Հայաստանի ատենախոսությունների բաց մատչելիության պահոց = Open Access Repository of the Armenian Electronic Theses and Dissertations (Armenian ETD-OA) = Репозиторий диссертаций Армении открытого доступа

Լեռնային պայմաններում ավտոմոբիլային հարկադրական բռնկումով շարժիչների բեռնվածքային բնութագրերը նմանակող լաբորատոր ստենդի մշակում և պարամետրերի հիմնավորում

Ալեքսանյան, Վահե Մարատի (2017) Լեռնային պայմաններում ավտոմոբիլային հարկադրական բռնկումով շարժիչների բեռնվածքային բնութագրերը նմանակող լաբորատոր ստենդի մշակում և պարամետրերի հիմնավորում. PhD thesis, Հայաստանի ազգային ագրարային համալսարան.

[img]
Preview
PDF (Thesis)
Available under License Creative Commons Attribution.

Download (21Mb) | Preview
    [img]
    Preview
    PDF (Abstract)
    Available under License Creative Commons Attribution.

    Download (5Mb) | Preview

      Abstract

      Բեռնատար և ուղևորատար տրանսպորտային միջոցների փաստացի էներգազինվածությունը կախված շահագործման պայմաններից և ընդհանուր վազքից նվազում է: Մասնավորապես լեռնային պայմնաններում շահագործվող բենզինով կամ գազով աշխատող շարժիչներով ավտոմոբիլների մոտ, կախված տեղանքի ծովի մակերևույթից ունեցած բարձրությունից, խախտվում է գլաններում օդի ավելցուկի գործակիցը, որը ուղղակիորեն ազդում է շարժիչի հզորության վրա: Բազմաթիվ հետազոտություններով ապացուցված է, որ ծովի մակերևույթից 1000- 3000մ և ավելի բարձրությունների վրա օդի խտությունը էապես նվազում է, որը անմիջականորեն ազդում է շարժիչի գլանում այրման գործընթացի վրա: Արդյունքում նվազում է վառելախառնուրդի այրումից անջատվող ջերմային էներգիան, գլանում միջին ինդիկատորային ճնշումը և շարժիչի հզորությունը: Միաժամանակ հայտնի է, որ կախված վառելախառնուրդի այրման տևողությունից և այրման նախնական փուլում մխոցի վերին մեռյալ կետի նկատմամբ ունեցած դիրքից, փոխվում է շարժիչի ինդիկատորային հզորությունը և միավոր հզորություն զարգացնելու համար վառելանյութի տեսակարար ծախսը: Ծովի մակերևույթից տեղանքի տարբեր բարձրությունների վրա ներքին այրման շարժիչի (ՆԱՇ) հզորության փոփոխության և դրա վրա ազդող գործոնների ուսումնասիրություններով զբաղվել են Ռ.Ռ.Դվալին, Վ.Վ.Մախալդիանին, Ի.Մ.Լենինը, Բ.Ս.Խովախը, Ա.Գ.Աղաբաբովը և այլ հետազոտողներ: Հեղինակները տեսականորեն ուսումնասիրել են շարժիչի գլանում ընթացող քիմիական ռեակցիան օդի խտության տարբեր արժեքների պայմաններում և դուրս են բերել դրանց անալիտիկ կախվածությունները ՆԱՇ-ի հզորության հետ: Հետազոտողների կողմից կատարած ուսումնասիրությունների արդյունքները հիմնականում վերաբերել են մթնոլորտային օդի բարոմետրական ճնշման փոփոխությանը, առանց շարժիչի շահագործական կարգավորումները հաշվի առնելու, որը սակայն այդ պայմաններում խիստ էական է հատկապես բնական գազով աշխատող ՆԱՇ-ի համար: Լեռնային պայմաններում շահագործվող ավտոմոբիլային շարժիչի հզորության փոփոխությունը առաջ է բերում տրանսպորտային աշխատանքը բնութագրող մի շարք կարևոր ցուցանիշների փոփոխության, այդ թվում` տեխնիկական արագության, բեռնունակության և ամենակարևորը՝ արտադրողականության: Տրանսպորտային աշխատանքի նշված ցուցանիշների փոփոխության վերլուծությունից և նորմավորումից առաջ անհրաժեշտ է ուսումնասիրել ավտոմոբիլային շարժիչի հզորության փոփոխության վրա ազդող չափորոշիչների ամբողջ խումբը դիտարկել դրանց փոփոխության բնույթը, լեռնային պայմաններում՝ այն է ծովի մակերևույթից տեղանքի տարբեր բարձրությունների վրա, մասնավորապես բնական գազով աշխատող ՆԱՇ-ի համար: Մթնոլորտային օդի բարոմետրական ճնշման տարբեր արժեքների դեպքում շարժիչի գլանում կատարվող այրման գործընթացներում փոփոխություննեը պայմանավորված են շարժիչի շահագործական կարգավորումների արժեքներով, կառուցվածքային տարրերով և դրանցով պայմանավորված լիցքի գազոդինամիկ վիճակով: Ընդ որում, շարժիչի շահագործական կարգավորումների ընտրության համար հաշվարկային հիմնավորումներ գրեթե չկան, կան ընդհանուր օրինաչափություններ, սակայն դրանք շատ կտրուկ փոփոխվում են տարբեր շարժիչների մոտ, հատկապես տեղանքի ծովի մակերևույթից ունեցած տարբեր բարձրություններում: Целью диссертационной работам является разработка и обоснование параметров имитационного стенда для исследования и улучшения характеристик бензиновых автомобильных двигателей работающих на сжатом природном газе. Обосновенность актуальности выбранной темы приводится во введении. В первой главе проанализированы газодинамические процессы в цилиндре двигателя и их влияние на основные характеристики ДВС. Рассмотрены изменения основных процессов рабочего цикла ДВС в зависимости от высоты местности над уровнем моря. На основе анализа трудов отечественных и зарубежных ученых выведены цели и задачи научно-исследовательных работ. Во второй главе разработана общая методика исследования, приведены основные показатели формирующие процесс горения газовоздушного заряда в цилиндре. Разработана научная концепция исследования основных характеристик ДВС на тормозном стенде иммитирующего разные высоты местности, соответствующие отмосферные давления и плотность воздуха. Для достижения поставленной цели рассмотрены влияние на основных характеристик ДВС, угола опережения зажигания, степень сжигая, газодинамическое состояние заряда при чем на разных высотах местности. Проанализировано влияние вышеперечисленных факторов на внешную скоростную характеристику, на нагрузочную характеристику и характеристику холостного хода. Разработаны и обоснованы основные параметры иммитационного стенда для выполнения основных экспериментальных работ. В третьей главе исложены научные результаты проведенных экспериментальных исследований. В частности, изменение значения коэффициента избытка воздуха на разных высотах местности и ее влияние на характеристик двигателя, на машиность, кругящий момент, на часовой и удельный расход топлива и т.