04
      URI: http://etd.asj-oa.am/id/eprint/5530

      Actions (login required)

      View Item