Հայաստանի ատենախոսությունների բաց մատչելիության պահոց = Open Access Repository of the Armenian Electronic Theses and Dissertations (Armenian ETD-OA) = Репозиторий диссертаций Армении открытого доступа

Արտակարգ իրավիճակներում աշխատող լրագրողի սոցիալ-հոգեբանական պատրաստվածության հիմնախնդիրը

Մարկոսյան, Դիանա Հովիկի (2017) Արտակարգ իրավիճակներում աշխատող լրագրողի սոցիալ-հոգեբանական պատրաստվածության հիմնախնդիրը. PhD thesis, Խ. Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան.

[img] PDF (Thesis)
Available under License Creative Commons Attribution.

Download (43Mb)
    [img] PDF (Abstract)
    Available under License Creative Commons Attribution.

    Download (5Mb)

      Abstract

      Հոգեբանական պատրաստվածության հիմնախնդիրը առաջին հերթին պայմանավորված է հոգեբանական կայունության, տագնապայնության, ագրեսիայի և կոնֆլիկտների դրսևորման տեսափորձառական հետազոտություններով, որոնք առավելագույնս բնորոշ են արտակարգ իրավիճակներում հայտնված սուբյեկտներին: Մասնագիտական պիտանիության առումով, իրենց կարգավիճակով և հիմնական գործառույթներով նրանք պետք է բավարարեն հոգեբանական պատրաստվածության ժամանակակից պահանջներին: Լրագրողի hոգեբանական պատրաստվածության համակարգը, հատկապես արտակարգ իրավիճակներում, կարիք ունի հիմնավոր և համակողմանի ուսումնասիրության: Այն շատ կարևոր է նաև լրագրողների առողջության և ներդաշնակ հոգեկան վիճակի պահպանման համար, քանի որ երբեմն ողբերգական իրավիճակներում աշխատելիս նրանք ունենում են հոգեբանական աջակցության կարիք: Ընտրված թեման արդիական է լրագրություն մասնագիտությամբ կրթական ծրագրերում առավել կոմպետենտային մոտեցման ներդրման տեսանկյունից: Տվյալ ուսումնասիրությունը հիմնավորվում է սոցիալական նշանակությամբ, քանի որ լրագրողների կողմից արտակարգ իրավիճակներում աշխատելու և իրադարձությունների լուսաբանման արհեստավարժության ու բարոյական ուղղվածությունն անմիջականորեն ազդում է հասարակության սոցիալ-հոգեբանական լարվածության, նրանց առողջության և աշխարհընկալման վրա: Հետազոտության օբյեկտը արտակարգ իրավիճակներում ներառված սուբյեկտների հոգեբանական պատրաստվածության գործընթացն է: Հետազոտության առարկան արտակարգ իրավիճակներում լրագրողի հոգեբանական պատրաստության համակարգն է: Հետազոտության գիտական վարկածն է. արտակարգ իրավիճակներում աշխատող և տեղեկատվություն հաղորդող լրագրողների սոցիալ-հոգեբանական պատրաստվածության անհրաժեշտ մակարդակի ապահովումը հնարավոր է արտակարգ իրավիճակների պայմաններում աշխատող և լուսաբանող լրագրողների վրա հոգեբանական ազդեցության, նրանց հոգեբանական պատրաստվածության և նրանց կողմից հասարակությանը տրվող տեղեկատվության ազդեցությունը կառավարելի դարձնելու պայմաններում, ինչը լրագրողների աշխատանքներում առաջացող սոցիալ-հոգեբանական խնդիրները կդարձնի կառավարելի, իսկ սոցիալ-հոգեբանական գիտելիքների իմացությունը կապահովի աշխատանքի համակարգվածությունը: Чрезвычайные ситуации не только нарушают нормальное развитие общества, но также могут глубоко воздействовать на отдельные слои общества, подвергая опасности физическое и психическое здоровье населения. В связи с этим необходима разработка системы психологической подготовки журналистов. Психологическая подготовленность очень важна, в первую очередь, для сохранения здоровья и гармоничного психического состояния журналистов, поскольку нередко при работе в трагических ситуациях они нуждаются в психологической помощи. Актуальность выбранной темы обусловлена также с точки зрения применения компетентностного подхода к образовательным программам по специальности «Журналистика». Исследование уровня психологической подготовленности журналиста, работающего в чрезвычайных ситуациях, определение путей, разработка системы форм и средств ее повышения. Исследование и сравнение процессов и механизмов психологической подготовки журналистов, работающих в чрезвычайных ситуациях за рубежом и в РА; исследование последствий психологического воздействия работы в чрезвычайных ситуациях на журналистов; выявление связи психологической подготовленности журналистов, работающих в чрезвычайных ситуациях, и психического воздействия освещаемой ими информации на население; выявление психологических проблем, возникающих в работе журналистов, сотрудничающих в печатных, электронных средствах массовой информации и на телевидении, и исследование