Հայաստանի ատենախոսությունների բաց մատչելիության պահոց = Open Access Repository of the Armenian Electronic Theses and Dissertations (Armenian ETD-OA) = Репозиторий диссертаций Армении открытого доступа

«ֆիզիկական կուլտուրա» առարկայի ծրագրի ընտրովի նյութի դասավանդումը և կատարելագործման մեթոդիկան

Դավթյան, Ռիտա Բորիկի (2018) «ֆիզիկական կուլտուրա» առարկայի ծրագրի ընտրովի նյութի դասավանդումը և կատարելագործման մեթոդիկան. PhD thesis, ԵՊՀ.

[img]
Preview
PDF (Abstract)
Available under License Creative Commons Attribution.

Download (3468Kb) | Preview

    Abstract

    Դպրոցահասակ երեխաների ֆիզիկական դաստիարակության համակարգի կատարելագործման հիմնախնդիրների լուծման հարցում առաջնային նշանակություն են ստանում ֆիզիկական դաստիարակության առաջադեմ գաղափարների ներդրումը պրակտիկա, նորարական միջոցների ու մեթոդների մշակումը և դրանց կիրառումը ֆիզիկական դաստիարակության գործընթացում: Այդ կապակցությամբ հատուկ ուշադրության են արժանանում հանրակրթական դպրոցի «Ֆիզիկական կուլտուրա» առարկայի ծրագրային նյութի լիարժեք դասավանդման հիմնահարցերը: Գրական աղբյուրների ուսումնասիրությունը և վերլուծությունը թույլ է տալիս ւիաստել, որ ինչպես արտասահմանյան երկրներում, այդպես էլ Հայաստանի Հանրապետության «Ֆիզիկական կուլտուրա» առարկայի ծրագրերը կազմված են երկու բաղադրիչից' բազային և ընտրովի նյութից: Ֆիզիկական դաստիարակության գործընթացի արդյունավետության ապահովման կարևորագույն նախապայման է' չափորոշիչ ծրագրի նյութի բովանդակության լիարժեք յուրացումը, երեխաների անհատական պահանջմունքների և հետաքրքրությունների, տարածաշրջանի բնակլիմայական պայմանների հաշվառմամբ: Միևնույն ժամանակ դպրոցական ֆիզկուլտուրային կրթության ոլորտում կատարված գիտամեթոդական աշխատանքների մեծամասնությունը նվիրված է ծրագրի բազային բաղադրիչի ոաումնասիրությանը (НА.Карпушко, 1992, В.И.Лях, Г.Б.Мейксон, 1993; С.Д.Неверкович, С.П.Киршев, 1997, В.И. Лях, А.А. Зданевич, 2010 и др.): Դեռևս քիչ են մշակված ուսումնական ծրագրերի ընտրովի նյութի դասավանդումն ու կազմակերպումը: Հետևաբար ընդգծվում է ծրագրի ընտրովի բաղադրիչի դասավանդման գիտական հիմնավորման անհրաժեշտությունը: Այսպիսով' ակնհայտ է հակասություն, որն արտահայտվում է. «Ֆիզիկական կուլտուրա» առարկայի չափորոշիչ ծրագրերում հստակ ամրագրված ընտրովի նյութի բաղադրիչի առկայության և պրակտիկայում դրա ոչ լիարժեք իրականացման միջև, ծրագրի ընտրովի նյութի դասավանդման անհրաժեշտության և գիտամեթոդական գրականության մեջ դրա կիրառման մեթոդիկայի ոչ լիովին մշակման միջև: Հետևաբար, հանրակրթական դպրոցում «Ֆիզիկական կուլտուրա» առարկայի ծրագրի ընտրովի նյութի դասավանդման վիճակի ուսումնասիրումը և դրա բարելավման ուղիների մշակումը արդիական հիմնահարց է և ունի կարևոր գիտագործնական նշանակություն: В решении проблемы совершенствования системы физического воспитания школьников первостепенное значение приобретает разработка и внедрение в процесс физического воспитания новых технологий. В этой связи особое внимание уделяется вопросам обеспечения всего содержания программы по предмету “Физическая культура”, состоящего из базового компонента и материала по выбору. Анализ научно-методической литературы свидетельствует о наибольшей разработанности вопросов преподавания базового компонента программы, недостаточно изученными являются вопросы прохождения вариативного материала программы по предмету “физическая культура” как в городских, так и сельских школах. Поэтому исследование состояния преподавания вариативной части программы по физической культуре и разработка методики ее совершенствования является актуальной проблемой и имеет научно-практическое значение. выявить особенности преподавания вариативной части школьной программы по предмету “физическая культура” и разработать методику его совершенствования. Научная новизна исследования состоит в том, что: изучены возрастно-половые особенности физического развития, функционального состояния и двигательной подготовленности школьников Тавушского района Республики Армения, выявлено состояние преподавания вариативной части программы по предмету “Физическая культура” в общеобразовательной школе, разработана