д. Анализирована внешная скоростная характеристика двигателя ЗМЗ-2401 при работе на сжатом природном газе. При этом рассмотрены все возможные комбинации эксплуатационных регулировок двигателя, степень сжатия 8.8 и 9.0; угол опережения зажигания 280 и 360 по углу поворота каленвала, газодинамическое состояние газовоздушного заряда ламинарное и турбулентное. Испытание всех комбинаций эксплуатационных регулировок проведены для высот местности 1000, 1500, 2000 и 2500 м. над уровнем моря. На основе и по результатам проведенных экспериментальных исследований даказано, что при соответствующей регулировке двигателя работающего на природном газе, потерие мощности можно свести к минимуму при незначительном увеличении росхода топлива. The purpose of the dissertation work is the development and justification of the parameters of an imitatiգn stand for research and improvement of the characteristics of gasoline automobile engines working on compressed natural gas. The validity of the current topic is given in the introduction. In the first chapter, the gas dynamic processes in the engine cylinder and their effect on the main characteristics of the internal combustion engine are analyzed. Changes in the main processes of the working cycle of internal combustion engines are considered depending on the altitude of the bank above sea level. On the basis of the analysis of the works of domestic and foreign scientists, the goals and tasks of scientific research have been deduced. In the second chapter, a general research methodology has been developed, the main indicators of the burning process of the gas-air charge in the cylinder are given. The scientific concept of research of the main characteristics of internal combustion engines on a brake stand imitating different altitudes, corresponding otospheric pressures and air density has been developed. To achieve this goal, the effect on the main characteristics of the internal combustiգn engine, the ignition timing, the degree of compression, the gas dynamical state of the charge are considered at various locations. The influence of the above factors on the external speed characteristic, on the load characteristic and the characteristic of the idling is analyzed. The basic parameters of the imitation stand for basic experimental works have been developed and justified. The third chapter is devoted to the scientific results of the experimental studies carried out. In particular, the change in the value of the coefficient of excess air at different altitudes of the terrain and its influence on the characteristics of the engine, on mechanicality, the toroue, per hour and the specific fuel consumption, etc. The external high-speed characteristic of the engine ZMZ-2401 is analyzed when working on compressed natural gas. In this case, all possible combinations of engine operational adjustments, a compression ratio of 8.8 and 9.0 are considered; The advance angle of ignition 280 and 360 for the angle of rotation of the calenVal, the gas-dynamic state of the gas-air charge is laminar and turbulent. Testing of all combinations of operational adjustments was carried out for altitudes of 1000, 1500, 2000 and 2500 m above sea level. Based on and based on the results of the experimental studies it is shown that with proper adjustment of the engine running on natural gas, the loss of power can be minimized with a slight increase in fuel consumption. In the fourth chapter, a private external high-speed characteristic գf the internal combustion engine is derived when adjusting the section of the intake manifold and when adjusting the value of the air-beating factor. The results of scientific and experimental work are presented, and based on the analysis of the data obtained, measures were developed and recommended for implementation by transport companies in order to save natural gas, as motor fuel, tգ restore the loss of power as well as the regulatory base for the operation of automotive ICEs at different outbursts. In the chapter there is a calculation-justification of economic efficiency from the introduction of the developed measures. On the basis of fuel economy alone, the decrease in the cost of intraurban passenger transportation in Yerevan is 4d. For one passenger trip. The justification and calculation of economic losses from scientific and experimental research are given. The thesis ends with general conclusions and recommendations, a list of literature and applications.

      Item Type: Thesis (PhD)
      Additional Information: Разработка и обоснование параметров лабораторного стенда имитирующего нагрузочные характеристики автомобильных двигателей с принудительным зажиганием в условиях горной местности. Development and establishment of the parameters of the laboratory stand of the motor engine with forced ignition in the mountainous terrain, which extinguishes the load characteristics.
      Uncontrolled Keywords: Алексанян Ваге Маратович, Aleksanian Vahe Marat
      Subjects: Mechanical Engineering and Machine Science
      Divisions: UNSPECIFIED
      Depositing User: NLA Circ. Dpt.
      Date Deposited: 20 Mar 2018 16:45
      Last Modified: 20 Mar 2018 16:45
      URI: http://etd.asj-oa.am/id/eprint/6899

      Actions (login required)

      View Item