их особенностей; разработка программы курса психологической подготовки для журналистов, работающих в условиях чрезвычайных ситуаций. впервые в сфере журналистики по-новому освещены проблемы психологической подготовленности журналистов, работающих в чрезвычайных условиях; исследовано психологическое воздействие чрезвычайных ситуаций на журналистов. Выявлено психологическое воздействие на население психологической подготовленности журналистов, работающих в условиях чрезвычайных ситуаций, и освещаемой ими информации; определены пути и разработана система форм и средств повышения уровня психологической подготовленности журналистов, работающих в условиях чрезвычайных ситуаций. Составлена программа психологической подготовки журналистов, работающих в условиях чрезвычайных ситуаций. Emergency situations can not only disrupt the natural pace of development of societies, but they may also leave a deep trace on some social layers, thus, jeopardising their physical and psychological well-state. The psychological formation of people dealing directly with the public in emergency situations is highly important in this regard. Accordingly, there is an obvious need for creating psychological training system for journalists. Psychological trainings are particularly crucial, first of all, for ensuring journalists’ well-being and for maintaining their harmonious state of mind, as every now and then, under drastic circumstances, they appear in need of an appropriate psychological support. The subject-matter of research becomes even more significant from the perspective of further contribution to the competence-based approaches to the respective courses of journalism. The present study is grounded by social significance as the mastery and moral scope of journalists working in emergency situations is directly influencing the tension of social and psychological settings, targeting a healthy psychological milieu and positive outlook. The aim of the research has been determined to study the level of psychological preparedness of journalists in critical situations and to develop the respective ways, methods and means to enhance the above-mentioned formations level. The following objectives were drawn from the overall aim and hypothesis: to study and compare the processes and mechanisms of psychological trainings among emergency journalists both in the Republic of Armenia and abroad; to analyse the connections between the psychological impact on journalists’ under emergency situations, and the influence of the information delivered by theme on society; to identify the psychological issues and their peculiarities detected within the realm of professional activities of printed, electronic media, and TV, henceforth, developing the psychological training programme for journalist working in emergency situations. The research is, actually, the first attempt in the sphere of local journalism to suggest a new standpoint for exploring into emergency journalists’ psychological formation issues, as well as, into the impact of such situations. Similarly, the psychological training of journalists working in critical situations and the emotional impact of the information on the public, the system comprising ways, methods and means to raise the level of preparedness of journalists working in emergency situations have been identified. As a matter of fact, the explorations conducted have helped us to design a special psychological training programme for journalists working in emergency situations.

      Item Type: Thesis (PhD)
      Additional Information: Проблема социально-психологической подготовленности журналиста, работающего в чрезвычайных ситуациях. Social and psychological formation issues among journalist working in emergency situations.
      Uncontrolled Keywords: Маркосян Диана Овиковна, Markosyan Diana H.
      Subjects: Psychology
      Divisions: UNSPECIFIED
      Depositing User: NLA Circ. Dpt.
      Date Deposited: 22 Nov 2017 10:51
      Last Modified: 22 Nov 2017 10:51
      URI: http://etd.asj-oa.am/id/eprint/5984

      Actions (login required)

      View Item