и экспериментально обоснована методика преподавания вариативной части программы по предмету “Физическая культура”, в основе которой лежит комплексный подход, обеспечивающий взаимосвязь академического урока и внеклассных занятий. Уровень физического развития, двигательной подготовленности и функциональное состояние школьников 5-12 классов Тавушского района Республики Армения как условие организации физического воспитания в общеобразовательной школе. Современное состояние преподавания вариативной части программы по предмету “Физическая культура” не позволяет полностью обеспечить физкультурное образование школьников. Разработанная методика преподавания вариативной части программы по физической культуре, органически связав урочные и внеклассные формы организации физического воспитания в общеобразовательной школе, обеспечивает улучшение состояния здоровья и двигательной подготовленности школьников, повышение качества их физкультурного образования. In solving the problem of improving schoolchildren’s physical education system, the paramount importance is given to the development and introduction of new technologies into the process of physical education. In this regard, special attention is paid to providing the full content of the program on the subject "Physical Culture", consisting of a basic component and selective material. Analysis of scientific and methodological literature shows that the most developed are the issues of teaching the basic component of the program, insufficiently studied are the issues of the passing variable material of the program on the subject "physical culture" both in urban and rural schools. Therefore, the study of the state of teaching the variable part of the program on physical culture and the development of methods for its improvement is an actual problem and has a scientific and practical significance. to reveal the peculiarities of teaching the variable part of the school curriculum on the subject "physical culture" and to develop a methodology for its improvement. lies in the fact that: It is studied the age and sex characteristics of physical development, functional state and motor preparedness of schoolchildren of Tavush region of the Republic of Armenia, It is revealed the state of teaching variable part of the program on the subject "Physical training" in a secondary school, It is developed and experimentally substantiated the teaching methodology of the variable part of the program on the subject "Physical Culture", which is based on an integrated approach that ensures interrelation between academic lesson and extracurricular classes. The level of physical development, motor preparedness and functional condition of schoolchildren of 5-12 classes of the Tavush region of the Republic of Armenia as a condition for organizing physical education in a secondary school. The modern state of teaching the variable part of the program on the subject "Physical Culture" does not allow fully to provide physical education of schoolchildren. The developed methodology for teaching the variable part of the physical culture program, organically linking the lesson and extra-curricular forms in organizing physical education in a secondary school, provides health improvement and motor preparedness of schoolchildren, raises the quality of their physical education.

    Item Type: Thesis (PhD)
    Additional Information: Преподавание вариативной части программы по предмету “физическая культура” и совершенствование его методики. Teaching the variable part of the program on the subject of "physical culture" and improvement of its methodology.
    Uncontrolled Keywords: Давтян Рита Бориковна, Davtyan Rita Borik
    Subjects: Pedagogy
    Divisions: UNSPECIFIED
    Depositing User: NLA Circ. Dpt.
    Date Deposited: 16 May 2018 15:17
    Last Modified: 16 May 2018 15:17
    URI: http://etd.asj-oa.am/id/eprint/7215

    Actions (login required)

    View Item